021-88507190

ماجراجویی هیجان انگیز در لمبوک بهشت اندونزی

گردشگری ش.مافی 04 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
لومبوک جزیره زیبا در شرق همسایگی بالی و بهشت اندونزی می باشد با اینکه بالی محبوبیت بیشتری میان گردشگران دارد ولی از نظر زیبایی می توان گفت لومبوک دیدنی تر می باشد. این منطقه برای بسیاری از گردشگران ناشناخته می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ماجراجویی هیجان انگیز در لمبوک بهشت indonesia 

    چیزی درباره جزیره زیبا و دوست داشتنی لومبوک بهشت indonesia شنیده اید؟ لومبوک جزیره زیبا در شرق همسایگی بالی می باشد. این جزیره بهشت indonesia می باشد با اینکه بالی محبوبیت بیشتری میان گردشگران دارد ولی از نظر زیبایی می توان گفت لومبوک دیدنی تر می باشد.این منطقه برای بسیاری از گردشگران ناشناخته می باشد. مردم محلی خون گرم و دوست داشتنی، غذا ها و طبیعت بکر و چشم انداز های زیبا آن همه و همه باعث شده این جزیره چون جواهری در indonesia بدرخشد. چند تا از هیجان انگیز ترین و زیباترین دیدنی های این بهشت زیبا را با هم بررسی می کنیم.
    سفر به این جزیره را می توان از بالی با یک پرواز کوتاه 25 دقیقه ای یا کشتی تفریحی ماجراجویانه یا قایق های سریع به لومبوک آغاز کرد. آماده یک سفر هیجان انگیز به لومبوک شوید.

    نمای زیبا از جزیره و سواحل دیدنی لومبوک

    لذت بردن از منظره دیدنی سگارا آناک Segara Anak

    جنوب شرقی آسیا دارای بهترین و زیباترین مکان ها برای طبیعت گردی و پیاده روی می باشد.انبوه جنگل های گرمسیری،طبیعت وحشی،رودخانه ها و آبشار های زیبا، صخره ها و کوه و مناظر دیدنی آن همه و همه باعث شده تا مقصد ایده آلی برای گردشگران باشد.
    پیاده روی رو به دریاچه هلال شکوفه سگارا آناک در لومبوک یک تجربه بی نظیر می باشد.از آرامش که در محیط جاری است، رنگ زیبا و بی نظیر دریاچه همه و همه یک تفریح لذت بخش می باشد. در اینجا از ماهی گیری و قایق سواری کلی تفریحات آبی دیگر غافل نشوید .بعد از کلی گشت و گذار در این مکان زیبا تماشا غروب بی نظیر خورشید می تواند یکی از زیبا ترین نقاشی های طبیعت باشد.

    نمای بی نظیر از مناظر و آب منطقه سگارا آناک

    تفریح و گشت و گذار در سواحل زیبا Selong Belanak & Gerupuk

    Selong Belanak یکی از زیباترین و محبوب ترین سواحل در جزیره لومبوک می باشد و ساحل فیروزه ای، شن و ماسه های سفید و تماشا غروب خورشید همه و همه باعث شده این ساحل یکی از زیباترین و محبوب ترین در این جزیره باشد. همچنین Gerupuk یک ساحل نمادین و زیبا دیگر می باشد که میتوان یک بهشت معرکه آن را توصیف کرد موج سواری در این ساحل یک انتخاب هیجان اگیز می باشد.

    نمای زیبا از سواحل سنگی و صخره ها و طبیعت

    پیاده روی هیجان انگیز در Pergasingan

    پیاده روی از بالای منطقه Pergasingan و دیدن مناظر زیبا آن این مکان را به یکی از محبوب ترین ها برای کمپینگ می باشد. کوه ها و صخره های باشکوه، دیدن مزارع برنج، طلوع خورشید و دیدن طبیعت بکر آن یک تفریح احباری باید باشد چون یک تجربه ناب و به یادماندنی خواهد بود. دیدن تپه Merese با چشم انداز دریای با آب های کریستالی و سواحل سرسبز نیز غافل نشوید.
    برای رزرو بلیط هواپیما مسافرتی داخلی و خارجی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    نما از مزارع برنج و غروب زیبا خورشید

    سفر به جزایر عجیب و غریب جیلی 

    جزایر عجیب و غریب جیلی یکی از بهترین مناطق طبیعت گردی در لومبوک می باشد. این مکان یکی از بهترین ها برای غواصی و ماهیگیری می باشد. سواحل زیبا، صخره های مرجانی و شگفت انگیز، نخلستان های حاشیه ساحل همه و همه این مکان را به یکی از زیباترین جزایر این جزیره تبدیل کرده است.

    نمای زیبا از جزیره و دریای فیروزه ای

    قدم زدن در روستا های سنتی لومبوک

    لومبوک پر از دیدنی های هیجان انگیز و زیبا می باشد. این جزیره زیبا با فرهنگ و مردم دوست داشتنی و مهربان میزبانان خیلی خوبی در این جزیره می باشند. گشت و گذار در روستا ها و آشنایی با فرهنگ و سنت مردم و صنایع دستی که توسط مردم درست می شود می تواند یک تجربه شگفت انگیز را برایتان رقم بزند.

    نما از ورودی زیبای روستای های سنتی لومبوک

    با مهرپرواز یک سفر هیجان انگیز به بالی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای ارزان خارجی و خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW