021-88507190

تجربه مسابقات سرعت در بیابان های دبی

گردشگری ش.مافی 09 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آماده یک ماجراجویی سرعت در شن و ماسه های بیابان هستید؟ یک زمان شگفت انگیز برای رانندگی و لذت بردن از سرعت و دیدن منظره زیبای کویر، بهترین فرصت برای خالی کردن آدرنالین با نهایت سرعت می باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تجربه مسابقات سرعت در بیابان های دبی 

    آماده یک ماجراجویی سرعت در شن و ماسه های بیابان هستید؟ یک زمان شگفت انگیز برای رانندگی و لذت بردن از سرعت و دیدن منظره زیبای کویر،بهترین فرصت برای خالی کردن آدرنالین با نهایت سرعت می باشد.

    ماشین مخصوص بیابان و گردشگران و شتر

    ماشین های سافاری و بیابان گردی 

    ماشین های تازه نفس با موتورهای قوی می تواند یک هیجان شگفت انگیز را برایتان رقم بزند این ماشین ها مخصوص سافاری و بیابان گردی هستند که دارای ویژگی های ایمنی بالایی بوده تا بتوانند در سرعت و جاده لغزنده بیابان کنترل خوبی داشته باشد.
    این ماشین ها توسط شرکت Desert Fox تامین می شود که یکی از قدرتمند ترین وایمن ترین ماشین های مسابقه ای بیابانی و سافاری می باشند. با توجه به تجربه گردشگران این ماشین ها بسیار راحت می باشد و از لحاظ ایمنی بسیار عالی هستند وجود لاستیک های بزرگ و ارتفاع ماشین و همچنین صندلی های خوب و کمربند محکم همه و همه باعث شده یک ماشین خوب برای یک جاده بسیار لغزنده در اوج سرعت باشد.
    با تورهای لحظه آخری دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

    سافاری در بیابان

    سفر به بیابان های دبی 

    سفر به صحرا و بیابان های تقریبا 45 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد که پس از رسیدن شما توضیحات مختصری در مورد نکات رانندگی و ویژگی های ایمنی آن داده می شود سپس زمان آن رسیده است که شما سوار شوید. کلاه ایمنی و عینکی که در اختیارتان قرار می هند و بند ها و کمربند هایی که محکم شما را در برمیگیرد فقط و فقط برای ایمنی و راحتی شما می باشد.
    مسیر پر از تپه ها با شیب کم و زیاد می باشد که یک هیجان با کلی آدرنالین را برایتان رقم می زند و وجود شن هایی که در هوا بابت سرعت زیاد شما به اطراف پراکنده می شود منظره زیبایی را به تصویر می کشد.

    وجود یک راهنما و لیدر خوب 

    داشتن یک راهنما و لیدر خوب یکی از نکات مهم بیابان گردی می باشد هر چقدر هم که شما حرفه ای باشید ولی بیابان متفاوت تر از آن است که می تواند باشد و پر از خطر های کوچک و بزرگ است از باتلاق هایی بیابانی بگیر تا حشرات خطرناک بیابان، وجود یک راهنما و لیدر حرفه به شما کمک می کند که هم از مسیر منحرف نشوید و هم به جاهای خطرناک نروید تا مشکلی پیش نیاید.

    نمای بیابان و ماشین های مخصوص

    استراحتگاه و هتل 

    در این بیابان ها هتل ها و استراحتگاه هایی برای گردشگران در نظر گرفته شده است که فاصله زیادی به پیست سافاری ندارد و شما می توانید با یک استراحت کوتاه پس از رسیدن، یک سافاری هیجان انگیز را تجربه کنید و کلی آردنالین هدر دهید.

    نمای بیرون هتل و استراحتگاه های بیابان

    هزینه سافاری و بیابان گردی در دبی  

    با عبور از تپه ها و دره ها متوجه می شوید که یکی از ایمن ترین و قدرتمند ترین سافاری ها و بیابان گردی ها را تجربه کرده اید. مسیر پیش رو ی شما حدود 10 کیلومتر می باشد که با چالش های زیادی همراه است. ماشین های سافاری و بیابان گردی تک نفره و دو نفره می باشند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. با سفر به دبی و بیابان گردی یک تجربه هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

    سافاری و تخلیه آدرنالین در بیابان های دبی

    با رزرو بلیط چارتری هواپیما دبی در مهرپرواز سفر خود به دبی را آغاز کنید تا یک سفر هیجان انگیز در دبی را تجربه کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW