021-88507190

چگونه به کانادا ارزان سفر کنیم؟

راهنمای سفر م.مقیمی 15 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای شما پیشنهاداتی داریم که بر اساس آن ها می توانید به معنای واقعی در هزینه های سفرتان به کانادا صرفه جویی کنید و بدون اینکه خللی در کیفیت اقامتتان در کانادا ایجاد کنید، سفر ارزانی به کانادا داشته باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه هزینه های سفر به کانادا را مدیریت کنیم؟
    حتی وقتی که یک برنامه ریزی دقیق برای سفر داشته باشید، باز هم ممکن است که هزینه ها از دستتان خارج شود و مالیات های خارجی و دیگر هزینه های پیشبینی نشده ممکن است که بودجه سفرتان را تهدید کنند و همه چیز آن طور که در تصورتتان هست، پیش نرود. اما ما برای شما پیشنهاداتی داریم که بر اساس آن ها می توانید به معنای واقعی در هزینه های سفرتان به کانادا صرفه جویی کنید و بدون اینکه خللی در کیفیت اقامتتان در کانادا ایجاد کنید، سفر ارزانی به کانادا داشته باشید.

    چگونه هزینه های سفر به کانادا را مدیریت کنیم

    در فصل توریستی سال به کانادا سفر نکنید
    فصل تابستان توریستی ترین فصل سفر به کانادا است. البته کانادا در زمان فستیوال ها و تعطیلاتی چون کریسمس هم شلوغ می شود و بالطبع هزینه های اقامت در کانادا زیاد می شود. به هر حال بهتر است که برای تجربه یک سفر ارزان به کانادا، فصل های خلوت تر سال را برای سفر به کانادا انتخاب کنید. برای مثال ماه های زمستانی سال به جز زمان کریسمس، زمان خوبی برای سفر ارزان به کانادا به حساب می آیند، چراکه در این ماه ها هوای کانادا سرد می شود و مسلما توریستان کمتری علاقه به سفر به کانادا پیدا می کنند و هزینه های اقامتی کانادا نظیر هزینه رزرو هتل در کانادا و ... به حداقل می رسد.

    در فصل توریستی سال به کانادا سفر نکنید

    در شهرهای کوچک کانادا اقامت کنید
    اگر به دنبال سفر ارزان به کانادا هستید، بهتر است که در شهرهای کوچک کانادا اقامت کنید و از شهرهای اصلی و بزرگتر کانادا در قالب تورهای یک روزه دیدن کنید. یکی از مزیت های شهرهای کانادایی این است که همگی آن ها دسترسی راحتی از شهرهای کوچک اطرافشان دارند. به همین خاطر شما می توانید به راحتی در یک هتل ارزان در شهرهای کوچک کانادایی اقامت کنید تا مجبور نشوید که هزینه زیادی برای استفاده از خدمات هتل ها، رستوران ها و ... در شهرهای بزرگ کانادایی بپردازید.
    در کانادا به جای شام، یک ناهار مفصل میل کنید!
    خوردن شام در رستوران های کانادا هزینه بسیار زیادی در پی دارد و دلیلش هم هزینه های مالیاتی بالا است. اگر شما هم بخواهید در کانادا پی در پی شام هایتان را در رستوران میل کنید، باید سفر ارزان به کانادا را فراموش کنید! یک نکته جالب اینکه خوردن ناهار در رستوران های کانادا برایتان ارزان تر از خوردن شام تمام می شود و شما می توانید از تخفیف های ناهار استفاده کنید و یک دل سیر غذا بخورید تا شب گرسنه تان نشود و مجبور نشوید که تن به پرداخت قیمت گزاف شام در رستوران های کانادا بدهید!

    در کانادا به جای شام، یک ناهار مفصل میل کنید

    در یک هتل ارزان در کانادا اقامت کنید
    شما هم می دانید که بخش اعظمی از هزینه های هر سفری مربوط به هزینه های رزرو هتل می شود. با تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز می توانید یک هتل ارزان در کانادا رزرو کنید. از طرفی اگر بتوانید یک خانه را در کانادا اجاره کنید و به جای اقامت در هتل در خانه های شخصی اقامت کنید، در این صورت هزینه های سفرتان به کانادا به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند و از هزینه هایی مثل پارکینگ، انعام دادن، خوردن غذا در رستوران ها و وای فای معاف می شوید.
    روزهای آخر هفته را در هتل های مخصوص سفرهای بیزینسی اقامت کنید!
    هتل هایی که مهمانان عمده شان کسانی هستند که برای دلایل کاری به کانادا سفر می کنند و آن دسته از هتل هایی که در نزدیکی فرودگاه ها واقع شده اند، در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه که در واقع روزهای کاری در کانادا هستند، شلوغ تر هستند. چنین هتل هایی معمولا در روزهای آخر هفته تخفیف هایی را برای اقامت مهمانان در نظر می گیرند و شما هم می توانید چنین هتل هایی را برای اقامتتان در روزهای آخر هفته رزرو کنید. از طرفی یک سری از فرودگاه های کانادا هتل هم دارند و شما با اقامت در آن ها می توانید دسترسی ارزانی به بعضی از جاذبه های گردشگری داشته باشید و از پارکینگ رایگان هم استفاده کنید. برای مثال در هتل فرودگاه تورنتو می توانید در بین مرکز شهر تورنتو (با فاصله حدودا 20 دقیقه ای) و آبشارهای نیاگارا (در فاصله حدودا یک ساعته در جهت مخالف) اقامت داشته باشید و به هر دو سمت دسترسی راحت و ارزانی داشته باشید و در عین حال از خدمات خوب یک هتل با کیفیت بهره ببرید.

    روزهای آخر هفته را در هتل های مخصوص سفرهای بیزینسی اقامت کنید

    از کوپن های گردشگری در کانادا استفاده کنید
    یک سری کوپن های آنلاین برای گشت و گذار در کانادا وجود دارد. سایت هایی مثل Groupon، WagJag و RedFlagDeals آفرهای جذابی برای بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا، خوردن غذا در رستوران های کانادا، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی کانادا، اقامت در هتل های کانادا، تورهای گردشگری کانادا، استفاده از مراکز اسپای کانادا و ... ارائه می کنند و شما در صورت امکان برای رزرو این موارد از چنین سایت هایی می توانید به مقدار زیادی در هزینه های سفرتان به کانادا صرفه جویی کنید. اگر هم امکان رزرو آنلاین برایتان وجود ندارد، می توانید کارت های گردشگری را به صورت حضوری از اداره جات گردشگری هر شهری در کانادا تهیه کنید و با استفاده از آن ها از جاذبه های گردشگری کانادا با هزینه های مقرون به صرفه تری بازدید کنید.برای اخذ ویزای کانادا و رزرو تور مسافرتی کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    از کوپن های گردشگری در کانادا استفاده کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW