021-88507190

چندتا از زیباترین استراحتگاه های کویری امارات

گردشگری ش.مافی 21 شهریور ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چندتا از زیباترین استراحتگاه های کویری امارات 

    دبی و جاهای جذاب و دیدنی آن برای همه آشکار است و برای هر چیزی می توانید بهترین و زیباترین نوع آن را در دبی پیدا کنید.جدا از همه زیبایی ها و مدرن بودن این کشور و شهر، ماهیت امارات یک کشور بیابانی می باشد که با پیشرفته شدن این کشور و جذب بی شمار گردشگران باعث شده نقطه نقطه این شهر برای افراد محلی و گردشگران به بهترین شکل استفاده شود.
    شام در تپه ها، تجرب آبگرم و شنا زیر ستاره ها همه و همه باعث ایجاد لوکس ترین و مدرن تری استراحتگاه ها کویری در دبی شده است.با هم چند تا از جذاب ترین آن را بررسی می کنیم.

    نمای زیبا از استراحتگاه های لوکس و کویر زیبا دبی

    باب الشمس دبی

    به کویر علاقه دارید؟ دوست دارید بدون رانندگی طولانی مدت، از فضای زیبا کویر لذت ببرید؟ باب الشمس دبی که در میان تپه های حومه شهر دبی واقع شده است یکی از بهترین استراحتگاه محبوب و عالی دبی می باشد که در یک روستایی زیبا و آروم قرار دارد.این مجموعه دارای یک استخر بزرگ و سالن های با رنگ بندی قرمز می باشد.اگر دوست دارید غذا های اصیل عربی را تجربه کنید این مکان دارای بهترین رستوران ها و کافه ها می باشد.نمایش اسب و شتران، موسیقی زنده،آتیش بازی، اسب سواری و تیراندازی از تفریحات ویژه این مجموعه می باشد.
    سفر به امارات این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای دبی مهرپرواز تجربه کنید.مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    نمای زیبا از فضا مجموعه باب الشمس دبی

    آل ماها دبی

    این بیابان خیره کننده دارای خانه های ویلایی لوکس و مجزا با استخر های خصوصی می باشد.دارای رستوران های عالی و با بهترین تنوع غذایی، تجربه آبگرم  و ماساژ در یک فضا تمیز و مدرن می توانید برای خستگی یک روز عالی باشد.همچنین این مجموعه هم دارای استخر های با فضا بسته و هم دارای استخر های با نمای بیابان است که مهمانان می توانند از هر دو فضا از یک شنا بی نظیر لذت ببرند.

    نمای زیبا از مجموعه آل ماها

    آنانتارا قصر ال سراب

    یکی از محبوب ترین و مدرن ترین مجموعه های بیابانی و کویری می توان به آنانتارا قصر ال سراب اشاره کرد.در این مجموعه می توان از نمای زیبا دریا و تپه های با هم لذت ببرند .این مجموعه دارای 140 اتاق، 52 ویلا با استخر های خصوصی برای همه در دسترس می باشد.این مجموعه یک مجموعه سنتی به سبک عرب ها می باشد.این مجموعه دارای اختصاصی ترین فضا ها می باشد که می توانید یک تجربه کویری بی نظیر را برای خود رقم بزنید.
    با مهرپرواز سفری خاطره انگیز را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورها در بهترین هتل های دبی میزبان شما عزیران می باشد.

    نمای زیبا از آنانتارا قصر ال سراب و کویر

    جمیرا آل واتبا 

    این مجموعه الهام گرفته شده از یک روستای بیابانی تاریخی که به سبک جهان عرب طراحی و دیزاین شده است.دارای ویلا ها با فضا و استخر اختصاصی می باشد، اتاق های سنتی، این مجموعه دارای شش رستوران عالی می باشد.در این مکان می توانید از یک ماساژ در حوضچه های آبگرم لذت فراوانی را تجربه نمایید.

    نمای زیبا از جمیرا آل واتبا

    راس آل خیمه

    این مجموعه یکی از زیباترین مجموعه های کویری در دبی است.آرامش زیبا و فرهنگ غنی از این مجموعه ساطع می شود.این مجموعه دارای ویلا های اختصاصی و استخر های خصوصی با نمای عالی می باشد. اسب و شتر سواری، تیراندازی، پیاده روی در طبیعت می تواند یک تجربه متفاوت را برایتان رقم بزند.همچنین این مجموعه دارای چهار سالن غذاخوری و کافه های زیبا می باشد.

    نمای زیبا از راس آل خیمه دبی

    شارجه امارات

    این مجموعه توسط مجموعه شارجه در ساحل شرقی امارات در نزدیکی اقیانوس هند واقع شده است.این مجموعه دارای 20 چادر لوکس با استخر های خصوصی، اتاق های رنگی رنگی و آرامش بخش با مدرن ترین امکانات فراهم شده است.در این مکان می توانید از حوضچه های آب گرم و سرد لذت ببرید. همچنین در این مجموعه می توانید گونه های نادر پرندگان را نیز تماشا کنید.

    نما از شارجه امارات و بیابان و کویر

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما دبی، رزرو هتل های لوکس دبی ارائه تورهای ارزان در این کشور در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW