021-88507190

تجربه پرواز هیجان انگیز با جایروکوپتر در دبی

گردشگری ش.مافی 05 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مناظر دیدنی، چشم انداز های زیبا و... باعث جذب گردشگران برای دیدن این مناطق از بالاترین نقطه می باشد.شما می توانید با پرواز جایروکوپتر یک چشم انداز دیدنی و زیبا را در دبی مشاهده کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تجربه پرواز هیجان انگیز با جایروکوپتر در دبی 

    دبی و آسمان خراش ها بزرگ و غول پیکر و مناطق زیبایی که از بالای آن ها می توان تماشا کرد، مناظر دیدنی، چشم انداز های زیبا و... باعث جذب گردشگران برای دیدن این مناطق از بالاترین مناطق می باشد.شما می توانید با پرواز جایروکوپتر یک چشم انداز دیدنی و زیبا را مشاهده کنید .

    پرواز با جایروکوپتر و نمای شهر زیبا دبی

     جایروکوپتر چیست 

    جایروکوپتر در سال 1923 اختراع شده است. این اختراع شباهت زیادی به هلیکوپتر دارد ولی از مکانیسم های چرخ دستی برای پرواز استفاده می کنند. جایروکوپتر از هلیکوپتر کوچکتر می باشد عموما قادر به حمل یک یا دو نفر می باشد.
    با تورهای ارزان دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

    چگونه می توانیم پرواز با جایروکوپتر در دبی امتحان کنیم 

    رزرو پرواز می تواند به صورت آنلاین یا از طریق تلفن انجام شود. این پرواز از مارینا دبی آغاز می شود و شما باید حداقل 15 دقیقه قبل از پرواز به مارینا دبی مراجعه کنید و توافق نامه را امضا نمایید و توسط خلبان با همراه خود به سمت جایروکوپتر راهنمایی می شوید.

    گزینه های پرواز با جایروکوپتر

    سه گزینه پرواز با جایروکوپتر به شما ارائه می شود که عبارتند از :
    -جایروکوپتر باز
    -جایروکوپتر نیمه باز 
    -جایروکوپتر بسته 
    قبل پرواز شما می توانید هر کدام از جایروکوپتر ها را که می خواهید انتخاب کنید. پس از انتخاب خلبان اطلاعات لازم و مهم و رعایت ایمنی را به شما توضیح می دهد.

    پرواز با جایروکوپتر و نمای زیبا شهر

    تجربه پرواز با جایروکوپتر چگونه است

    زمان این پرواز 20 دقیقه می باشد. بعید است که شما در طول پرواز اضطرابی داشته باشید ولی می توانید نگرانی های خود را با خلبان درمیان بگذراید. وقتی به آسمان می روید منظره زیبا منطقه پرندگان، بلوار های زیبا، پالم جمیرا، برج العرب و مارینا دبی و... را از زیباترین منطقه می توانید مشاهده کنید. راستی دوربین خود را اماده برای شکار بی نظیر ترین عکس ها آماده کنید.

    هزینه پرواز جایروکوپتر در دبی چقدر می باشد 

    این پرواز بر هر نفر Dhs999 در هم امارات قیمت گذاری شده است. کل پرواز هم توسط دوربین های ویژه ضبط می شود و شما می توانید عکس و فیلم های پرواز خود را نیز خریداری نمایید.

    پرواز با جایروکوپتر در دبی و نمای پالم جمیرا

    با رزرو بلیط ارزان هواپیما دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW