021-88507190

شگفت انگیزترین و زیباترین پارک ملی در استانبول

گردشگری ش.مافی 07 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک ملی هفت دریاچه دقیقا یک شگفتی طبیعی با هفت دریاچه کوچک و بزرگ می باشد.جنگل های متراکم، طبیعت بی نظیر جنگل ها و حیوانات وحشی همه و همه یک زیبایی بی نظیر و شگفت انگیزی را رقم زده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شگفت انگیزترین و زیباترین پارک ملی در استانبول 

    پارک ملی هفت دریاچه Yedigoller دقیقا یک شگفتی طبیعی با هفت دریاچه کوچک و بزرگ می باشد. جنگل های متراکم، طبیعت بی نظیر جنگل ها و حیوانات وحشی همه و همه یک زیبایی بی نظیر و شگفت انگیزی را رقم زده است. این پارک ملی در شمال ترکیه و منطقه دریای سیاه واقع شده است.

    نمای زیبا از پل چوبی دریاچه و جنگل های زیبا

    پارک ملی هفت دریاچه بهشتی در استانبول 

    پارک ملی هفت دریاچه یک مکان شگفت انگیز برای مردمان محلی و گردشگران می باشد. اگر برای اولین بار این دریاچه را از نزدیک ببنید، از زیبایی نقاشی مانند آن شکه می شوید. این پارک تقریبا مانند بهشت روی زمین می باشد. درخت های راش، بلوط، ماهون، نخل و صونبر همه و همه محیط جنگل را در آغوش گرفته اند و فضای زیبایی را بر فضا حاکم کرده اند.
    پارک ملی هفت دریاچه مکان شگفت انگیز و جالب برای افرادی که علاقه خاصی به ماهیگیری دارند هم می باشد و می توانند یک تجربه متفاوت را تجربه کنند. البته طبیعت وحشی این جنگل شکارچیان را نیز به خود جذب می کند که برای این موضوع و حفاظت از طبیعت و حیوانات، حفاظت موثری در منطقه حاکم شده که برای حفظ این حیوانات و طبیعت تلاش ویژه ای انجام می دهند. حیواناتی مثل گوزن، خوک، گرگ، روباه، سنجاب، آهو، گوزن در این منطقه به وفور یافت می شود.

    نمای بی نظیر از طبیعت زیبا جنگل و نور خورشید

    قله Kapankaya در پارک هفت دریاچه 

    منطقه قله Kapankaya در پارک ملی هفت دریاچه منطقه حفاظت شده آهوان می باشد و شما اگر به این خوشگل های دوست داشتنی علاقه دارید می توانید از این منطقه دیدن نمایید و عکس های زیبایی از آنها بگیرید فقط همیشه دوربین خود را در حالت آماده قرار دهید. این منطقه محل مناسبی برای اردو زدن و کمپینگ نیز می باشد. این منطقه دارای خانه های ییلاقی و مهمانخانه های ساده و خوبی نیز می باشد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.
    سفر به ترکیه این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای استانبول مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    نمای زیبا از قله Kapankaya و طبیعت بی نظیر آن

    دیدنی های جذاب هفت دریاچه

    پارک ملی هفت دریاچه برای بازدید از حیوانات وحشی و چشم انداز های بی نظیری را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. فصل پاییز این جنگل و دریاچه ها یکی از زیباترین مکان ها در دنیا است که از طبیعت بی نظیر و رقص رنگ های سبز، زرد، قرمز و نارنجی در آن حیرت می کنید. فصل پاییز یکی از زیباترین فصل ها برای بازدید از این پارک ملی می باشد. همیشه می توان از سکوت و آرامش این فضا نهایت لذت را برد.

    طبیعت زیبا جنگل هفت دریاچه و آبشار ها

    نام هفت دریاچه این جگل زیبا

    هفت دریاچه از هفت دریاچه کوچک تشکیل شده است که نام های این ها عبارتند از :
    Buyukgol ، Deringol ، Seringol ، Nazligol ، Sazligol ، Incegol و Kucukgol است.

    تفریحات جذاب پارک ملی هفت دریاچه 

    -عکاسی از طبیعت و نقاشی از این زیبایی بی نظیر
    -کاوش هفت دریاچه و جنگل ها
    -پیاده روی و کمپینگ
    -ماهیگیری
    پارک ملی هفت دریاچه در سال 1965 به عنوان پارک ملی اعلام شد. این پارک 1623 هکتار می باشد. پارک ملی هفت دریاچه در 42 کیلومتری شمال بولو واقع است. اینم مسیر در زمستان گاهی بسته می باشد و از جاده های دیگر برای دسترسی به این جنگل باید استفاده کرد. این جنگل در همه فصل ها مکانی فوق العاده برای تفریح و گردش می باشد.

    نمای بی نظیر از جنگل و دریاچه

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط ارزان هواپیما ترکیه، رزرو هتل های لوکس ترکیه ارائه تورهای ارزان در سراسر ترکیه در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW