021-88507190

در عجیب ترین رستوران تفلیس به صورت معلق غذا بخورید

گردشگری م.مقیمی 08 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همیشه غذاهای گرجستان مشهور بوده اند و طرفداران زیادی داشته اند. به همین خاطر رستوران های متعددی در سراسر گرجستان از جمله تفلیس ساخته شده اند که هر کدامشان به نوعی سعی در ایجاد یک محیط جالب و جذاب کرده اند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب ترین رستوران تفلیس
    همیشه غذاهای گرجستان مشهور بوده اند و طرفداران زیادی داشته اند. به همین خاطر رستوران های متعددی در سراسر گرجستان از جمله تفلیس ساخته شده اند که هر کدامشان به نوعی سعی در ایجاد یک محیط جالب و جذاب کرده اند تا تجربه مشتریانشان از خوردن غذا در رستوران های تفلیس متفاوت باشد. این بار با ساخت رستورانی در آسمان تفلیس، بار دیگر توجه جهانیان به رستوران های تفلیس جمع شده است و فرصتی در تفلیس فراهم شده تا توریستان متفاوت ترین شام زندگیشان را در تفلیس میل کنند و یک شب به یادماندنی و متفاوت را در آسمان تفلیس سپری کنند. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با عجیب ترین رستوران تفلیس آشنا کنیم تا ببینید که چگونه می توانید در میان ابرهای تفلیس در رستوران معلق در آسمان تفلیس غذایتان را میل کنید.

    عجیب ترین رستوران تفلیس

    درباره رستوران معلق در آسمان تفلیس
    تا به حال در کشورهای مختلفی در سراسر جهان، چنین رستورانی ساخته شده است و فرصت خوردن غذا در آسمان برای افراد زیادی در سراسر دنیا مهیا شده است. این بار هم در پایتخت گرجستان چنین رستورانی ساخته شده است و بار دیگر تفلیس تواسنته است که توریستانی که به دنبال هیجان و کسب تجربه های جدید هستند را مجذوب خود کند. قضیه از این قرار است که شما برای صرف شام در این رستوران عجیب در تفلیس در یک ساعت مقرر در محل این رستوران حضور داشته باشید و بعد توسط دیگر مشتریان رستوران توسط یک جرثقیل به ارتفاعات تفلیس بروید. در واقع این رستوران یک میز است که با جرثقیل به ارتفاعات برده می شود. میز این رستوران هوایی به گونه ای طراحی شده است که قسمت مرکزی آن خالی است و چندین خدمه و پیشخدمت در وسط آن می ایستند تا به شما سرویس دهند و متفاوت ترین تجربه تفریحیتان در تفلیس را برایتان رقم بزنند و یک شب رویایی را برایتان بسازند.

    درباره رستوران معلق در آسمان تفلیس

    ارتفاع رستوران معلق در آسمان تفلیس
    جرثقیل شما را به ارتفاع 50 متری سطح زمین می برد و فرصتی برایتان فراهم می شود که بتوانید در حین خوردن غذا چشم انداز 360 درجه شهر تفلیس را تماشا کنید و غذایتان را با چاشنی ترس و هیجان میل کنید. از این گذشته می توانید یک عالمه عکس های یادگاری با نمای زیبای تفلیس از آن بالا بگیرید و شامتان را با خنده و هیجانی وصف نشدنی در میان ابرهای تفلیس میل کنید.
    غذاهای سرو شده در رستوران معلق در آسمان تفلیس
    سرآشپز این رستوران عجیب و غریب برای شما 4 غذای اصلی را آماده می کند که یکی از دیگری خوش طعم تر هستند. از آن طرف موزیسین ها برایتان موزیک های جالب و جذاب اجرا می کنند و همه چیز برای کسب یک تجربه عجیب و جالب در آسمان تفلیس برای شما آماده می شود. کافی است که به پشتی صندلیتان در ارتفاعات آسمان تفلیس تکیه بزنید، به موزیک جالب موزیسین های گوش دهید و محو تماشای زیبایی های تفلیس شوید.

    غذاهای سرو شده در رستوران معلق در آسمان تفلیس

    ایده هایی جذاب برای صرف شام در رستوران معلق در آسمان تفلیس
    رستوران هایی که در دنیا به صورت معلق در آسمان ساخته می شوند و امکان سرو غذا را در ارتفاعات آسمان برای مهمانانشان فراهم می کنند، به عنوان یکی از 10 رستوران های عجیب و غریب دنیا شناخته می شوند و به همین دلیل بهتر است که فرصت خوردن غذا در چنین رستورانی را در تور تفلیس از خودتان نگیرید. چه به دنبال گذراندن یک شب عاشقانه در تفلیس باشید و چه بخواهید یک شب خانوادگی جذاب را در تفلیس تجربه کنید و یا حتی اگر بخواهید متفاوت ترین شب زندگیتان را با دوستانتان در تفلیس سپری کنید؛ در هر صورت خوردن غذا در رستوران معلق در آسمان تفلیس بهترین گزینه پیش روی شما در تور تفلیس خواهد بود.
    زمان های کاری رستوران معلق در آسمان تفلیس
    رستوران معلق در آسمان تفلیس در فصل های بهار و تابستان به توریستان سرویس می دهد. امکان خوردن شام در این رستوران در سه سانس 5 بعد از ظهر، 7 بعد از ظهر و 9 شب ممکن است و شما می توانید صندلیتان را در این رستوران عجیب در تفلیس در هر کدام از ساعات گفته شده رزرو کنید و خودتان را برای کسب متفاوت ترین تجربه زندگیتان در تور تفلیس آماده کنید.

    زمان های کاری رستوران معلق در آسمان تفلیس

    آدرس رستوران معلق در آسمان تفلیس
    این رستوران جذاب در خیابان بیولی در کجوری تفلیس واقع شده است و شما به راحتی می توانید با یک تاکسی به آن دسترسی پیدا کنید.به هر حال خوردن غذا در چنین رستورانی، آن هم در ارتفاع 50 متری سطح زمین، تجربه ای است که نصیب هر کسی نمی شود و بهتر است که شما هم در تور تفلیس فرصت چنین تجربه ای را از دست ندهید. چراکه این تجربه از آن تجربه هایی است که تا عمر دارید با یادآوریش لبخند مهمان صورتتان می شود و هر بار با فکر کردن به آن هیجان قلبتان را فرا می گیرد. اگر به دنبال تدارک دیدن یک شام رویایی هستید، می توانید به سفر به تفلیس و خوردن غذا در رستوران معلق در آسمان تفلیس جدی تر فکر کنید. برای رزرو تور لحظه آخری تفلیس می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    آدرس رستوران معلق در آسمان تفلیس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW