021-88507190

خانه های کارتونی در دنیای واقعی

گردشگری م.مقیمی 03 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همه ما در زمان کودکی کارتون های متعددی را نگاه می کردیم که هر کدامشان تاثیر عمیقی بر قلب ما گذاشته اند. آن زمان ها دلمان می خواسته که شبیه به قهرمان های کارتونی زندگی کنیم و برای یک بار هم که شده در خانه آن ها و در شرایط آن ها زندگی کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خانه های کارتونی در دنیای واقعی
    همه ما در زمان کودکی کارتون های متعددی را نگاه می کردیم که هر کدامشان تاثیر عمیقی بر قلب ما گذاشته اند. آن زمان ها دلمان می خواسته که شبیه به قهرمان های کارتونی زندگی کنیم و برای یک بار هم که شده در خانه آن ها و در شرایط آن ها زندگی کنیم! حالا چندین سال از آن رویاها گذشته و یک سری از افراد رویای خودشان را ساخته اند! این افراد در نقاط مختلف جهان خانه هایی را درست شبیه به کارتون های مورد علاقه زندگیشان ساخته اند! امروز می خواهیم این خانه های جذاب که با الهام از خانه های کارتونی ساخته شده اند را به شما معرفی کنیم.
    خانه خانواده سیمسون
    در سال 1997 میلادی، یک خانه درست به شکل خانه کارتون خانواده سیسمون در نوادا آمریکا ساخته شد. برای ساخت این خانه کارتونی 120،000 دلار هزینه شد تا هم بیرون خانه و هم داخل خانه شبیه به خانه کارتون خانواده سیمسون بشود. البته این را هم بگوییم که این خانه در یک مسابقه جایزه 75،000 دلار را از آن خود کرد و شهرت زیادی به دست آورد. 

    خانه خانواده سیمسون

    خانه انیمیشن آپ
    این خانه با جزئیات خیلی جالبی شبیه به خانه انیمیشن آپ طراحی و ساخته شده است. حتی جعبه پستی جلوی خانه هم شبیه به نمونه کارتونی آن است و حتی کلیدهای برق و کفپوش داخل خانه هم به شکل خانه کارتون آپ ساخته شده است. این خانه در ایالت یوتا آمریکا واقع شده است و توریستان با استفاده از تورهای خارجی می توانند از آن بازدید داشته باشند و برای ساعتی تصور کنند که در این خانه کارتونی زندگی می کنند!

    خانه انیمیشن آپ

    خانه آناناسی باب اسفنجی
    باب اسفنجی یکی از جذاب ترین کارتون هایی است که همه نسل ها عاشق تماشای آن هستند و خانه آناناسیش هم در کف اقیانوس محبوبیت بسیار زیادی دارد. اما جالب است که بدانید یک نمونه از این خانه آناناسی در خارج از اقیانوس هم ساخته شده است و شما نیازی نیست که برای تماشای آن به دنیای کارتون ها بروید و بعد تا اعماق اقیانوس غواصی کنید! این خانه در جمهوری دومینیکن واقع شده است.

    خانه آناناسی باب اسفنجی

    خانه انیمیشن هابیت
    قصه ساخت این خانه از آنجایی شروع شد که فردی به نام سیمون داله تصمیم گرفت که خانه ای با هارمونی کامل با طبیعت بسازدو این خانه با تراش هایی از چوب بلوط و سنگ و گل ساخته شده است و در آن از پانل های خورشیدی برای تولید برق استفاده شده است. از طرفی سقف آن نیز نورگیر است و نور طبیعی به خانه وارد می شود. از طرفی یک چشمه در نزدیکی خانه وجود دارد که آب تازه و تمیز خانه را تامین می کند! در بالای بام خانه نیز یک باغچه ساخته شده است و حتی کود طبیعی نیز از خانه تهیه می شود. شکل و شمایل این خانه کاملا کارتون هابیت را تداعی می کند.

    خانه انیمیشن هابیت

    خانه کارتون فیلینستون ها
    در سال 1976 میلادی، معماری به نام ویلیام نیکولسون یک خانه با مواد و مصالح جدیدی ساخت که شکل گنبدش درست شبیه به خانه کارتون فیلینستون ها بود. اگر یادتان باشد در انیمیشن فیلینستون ها خانه ای به سبک حجر وجود داشت که به نظر می رسد برای ساخت این خانه از شکل و شمایل آن الهام گرفته شده است. این خانه در کالیفرنیا واقع شده است و قیمت آن 4،000،000 دلار است.

    خانه کارتون فیلینستون ها

    خانه باربی
    خیلی از دختربچه ها تا به حال آرزو کرده اند که ای کاش می توانستند خانه ای شبیه به خانه باربی داشته باشند! الان این رویا به حقیقت پیوسته است و در فلوریدا خانه ای به شکل باربی طراحی و ساخته شده است. جالب است که بدانید در ساخت خانه باربی، از 100 گالن رنگ صورتی و 9 کیلوگرم اکلیل استفاده شده است!

    خانه باربی

    خانه مینی موس ( میکی موس)
    خانه مینی موس هم در دیزنی لند فلوریدا و هم کالیفرنیا واقع شده است. اصلا اجازه ندهید که ظاهر کارتونی این خانه گولتان بزند! چراکه این خانه با تمامی امکانات مدرن تجهیز شده است و درست مثل یک خانه واقعی امکانات رفاهی دارد!

    خانه مینی موس ( میکی موس)

    کلبه سفیدبرفی
    این خانه از کارتون سفیدبرفی و هفت کوتوله الهام گرفته شده است. جالب است که بدانید معماری این ساختمان 30 سال از زندگیش را به ساخت این شاهکار کارتونی اختصاص داده است! این خانه در واشینگتون واقع شده است و در هیچ قسمتی از آن زاویه های قائم دیده نمی شود و درست شبیه به خانه کارتون سفیدبرفی ساخته شده است.

    کلبه سفیدبرفی

    خانه انیمیشن جتسون
    در مورد این خانه همه چیز برعکس است. در واقع خانه ای که در کارتون جتسون دیده می شود، از ساختمانی به نام چموسفر در لس آنجلس الهام گرفته شده است. قضیه به دهه 1960 میلادی بر می گردد. در آن زمان افراد زیادی در دنیا سعی داشتند تا خانه هایی شبیه به آینده بسازند و سعی می کردند که حدس بزنند که خانه ها در آینده به چه شکلی هستند. در همان زمان ها بود که خانه چموسفر ساخته شد و برای طراحی خانه انمیشن جتسون نیز از آن الهام گرفته شد.

    خانه انیمیشن جتسون

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW