021-88507190

ایده هایی برای تفریح در باکو به همراه کودکان

گردشگری م.مقیمی 05 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
باکو شهر توریستی جذابی در کشور آذربایجان است که هم اماکن دیدنی و هم اماکن تفریحی متعددی در خود جای داده است و هم قیمت تورهای باکو ارزان است. با همه این ها، مشخص است که سفر به باکو تا چه اندازه جذاب است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایده هایی برای تفریح در باکو به همراه کودکان
    باکو شهر توریستی جذابی در کشور آذربایجان است که هم اماکن دیدنی و هم اماکن تفریحی متعددی در خود جای داده است و هم قیمت تورهای باکو ارزان است. با همه این ها، مشخص است که سفر به باکو تا چه اندازه جذاب است. خانواده های زیادی سفر به باکو را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می کنند، اما خیلی از آن ها نمی دانند که در باکو چه تفریحاتی می توانند همراه با کودکانشان داشته باشند. به هر حال اگر شما هم قصد سفر خانوادگی به باکو را دارید و به دنبال ایده هایی برای تفریح در باکو به همراه کودکان هستید، با ما همراه باشید تا شما را با اماکن تفریحی باکو آشنا کنیم.
    چرخ و فلک باکو
    چرخ و فلک باکو یکی از شاخص ترین جاذبه های گردشگری باکو است و به همین خاطر برای یک بار هم که شده در تور باکو سوار آن شوید و شهر زیبای باکو را از آن بالا تماشا کنید. چرخ و فلک باکو در ساحل واقع شده است و اگر سوارش شوید، می توانید چشم انداز بی نظیری از ساحل باکو و اکثر اماکن دیدنی باکو را تماشا کنید. کنار چرخ و فلک باکو نیز یک پارک مجهز با زمین های بازی متعدد و نیمکت های کافی وجود دارد که در صورت تمایل می توانید از فضای آن نیز بهره ببرید. همچنین می توانید برای خودتان و کودکتان دوچرخه اجاره کنید و دور تا دور پارک را در امتداد ساحل پدال بزنید. مطمئن باشید که هم کودکتان از این ایده استقبال می کند و هم خودتان با کودک درونتان بیشتر آشتی می کنید و اوقاتی به یادماندنی را سپری می کنید.

    چرخ و فلک باکو

    پارک آبی هتل کمپینسکی باکو
    اگر در فصل های گرم سال به باکو سفر کنید، می توانید در پارک آبی مدرن باکو که در هتل شیک کمپینسکی واقع شده است، ریلکس کنید و یک روز مفرح را سپری کنید. هر کسی می تواند از امکانات تفریحی پارک آبی هتل کمپینسکی باکو استفاده کند و حتما نباید که در آن اقامت داشته باشید. جذاب ترین قسمت های پارک آبی هتل کمپینسکی باکو، استخر بزرگ شنا و جکوزیش و البته سرسره های آبی هیجان انگیزش هستند. خوبی این پارک آبی این است که همه چیز در آن سازماندهی شده است و فضای بزرگی دارد و به همین دلیل شلوغ بودن باعث نمی شود که کیفیت تفریح شما پایین بیاید.

    پارک آبی هتل کمپینسکی باکو

    پارک ناگورنی
    در باکو پارک های متعددی وجود دارد که هر کدام به نوع خودشان زیبا هستند و فضای لازم را برای تفریح خانواده ها دارند. یکی از جذاب ترین پارک های باکو، پارک ناگورنی باکو است که برای دسترسی به آن باید سوار تله کابین شوید. این پارک در بالای یک کوه واقع شده است و چشم انداز بی نظیری به شهر باکو دارد و با همه این ها، مطمئنا اوقات خوبی را در آن سپری خواهید کرد. از این گذشته، مطمئنا این پارک برای کودکتان هم جذاب خواهد بود. چراکه در آن فضاهای باز زیادی وجود دارد که کودکتان می تواند آزادانه در آن ها بدود و بازی کند. حتی یک سری زمین های مجهز برای پیک نیک نیز در این پارک تعبیه شده است که در صورت تمایل می توانید یک ناهار به یادماندنی را همراه با اعضای خانواده تان در این فضاها میل کنید. 

    پارک ناگورنی

    پارک آفیسرز باکو
    یک پارک زیبای دیگر نیز در باکو وجود دارد که جذابیتش به همان اندازه پارک ناگورنی باکو است. نام این پارک، پارک آفیسرز باکو است و از همان ابتدای تاسیسش نظر کودکان زیادی را به خود جلب کرده است. گذشته از اینکه در آن یک عالمه درخت و بوته وجود دارد و فضایش سرسبز و چشم نواز است، یک سری مجسمه نیز در پارک تعبیه شده است که جذابیت پارک آفیسرز باکو را دوچندان کرده اند. در فصل تابستان هم کودکانتان می توانند از زمین های بازی پارک آفیسرز باکو استفاده کنند. از طرفی یک سیرک نیز درست کنار پارک آفیسرز باکو واقع شده است که برنامه های آن نیز بسیار شاد و مفرح هستند و مطمئنا کودک شما هم از شرکت در برنامه های این سیرک ذوق زده می شود!

    پارک آفیسرز باکو

    باغ وحش باکو
    بدون شک یکی از اصلی ترین اماکن تفریحی باکو، باغ وحش باکو است. این باغ وحش آنقدرها بزرگ نیست، اما کلکسیون جالبی از حیوانات حیات وحش را در خود جای داده است. در باغ وحش باکو می توانید یوزپلنگ ها، ببرها و شیرها را از نزدیک ببینید. کوچکترها هم می توانند سوار یک الاغ شوند و دور تا دور باغ وحش را بگردند. از همه جالب تر اینکه یک باغ پرندگان در باغ وحش باکو وجود دارد که در آن می توانید گونه ای نادر از شاهین ها را ببینید. یک برکه مصنوعی نیز در باغ پرندگان باکو وجود دارد که در آن می توانید ماهی خواران بامزه را ببینید. 

    باغ وحش باکو

    موزه کتاب های مینیاتوری باکو
    در باکو موزه های متعددی نیز وجود دارد که بازدید از آن ها برای خانواده ها بسیار مناسب است. در باکو یک موزه شخصی با عنوان موزه کتاب های مینیاتوری وجود دارد که بازدید از آن کاملا رایگان است. در این موزه کلکسیون جالبی از کتاب های کوچک با موضوعات مختلف نگهداری می شود. کتاب هایی که محتوای خیلی از آن ها با چشم غیر مسلح قابل خواندن نیستند و انگار به دنیای کوتوله ها تعلق دارند! صاحب این موزه در تمام عمرش به دنبال جمع آوری کتاب های کوچک بوده است و امروزه با خوشحالی هرچه تمام تر از بازدیدکنندگان موزه اش استقبال می کند و به صورت رایگان به آن ها اجازه می دهد تا از مجموعه اش دیدن کنند.

    موزه کتاب های مینیاتوری باکو

    موزه گالا باکو
    اگر از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید تفریحاتتان در فضاهای آزاد و روباز باشد، بهتر است که از موزه گالا باکو دیدن کنید. این موزه تاریخی و فرهنگی بدون سقف در محل روستایی با همین نام در فاصله 40 کیلومتری باکو و در محل یک مکان باستان شناسی واقع شده است. گذشته از اینکه بازدید از این موزه برایتان بار آموزشی بسیار زیادی خواهد داشت، کودکانتان هم مطمئنا از بازدید از آن استقبال می کنند. آن ها می توانند یک قلعه واقعی قرون وسطایی را که همیشه در کارتون ها می دیده اند، از نزدیک ببینید. از یک مزرعه کوچک با بره های بامزه دیدن کنند. از طرفی بازدید از گالری های محلی این موزه نیز در نوع خودش تفریح جالبی است. البته گذشته از آثار تاریخی، یک کلکسیون جالب از روبات ها نیز در این موزه نگهداری می شود. در سالن های این موزه هم کالسکه های قدیمی و لوازم منزل نگهداری می شود که محلی های این روستا صدها سال پیش از آن ها استفاده می کرده اند.برای رزرو تور مسافرتی باکو می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    موزه گالا باکو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW