021-88507190

بهترین پارک های ملی اندونزی

گردشگری ش.مافی 10 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شکوه طبیعی اندونزی در یک مکان گرمسیری که از 17000 جزیره مختلف تشکیل شده است، بهشتی خیره کننده را برای افراد محلی و گردشگران فراهم می کند. تنوع این مناظر طبیعی، زیبایی پر جنب و جوش از جانوران را به نمایش می گذارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازدید از جذاب ترین و شگفت انگیز ترین پارک های ملی indonesia

    شکوه طبیعی indonesia در یک مکان گرمسیری که از 17000 جزیره مختلف تشکیل شده است، بهشتی خیره کننده را برای افراد محلی و گردشگران فراهم می کند. تنوع این مناظر طبیعی، زیبایی پر جنب و جوش از جانوران را به نمایش می گذارد و استوا را به حرکت در می آورد. در این کشور زیبا می توانید قله های آتشفشانی را که جنگل های زمردی را سرخ کرده اند، مشاهده کنید یا آب های لاجوردی شفاف و درخشان، زندگی دریایی را ببنید. اورانگوتان ها را که در جنگل های بکر و جزیره افسانه ای کومودو که از کمیاب ترین گونه های مارمولک جهان می باشند همچنین اژدها وحشی کومودو را کشف کنید. عظمت indonesia بیش از 733 هزار و 500 مایل مربع با بیش از 52 پارک ملی که منابع فراوان پراکنده در سراسر مجمع الجزایر است..
    چه در جستجوی حیات وحش منحصر به فرد و یا علاقه مند به گشت و گذار در اعماق جنگل های بارانی گرمسیری، مشتاق سفر به سواحل و یا عبور از میان جنگل های حرا مطهر، پارک های ملی indonesia دارای زیبایی های بکر هستند که می توانند نیاز شما را به بهترین شکل رفع کنند.هنگام بازدید از indonesia می توانید این شگفتی های طبیعی را مشاهده کنید در اینجا چندتا از بهترین و شگفت انگیز ترین پارک های طبیعی indonesia را بررسی می کنیم.

    نمای زیبا از پارک ملی شگفت انگیز indonesia

    Teluk Cenderawasih پارک ملی 

     پارک ملی Teluk Cenderawasih بزرگترین زیستگاه دریایی محافظت شده indonesia است که در بیش از 3.59 میلیون هکتار گسترش یافته و در امتداد بخش غربی خلیج Cenderawasih در امتداد شمالی جزیره پاپوا واقع شده است. آبهای شفاف و گرم کریستالی با 150 گونه مختلف مرجان ها می درخشد که تپه ها، کوه ها و جزایر خیره کننده ای را ایجاد می کند که از 36 نوع پرنده پشتیبانی می کند و 209 گونه از زندگی دریایی ماهی هایی مانند لاک پشت های سبز و همچنین دلفین ها و کوسه ها از جمله نهنگ قاتل را می توانید در این پارک بی نظیر مشاهده کنید.
    سفر خود به indonesia این بهشت جذاب را با تور های ارزان بالی مهرپرواز آغاز کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد.

    نمای زیبا از Teluk Cenderawasih پارک ملی

    پارک ملی کومودو

    پارک ملی کومودو به یکی از معروف ترین مناطق حفاظت شده indonesia تبدیل شده است که بازدید کننده هایی از سراسر جهان را به خود جذب می کند تا مشتاق دیدن بزرگترین مارمولک روی کره زمین، اژدها کومودو باشند که می تواند بزرگتر از 10 فوت طول و بیش از 300 پوند وزن داشته باشد. این جزیره خود دارای منظره ای با محیطی پر جنب و جوش، سرسبز و گرمسیری قرار دارد که مشهور به این مجمع الجزایر است. گونه مارمولک باستانی و نادر غالباً مقایسه هایی را با آخرین دایناسورهای شناخته شده روی زمین می باشد که در این پارک ملی بی نظیر می توانید بیابید.

    اژدها کومودو در پارک ملی  کومودو

    پارک ملی دریایی Bunaken

    تنوع زیستی یافت شده در پارک ملی دریایی Bunaken یکی از متراکم ترین مناطق زندگی دریایی در این سیاره را نشان می دهد که اکوسیستم مرجانی شگرف و پررونق را که بیش از 343 مایل مربع طول دارد، نشان می دهد. جمعیت چشمگیر مرجان ها در میان دیدنی های شگفت انگیز دریا  یکی از بی نظیرترین شگفتی های طبیعت می باشد که می توانید با غواصی در زیر آب های فیروزه ای این شگفتی ها را مشاهه کنید. مناظر دریایی محافظت شده به مناظر باشکوه جزایر در مرزهای پارک ملی منتهی می شود که دارای درخت نارگیل و نخلستان های فراوان و همچنین حیوانات وحشی مانند ماکاک، گوزن وحشی چرنده و خرس سرگردان هستند. ترکیبی از عظمت از خشکی و دریایی نه تنها ویژگی های درخشان بازدید از پارک ملی را نشان می دهد، روی ماسه های بکر و نرم و دیدن حیوانات وحشی چه در داخل و چه در خارج از آب، نشان دهنده وفور شگفتی های طبیعی است که در indonesia این بهشت دیدنی می توانید مشاهده کنید.
    برای رزرو بلیط هواپیما مسافرتی داخلی و خارجی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مرجان های زیبا پارک ملی دریایی Bunakenپارک ملی Tanjung Putting

    مرزهای گسترده پارک ملی Tanjung Putting در سراسر 16060 مایل مربع از منطقه Kalimantan در امتداد مرز جنوبی Borneo گسترش یافته است. این پارک با رودخانه معروف آن Sungai Sekoneyer و اورانگوتان های وحشی شناخته شده است. تنوع بی نظیری از حیوانات وحشی و اهلی را می توانید در این پارک مشاهده کنید. علاوه بر حیات وحش، اکوسیستم های متنوعی  از درختان حرا، باتلاق ها و جنگل های استوایی شامل گونه هایی مانند پیتون ها را نیز می توانید در این پارک زیبا ببینید.
    حاشیه این پارک شامل مراکز تحقیقاتی و مراکز حفاظت از جمعیت orangutan با خطر انقراض در معرض خطر و محافظت می باشد. معروف ترین مرکز حفاظت از اورانگوتان ها Tanjung Harapan است که از نوزادان یتیم و ورود تازه مراقبت می کند. بهترین فرصت ممکن برای مشاهده در کنار رودخانه هنگام طلوع آفتاب هنگامی که بخش اعظمی از حیات وحش، به ویژه اورانگوتان فعال، شروع به فعالیت علوفه روزانه خود در کنار حیوانات وحشی مانند گلگون و کمان ماهی، کروکودیل و پیتون می کنند.

    گونه های مختلف حیوانات پارک ملی Tanjung Putting

    پارک ملی Way Kambas

    مناظر بی نظیر پارک ملی Way Kambas در ساحل جنوب غربی سوماترا پناهگاهی برای فیل های سوماتان و کرگدن های سوماتران می باشد که بازدید کننده هایی از سراسر جهان برای بازدید از این حیوانات وحشی خیره کننده می آیند. چشم انداز های حفظ شده شامل مصب ها، باتلاق ها و چمنزارهای باز و همچنین گوشه هایی از جنگل های بارانی سرسبز است که علاوه بر زیستگاه پرندگان، پیکان ها دارای جمعیت فعال ببر و گراز نیز می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارک شامل چگونگی یادگیری پستانداران نادر و در معرض خطر انقراض نیز می باشد که چگونه خارج از مرز های حفاظت شده پارک از خود در مقابل خطر دفاع کنند، طراحی شده است. پارک ملی Way Kambas، بینش بهتری در مورد بسیاری از گونه های در معرض خطر indonesia فراهم می کند و منعکس کننده عظمت طبیعی زیبای مجمع الجزایر است.

    فیل های پارک ملی Way Kambas

    با مهرپرواز یک سفر هیجان انگیز به بالی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید .مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای ارزان خارجی و خدمات مسافرتی در خدمت شما عزیزان می باشد.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW