021-88507190

تفریحات دونفره در آفریقای جنوبی

گردشگری م.مقیمی 07 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کیپ تاون یکی از جذاب ترین مقاصد مسافرتی است و شاید شما هم بخواهید با همسرتان به کیپ تاون سفر کنید، تصمیم گرفتیم که تفریحات دو نفره در کیپ تاون را برایتان جمع آوری کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات دونفره در کیپ تاون
    خیلی از افراد فکر می کنند که فقط سفرهایی مثل سفر به هاوایی، مالدیو، بالی و نیوزیلند می تواند رومانتیک باشد! اما باید به شما بگوییم که شما در هر مقصد مسافرتی می توانید لحظات خوشی را با همسرتان داشته باشید. کافی است که ایده هایی برای تفریحات دونفره در سفر را بلد باشید. از آنجایی که کیپ تاون یکی از جذاب ترین مقاصد مسافرتی است و شاید شما هم بخواهید با همسرتان با تور ارزان آفریقای جنوبی به کیپ تاون سفر کنید، تصمیم گرفتیم که ایده هایی برای تفریحات دو نفره در کیپ تاون را برایتان جمع آوری کنیم. با ما همراه باشید تا این ایده های ناب تفریح در کیپ تاون را به شما بگوییم.

    تفریحات دونفره در کیپ تاون

    با بالن به آسمان کیپ تاون بروید
    شاید شما هم با نام بالن سواری یاد کاپادوکیا در ترکیه بیفتید. اما باید به شما بگوییم که بالن سواری در شهری مثل کیپ تاون آفریقای جنوبی هم در نوع خودش تجربه بی نظیری است. کافی است که حدودا 40 دقیقه با ماشین از کیپ تاون فاصله بگیرید تا به منطقه بالن سواری در اطراف تاکستان های کیپ تاون برسید و از آنجا دو نفره به آسمان ها بروید و تاکستان های کیپ تاون را از بالا تماشا کنید. گاهی تورهای بالن سواری در کیپ تاون شامل سرو یک صبحانه مفصل نیز می شوند و همه چیز برای گذراندن یک ساعت عالی در آسمان مهیا شده است. البته یادتان باشد که بالن سواری در کیپ تاون کاملا به شرایط آب و هوایی بستگی دارد و شاید هر روز امکان تجربه آن وجود نداشته باشد. اما اگر شرایط آب و هوایی مساعد باشد، می توانید این تفریح مهیج و رومانیتک را تجربه کنید و اگر آسمان کیپ تاون به حد کافی صاف باشد، می توانید از آن بالا نمای زیبایی از کوهستان ها و مناظر اطراف را نیز تماشا کنید. به هر حال این تفریح یکی از جذاب ترین تفریحات دو نفره در کیپ تاون است که بهتر است فرصت تجربه اش را در تور کیپ تاون از دست ندهید. حتما هم یادتان باشد که این خاطره جذاب را با گرفتن یک یا دو سلفی با همسرتان جاودانه کنید!

    با بالن به آسمان کیپ تاون بروید

    یک پیکنیک رومانتیک در باغ گیاه شناسی کریستن بوش کیپ تاون
    محیط این باغ گیاه شناسی برای یک پیک نیک دو نفره عالی است. کافی است که یک جای خوب زیر سایه یکیا ز درختان این باغ پیدا کنید، یک ساندویچ خوشمزه برای خودتان تهیه کنید و ساعتی را با آرامش تمام در طبیعت زیبای این باغ سپری کنید. از آن هم جالب تر این که می توانید با شرکت دیال پیکنیک تماس بگیرید. این شرکت در کیپ تاون کار برنامه ریزی پیک نیک های تم دار و جذاب را انجام می دهد و هر آنچه برای یک تجربه جذاب و متفاوت به آن نیاز دارید را برایتان مهیا می کند. بعد از خوردن غذا هم می توانید با همدیگر گشتی در باغ کریستین بوش کیپ تاون بزنید و از پوشش گیاهی منحصر به فرد آن دیدن کنید. حتی می توانید به تراس جذاب آن در ارتفاع 12 متری زمین بروید و چشم انداز باغ را از آن بالا تماشا کنید. حتی یک سری مسیرهای طبیعت گردی نیز در این باغ گیاه شناسی در کیپ تاون وجود دارد که اگر زوج اکتیو و فعالی باشید، می توانید در آن قدم بزنید و گوشه کنار باغ را کشف کنید.

    یک پیکنیک رومانتیک در باغ گیاه شناسی کریستن بوش کیپ تاون

    تله کابین سواری در کوه تیبل کیپ تاون در زمان غروب خورشید
    کوه تیبل کوهی شاخص در کیپ تاون است که 1،086 متر ارتفاع دارد. کوه تیبل به نوعی سمبل کیپ تاون به حساب می آید و یکی از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی به حساب می آید. چشم انداز کیپ تاون از روی قله کوه تیبل به قدری زیبا و شورانگیز است که باید خودتان با چشم خودتان آن را ببینید تا باورش کنید. اما به جای اینکه خستگی و درد عضله را با بالا رفتن و کوهنوردی در کوه تیبل نصیب خودتان کنید، می توانید خیلی راحت سوار تله کابین شوید و در عرض 4 دقیقه به بالای این کوه عظیم برسید. دیدن چشم انداز این کوه در هر زمانی در روز جذابیت دارد، اما مطمئنا بهترین زمان و بهترین چشم انداز آن مربوط به زمان غروب آفتاب است. چراکه در این زمان می توانید شهر کیپ تاون را به گونه ای متفاوت ببینید و مطمئن باشید که بازی رنگ ها در آسمان کیپ تاون شما را هم در جا میخکوب می کند. بعد از غروب آفتاب می توانید کیپ تاون را غرق نورپردازی های شهری ببینید و مطمئن باشید که زیبایی شب های کیپ تاون نظر شما را هم جلب خواهد کرد. در چنین لحظاتی است که می توانید بهترین خاطرات را به همراه همسرتان بسازید و لحظاتی به یادماندنی را برای یکدیگر رقم بزنید.

    تله کابین سواری در کوه تیبل کیپ تاون در زمان غروب خورشید

    آبتنی در آب های زمردین ساحل کمپس بی کیپ تاون
    در ساحل کمپس بی کیپ تاون می توانید ترکیب رنگی خارق العاده را با قرارگیری رنگ زمردین آب در کنار رنگ سفید ساحل تماشا کنید. این همان تصویری است که برای گذراندن اوقاتی رومانتیک و رویایی در کیپ تاون به همراه همسرتان به آن نیاز دارید. در این ساحل می توانید قدری استراحت کنید، کمی آب بازی کنید و یک عالمه خاطرات فراموش نشدنی برای خودتان بسازید. گذشته از همه این ها نیازی به گفتن نیست که چقدر غروب آفتاب در چنین ساحلی زیباست و چقدر عکس های دو نفره تان در این ساحل زیبا می شوند!

    آبتنی در آب های زمردین ساحل کمپس بی کیپ تاون

    خوردن یک غذای خوشمزه دریایی در اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون
    مسئله که مشخص است، این است که سفر به کیپ تاون بدون چشیدن طعم بی نظیر غذاهای دریایی آن کامل نمی شود. در اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون بهترین غذاهای دریایی کیپ تاون سرو می شود و مهمتر از همه اینکه فضای آن برای خوردن یک شام رومانتیک عالی است. در این اسکله می توانید با چشم انداز کوه تیبل و همین طور آب های زلال و شفاف، یک شام خوشمزه میل کنید. بعد از شامتان هم می توانید برنامه های سنتی آفریقایی را در اطراف اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون تماشا کنید، یک خرید به یادماندنی انجام دهید و در نهایت خودتان را به یک دسر خوشمزه دعوت کنید.

    خوردن یک غذای خوشمزه دریایی در اسکله ویکتوریا و آلبرت کیپ تاون

    غواصی دو نفره در کنار کوسه ها
    اگر شما هم از آن دسته از زوج هایی هستید که از هیجان خوششان می آید، مطمئنا با کسب تجربه های جدید میانه بهتری داشته باشید. در این صورت می توانید غواصی در قفس را تجربه کنید و از نزدیک کوسه های سفید را تماشا کنید! در واقع در این نوع غواصی فاصله شما با کوسه ها به اندازه میله های یک قفس خواهد بود و مطمئنا نفس شما هم با دیدن این کوسه های عظیم الجسه در سینه تان حبس خواهد شد! گذشته از این امکان تجربه همه نوع ورزش های آبی مهیج نیز برای شما و همسرتان در کیپ تاون مهیا شده است و کافی است که با یک تور ارزان کیپ تاون به این شهر زیبا در آفریقای جنوبی سفر کنید تا بتوانید جذاب ترین سفر دو نفره زندگیتان را در این کشور زیبا و متفاوت تجربه کنید.برای رزرو تور مسافرتی آفریقای جنوبی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    غواصی دو نفره در کنار کوسه ها

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW