021-88507190

کودکان می توانند به رایگان در این رستوران های دبی غذا بخورند

گردشگری م.مقیمی 09 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بعضی از رستوران های دبی تم خاصی دارند، بعضی از آن ها غذاهای ویژه ای سرو می کنند و بعضی از آن ها خدمات منحصر به فردی به مهماناشان ارائه می کنند و از این جهت مشهور می شوند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کودکان می توانند به رایگان در این رستوران های دبی غذا بخورند
    رستوران های دبی بسیار متنوع هستند و هر کدامشان به نوعی با دیگر رستوران ها متفاوت هستند. بعضی از رستوران های دبی تم خاصی دارند، بعضی از آن ها غذاهای ویژه ای سرو می کنند و بعضی از آن ها خدمات منحصر به فردی به مهماناشان ارائه می کنند و از این جهت مشهور می شوند. جالب است که بدانید یک سری از رستوران های دبی به کودکان به رایگان غذا می دهند و به همین خاطر نیز خانواده ها علاقه زیادی به خوردن غذا در این رستوران ها در تور دبی نشان می دهند. به هر حال اگر می خواهید خانوادگی به دبی سفر کنید و می خواهید در هزینه خورد و خوراکتان در دبی صرفه جویی کنید، ایده بدی نیست که به یکی از بهترین رستوران های دبی بروید و غذای کودکتان را رایگان تحویل بگیرید. با ما همراه باشید تا این دسته از رستوران های دبی که غذای کودکان در آن ها رایگان است را به شما معرفی کنیم. کافی است که در تور دبی به هر کدام از رستوران های زیر مراجعه کنید، یک غذا برای خودتان سفارش دهید و از آفر غذای رایگان کودک آن ها استفاده کنید.

    کودکان می توانند به رایگان در این رستوران های دبی غذا بخورند

    رستوران ال چاپو تاکوس
    این رستوران مکزیکی در هتل استودیو وان دبی واقع شده است. در این رستوران جذاب در دبی، غذای کودکان زیر 8 سال در روزهای جمعه و شنبه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 4 بعد از ظهر کاملا رایگان است! در این رستوران می توانید انواع غذاهای مکزیکی را در فضای سربسته یا روباز میل کنید و یک ظهر دلچسب را در آن همراه با خانواده تان سپری کنید و هزینه غذای کودکتان را هم نپردازید.

    رستوران ال چاپو تاکوس

    رستوران زوکو
    هر شنبه بین ساعات 2 تا 7 بعد از ظهر کودکان زیر 10 سال می توانند یک غذای خوشمزه را از منوی کودکان این رستوران سفارش دهند و آن را به رایگان میل کنند. این رستوران هم یک رستوران مکزیکی است و انواع غذاهای مکزیکی در آن سرو می شود. گذشته از این هر جمعه یک عالمه برنامه تفریحی در رستوران زوکو تدارک دیده می شود که کودکانتان را حسابی سرگرم می کنند.

    رستوران زوکو

    رستوران استوک هاوس
    این رستوران در روزهای یکشنبه یک آفر جذاب برای خانواده ها در نظر گرفته است. کودکان می توانند در یک کلاس 2 ساعته با برنامه های تفریحی جذاب از ساعت 1 تا 3 ظهر شرکت کنند و وقتی گرسنه شان شد و سر اشتها آمدند، غذای خود را کاملا رایگان در رستوران استوک هاوس میل کنند. مطمئن باشید که کودکتان می تواند روز به یادماندنی را در این رستوران در دبی سپری کند و در نهایت با یک غذای رایگان روزش را به بهترین شکل پایان دهد.

    رستوران استوک هاوس

    رستوران لویگیا
    رستوران لویگیا یک رستوران ایتالیایی است که هر جمعه غذای رایگان برای کودکان زیر 7 سال سرو می کند. کافی است که شما به عنوان والدین کودکتان یک غذا برای خودتان سفارش دهید تا کودکتان بتواند یک پیتزا یا پاستای خوشمزه را به رایگان تحویل بگیرد. این آفر در روزهای جمعه از ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر به مهمانان ارائه می شود.

    رستوران لویگیا

    رستوران کالیفرنیا پیتزا کیچن
    به ازای هر بزرگسالی که یک غذای اصلی از این رستوران سفارش دهد، یک کودک می تواند غذای رایگان در آن میل کند. این آفر فقط در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه برقرار است و شما هم می توانید از آن استفاده کنید. کافی است که یک غذا برای خودتان سفارش دهید و در قبالش یک غذای رایگان هم برای کودکتان تحویل بگیرید.

    رستوران کالیفرنیا پیتزا کیچن

    رستوران مینا براسریی
    اگر دلتان می خواهد که در تور دبی یک صبحانه خوشمزه میل کنید و روزتان را با انرژی فراوان آغاز کنید، می توانید به رستوران مینا براسری در دبی بروید و از منوی هوس بر انگیز آن یک صبحانه خوشمزه برای خودتان سفارش دهید و کودک زیر 5 سالتان را هم مهمان رایگان این رستوران کنید! کافی است که یک صبحانه برای خودتان سفارش دهید و بعد از منوی مخصوص کودک یک غذای رایگان دیگر هم تحویل بگیرید. این آفر جذاب از 7 صبح تا 11 ظهر برقرار است و واقعا هم آفر جذابی است.امیدواریم که بتوانید اقامت دلچسبی را در دبی تجربه کنید. برای رزرو تور ارزان دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و از آفرهای لحظه آخری تور دبی بهره ببرید.

    رستوران مینا براسریی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW