021-88507190

در سفر به بالی این میوه ها را حتما امتحان کنید

گردشگری ش.مافی 06 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در سفر به بالی این میوه ها را حتما امتحان کنید

    آیا شما عاشق میوه هستید یا دوست دارید در سفر میوه های جدید را امتحان کنید؟ وقتی در بالی هستید این جزیره گرمسیری بهشتی چطور می توانید این میوه های خوشمزه و سالم را امتحان نکنید ؟
    indonesia یک شهر گرمسیری و استوایی می باشد و بالی بهشت indonesia پر از رنگی ترین و خوشمزه ترین میوه ها می باشد که می تواند یک تجربه بی نظیر را برایتان رقم بزند.در هنگام سفر به بالی، از دیدن انواع میوه های گرمسیری که در بالی وجود دارد تعجب می کنید. از بازار های محلی تا فروشنگان خیابانی همه و همه این میوه های خوشمزه را می توانید تهیه کنید. بهترین قسمت این میوه این است که آنها کاملا اورگانیک و فاقد مواد شیمیایی می باشد. قیمت این میوه ها به شدت معقول می باشد با هم چند تا از خوشمزه ترین و جذاب ترین این میوه ها را بررسی می کنیم.

    یک میوه فروشی خوشگل و جذاب در بالی

    بهترین و خوشمزه ترین میوه های استوایی در بالی 

    مانگوستین خوشمزه استوایی

    مانگوستین Mangosteen سرشار از فیبر و ویتامین C و آنتی اکسیدان می باشد این میوه مانند یک سیب بنفش کوچک می باشد پوست سختی دارد ولی به راحتی باز می شود و سپس به قسمت خوشمزه آن که  تیکه تکه شده های سفید است می رسید این میوه مزه ترش و شیرینی دارد .هنگام باز کردن آن مراقب باشید پوست این میوه در هنگام ترک خورد یک ماده قرمز از تولید می کند که ممکن است لباس خوشگل شما را پر از لکه کند به خاطره این ماده به این میوه، میوه خون هم نیز می گویند. فصل این میوه از ماه دسامبر می باشد.

    سبد میوه مانگوستین Mangosteen

    دوریان خوشمزه یا ...

    دوریان Durian پادشاه میوه مورد علاقه میان مردم بالی می باشد. با اینکه بسیاری از مرم بالی عاشق این میوه هستند ولی بسیاری از خارجی ها و گردشگران از آن متنفرند و این به دلیل عطر و بوی بسیار بد آن می باشد به دلیل بوی این میوه حمل آن در هواپیما ها ممنوع می باشد. قسمت بیرونی این میوه سخت می باشد اما داخل آن خامه ای شکل و شیرین است. این  میوه در غذا ها نیز استفاده می شود و در بعضی نقاط حتی بستنی آن را می توانید پیدا کنید. با وجود بوی بد آن سعی کنید این میوه را امتحان کنید چون بر خلاف بوی آن به شدت خوشمزه می باشد.
    با مراجعه به آژانس گردشگری مهرپرواز یک سفر خوب را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

     میوه دوریان Durian
    خوشمزه ترین میوه انبه 

    انبه یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین میوه ها در بالی می باشد. انبه این منطقه به رنگ سبز وزرد و قرمز می باشد. قسمت داخلی آن نارنجی پر رنگ می باشد. طعم آن شیرین است و عطر معرکه ای دارد. این میوه به عنوان یک میان وعده جذاب می باشد در سالاد و اسموتی ها نیز می توان یافت.

    تصویری از انبه

    نارگیل مخصوص بالی

    نارگیل در بالی به وفور یافت می شود این یک نارگیل خاص است پوست آن سبز و سخت می باشد حجم بیشتر آن را آب تشکیل داده است و داخل آن یک نارگیل خامه ای شکل سفید است این میوه یکی از محبوب ترین و خشومزه ترین میوه های است که باید و حتما آن را امتحان کنید. این میوه پر از فیبر و مواد مغذی است این میوه برای کاهش بسیاری از بیماری ها نیز مفید می باشد. این میوه را در سرتاسر بالی از گوشه کنار خیابان تا رستوران ها می توانید تهیه کیند.

    نارگیل معروف بالیمیوه خوشمزه رامبوتان

    رامبوتان Rambutan را می توان در نقاط روستایی بالی یافت این میوه به صورت یک توده بزرگ رشد می کند. این میوه گوچک خیلی شیرین و آب دار می باشد به رنگ قرمز و داخل آن سفید و ابری می باشد. در بالی بیش از ده ها نوع از میوه رامبوتان وجود دارد. ژانویه فصل این میوه خوشمزه است این میوه پر فیبر و مواد مغذی می باشد.

    میوه خوشمزه رامبوتان

    پاپایا خوشمزه 

    پاپایا Papaya این میوه جذاب را می توان در همه جای بالی یافت این میوه در تمام طول سال رشد می کند. طعم این میوه مثل انبه می باشد فقط بوی متفاوتی دارد. افراد محلی معتقدند که این میوه برای معده بسیار مناسب است. این میوه پر از مواتد مغذی ویتامین C پتاسیم و... است که بسیار برای بدن مفید می باشد.

    میوه خوشمزه پاپایا

    دراگون یا میوه اژدها 

    میوه دراگون یا اژدها یکی از عجیب غریب ترین میوه ها می باشد این میوه دارای مزایای فراوانی می باشد. این میوه در دو رنگ بنفش و سفید با دونه های مشکی یافت می شود این میوه طعمی ملایم و شیرین دارد و در هر بازار مدرن و سنتی می توان این میوه را یافت.

    میوه دراگون

    موز های مخصوص بالی 

    انواع زیادی موز در طول سال در بالی رشد می کند یکی از محبوب ترین آن Pisang  است که اندازه آن کوچک و بسیار شیریی می باشد. موز میوه بسیار مغذی و پر از فایده برای سلامتی است. این میوه حتی در غذا ها نیز یافت می شود و یکی از محبوب ترین میوه های می باشد.

    درخت موز مخصوص بالی
    بالی پر از میوه های جذابو دوست داشتنی است از دیگر میوه ها می توان به :
    Snakeskin Fruit، بونی Boni، سورسوپ Soursop، آلو جاوا Java plum، آناناس Pineapple، پوملو Pomelo، هندوانه و.... اشاره کرد.
    با مهرپرواز یک سفر هیجان انگیز به بالی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای خارجی و خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW