021-88507190

زیبا ترین مقاصد گردشگری کانادا

گردشگری ش.مافی 07 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کانادا به یکی بهترین مقاصد برای سفر گردشگری و زندگی تبدیل شده است و گردشگران و مهاجران زیادی، این کشور را به عنوان یک مقصد عالی برای گردش، کار، تحصیل و زندگی در نظر می گیرند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازدید از این مکان های شگفت انگیز کانادا را، نباید از دست داد 

    کانادا دومین کشور بزرگ در جهان می باشد که تقریبا بخش زیادی از آمریکای شمالی را اشغال کرده است.با وجود بزرگ بودن آن، این کشور یکی از کشور های کم جمعیت در جهان است. کانادا به دلیل منابع طبیعی و چشم انداز های گسترده و دست نخورده آن و فرهنگ های مختلف و تاریخ چند وجهی مشهور می باشد و یکی از ثروتمند ترین کشورهای جهان نیز می باشد. کانادا دارای دو زبان رسمی انگلیسی و فرانسوی است.
    کانادایی ها به طور کلی از سطح کیفیت زندگی بسیار بالایی برخوردار می باشند. این کشور در آزادی های اقتصادی، جلوگیری از فساد، احترام به حقوق شهروندی و.... بسیار سرآمد می باشد.
    کانادا به یکی بهترین مقاصد برای سفر گردشگری و زندگی تبدیل شده است و گردشگران و مهاجران زیادی، این کشور را به عنوان یک مقصد عالی برای گردش، کار، تحصیل و زندگی در نظر می گیرند. فرقی نمی کند انگیزه شما برای سفر به کانادا چه می باشد با هر هدفی که باشد شما ملزم به دریافت ویزا کانادا می باشید. چند تا از جاذبه های  شگفت انگیز این کشور زیبا را با هم بررسی می کنیم.

    دریاچه لوئیس آلبرتا

    دریاچه لوئیس در پای قله های آلپی در پارک ملی بانف واقع شده است و به راحتی یکی از زیباترین جاذبه های کانادا است. خوب است که توریست ها برای بازدید از آب های کریستالی فیروزه ای و تفرجگاه های خیره کننده به راحتی سفر کنند. تفریحات زیادی را در این دریاچه می توان تجربه کرد، از جمله گشت و گذار با قایق در سراسر دریاچه در فصل تابستان، اسکیت روی یخ در ماه های زمستان. روستای توچال در نزدیکی دریاچه لوئیس یکی از دیگر از جاذبه های این مکان می باشد. زیباترین دریاچه ها را در کانادا می توانید پیدا کنید.

    نمای زیبا از دریاچه و طبیعت لوئیس آلبرتا

    برج CN تورنتو

    در سواحل دریاچه انتاریو در بزرگترین شهر کانادا برج نمادین CN ، یکی از مشهورترین نقاط دیدنی کانادا است. این برج 553 متر ارتفاع دارد و یک نمای بی نظیر را به نمایش گذاشته است. در قسمت بالا این برج، می توانید رستوران های عالی برای صرف شام یا نهار پیدا کنید که یک نمای بی نظیر از شهر را به نمایش گذاشته است و می توانید هنگام تماشای شهر و دریاچه از یک وعده غذایی لذت ببرید.

    نمای زیبا از برج  CN تورنتو

    جزیره ونکوور

    اگرچه این جزیره کمتر از یکی دو ساعت از شهر فصله دارد اما جزیره ونکوور می تواند خیلی دور از دنیا به نظر برسد. بیشتر مردم برای بازدید از گشت و گذار و فرهنگ به سمت ویکتوریا، پایتخت BC، می روند، اما اگر از شمال به سمت مناظر وحشی و دورافتاده بروید، در این جزیره تجربیات غیر منتظره و فراموش نشدنی را تجربه می کند. دوستداران طبیعت می توانند به بهترین مسیرهای پیاده روی در جزیره ونکوور برسند و خود را در بعضی از مکان های زیبای کمپینگ مستقر کنند. کسانی که به دنبال راحتی بیشتری هستند، همیشه می توانند به یکی از اقامتگاه ها و استراحتگاه های جزیره مراجعه کنند.

    نمای بی نظیر از جزیره ونکوور

    خلیج Fundy

    خلیج Fundy، واقع در شرق کانادا در نزدیکی نوا اسکوشیا است، به دلیل جزر و مد های شگفت انگیزش شناخته شده است.  بزرگترین جزر و مد جهان را در این مکان می توانید تماشا کنید. حداکثر 19 متر جذر و مد در این مکان اتفاق می افتد. دیدنی های بسیاری شگفت انگیز طبیعی در این خلیج وجود دارد که گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند.

    نمای شگفت انگیز از خلیج Fundy

    پارک ملی گروس مورن

    پارک ملی گروس مورن در نیوفاند لند واقع شده است این پارک با اینکه فاصله زیادی از مرکز شهر دارد ولی ارزش رفتن را دارد و یکی از بی نظیر ترین و زیباترین پارک های کانادا می باشد. این پارک یک میراث جهانی یونسکو است که دارای دیوارهای صخره ای شیب دار، آبشارها، و سازندهای جالب سنگی حک شده از آبهای یخچال طبیعی است. بیشتر بازدید کنندگان برای قدردانی از مناظر از یک تور قایق سواری استفاده می کنند، اما مسیرهای پیاده روی و فرصت هایی برای قایقرانی نیز وجود دارد. در زمستان، این پارک بازدید کننده های کمتری را به خود اختصاص می دهد.

    پارک ملی گروس مورن

    پارک استنلی ونکوور

    یکی از بزرگترین گنجینه های ونکوور، پارک استنلی 405 هکتاری است که در ضلع غربی منطقه مرکز شهر واقع شده است. این پارک در شبه جزیره واقع شده و توسط اقیانوس و خانه درختان عظیم سرو قرمز و درخت داگلاس احاطه شده است. ساحل دریا که پارک را احاطه کرده است، مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری گسترده ای با خطوط مشخص برای پیاده و دوچرخه سواران دارد. از کنار دریا چند منظره زیبا از شهر و کوه مشاهده شده است. در داخل پارک آکواریوم ونکوور وغرفه استنلی پارک و باغ گل رز قرار دارد.

    پارک استنلی ونکوور در پاییز
    آژانس مسافرتی مهر پرواز با تجربه بسیار زیادی که در اخذ ویزای کانادا و اخذ ویزای شنگن دارد می تواند به شما کمک کند تا مطابق شرایطتتان به راحت ترین و سریع ترین شیوه ممکن، ویزای کانادا را دریافت کنید. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW