021-88507190

عجیب ترین موزه های اروپا

گردشگری م.مقیمی 12 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم علاقه به بازدید از موزه ها دارید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید همیشه موزه ها به آن شکلی که در تصورات ماست، نیستند!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب ترین و جالب ترین موزه های اروپا
    از قدیم الایام همیشه یکی از جذابیت های سفر، بازدید از موزه ها و آشنایی با هنر و فرهنگ یک ملیت بوده است. شهرهای اروپایی هم که همیشه پر بوده اند از موزه های جذاب و گالری های هنری. موزه ها و گالری هایی که هنر غربی را به معرض نمایش عمومی می گذارند. به خاطر همین است که می گویند اگر شما به یک کشور اروپایی سفر کردید، حتما باید بخشی از زمان اقامتتان در آنجا را به بازدید از موزه های اروپا اختصاص دهید. اگر شما هم علاقه به بازدید از موزه ها دارید، شاید برایتان جالب باشد که همیشه موزه ها به آن شکلی که در تصورات ماست، نیستند! گاهی اوقات اشیائی که در موزه نگهداری می شوند، اشیاء متداولی نیستند! در واقع تعداد موزه عجیب و غریب در اروپا وجود دارد که مطمئنا شما هم از وجود چنین موزه هایی خبر نداشته اید! موزه هایی که شاید فکر کنید اصلا چه دلیلی داشته که چنین موزه هایی در اروپا ساخته شوند و این سوالی است که هر کسی قبل از بازدید از این موزه ها در اروپا از خودش می پرسد! به هر حال با ما همراه باشید تا شما را با عجیب ترین موزه های اروپا آشنا کنیم.

    عجیب ترین و جالب ترین موزه های اروپا

    موزه سوسیس کاری در برلین
    سوسیس را برای اولین بار آلمانی ها درست کردند و به همین خاطر است که در پایتخت آلمان موزه ای وجود دارد که به صورت تمام و کلام به یک نوع سوسیس خاص، یعنی سوسیس کاری اختصاص داده شده است. سوسیسی که آن را در یک نوع سس خاص سرو می کنند که از کچاپ، کاری و دیگر ادویه ها درست شده است. با بازدید از موزه سوسیس کاری در برلین می توانید اول از همه از یکی از عجیب ترین موزه های اروپا دیدن کنید و دوم به طور کامل با این سوسیس ها آشنا شوید و تجربه متفاوتی کسب کنید! در موزه سوسیس کاری در برلین می توانید عطر خوش سوسیس ها را استشمام کنید و صدای سرخ شدنشان را بشنوید! حتی یک سری استندها و غرفه ها در موزه سوسیس کاری برلین تعبیه شده است که شما می توانید پشت آن ها بایستید و ببینید که فروش آن ها در خیابان چه حس و حالی دارد. از همه جالب تر اینکه حتی مبلمان این موزه عجیب در اروپا نیز به شکل سوسیس ساخته و طراحی شده است. به هر حال اگر شما هم عاشق سوسیس هستید، این همان موزه ای است که انگار به شهر سوسیس ها تعلق دارد و مطمئنا نظر شما را هم به خود جلب می کند!

    موزه سوسیس کاری در برلین

    موزه واگن تشییع جنازه در بارسلونا
    شاید برای شما هم عجیب باشد که یک موزه در بارسلونا به واگن های تشییع جنازه اختصاص داده شده باشد! شاید فکر کنید که چنین موزه ای ترسناک باشد و شاید هم با ما در این هم عقیده باشید که موزه واگن تشییع جنازه در بارسلونا یکی از عجیب ترین موزه های اروپا است! در این موزه می توانید واگن های تشییع جنازه ای را ببینید که در گذشته های دور و در قرن 18 میلادی، به روی اسب ها گذاشته می شدند و افراد ثروتمند را به خانه ابدیشان می بردند!

    موزه واگن تشییع جنازه در بارسلونا

    موزه رابطه های شکست خورده در زاگرب
    این موزه در کرواسی جایزه خلاقاتنه ترین موزه اروپا را از آن خود کرده است. این موزه ابداعانه به یادگاری هایی اختصاص دارد که متعلق به روابط شکست خورده هستند. یادگاری هایی که شاید هر کدامشان معنا و مفهوم خاصی برای صاحبینشان داشته باشند و در کنار هر کدامشان نوشته ای وجود دارد که داستان این یادگاری را برای شما بیان می کند. این موزه در زاگرب در کرواسی کلکسیونی را در بر گرفته است که به یادگاری ها و خاطره های گوناگونی از افراد مختلف تعلق دارند. جالب است که بدانید افرادی که به تازگی رابطه شان با شکست مواجه شده، با بازدید از این موزه حالشان بهتر می شود و می بینند که چه کسانی قبل از آن ها چنین راهی را پیش رفته اند و حتی توانسته اند که یادگاری هایشان را به یک موزه اهدا کنند و زندگی را از سر بگیرند.به نظر شما در بین این موزه ها، کدام موزه را می توان به عنوان عجیب ترین موزه اروپا نامگذاری کرد؟ اگر شما هم دلتان می خواهد که برای یک بار هم که شده به اروپا سفر کنید و از عجیب ترین موزه های اروپا نیز بازدید داشته باشید، می توانید برای رزرو تور اروپا و اخذ ویزای شینگن با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و از راهنمایی های همکاران مجرب ما در این زمینه بهره ببرید.

    موزه رابطه های شکست خورده در زاگرب

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW