021-88507190

خرید کارت گردشگری باکو راهی برای سفر ارزان به باکو

راهنمای سفر م.مقیمی 10 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کارت گردشگری باکو یا باکو کارت، یک کارت موثق و رسمی در باکو است که با خرید آن می توانید معجزه کنید و سفر به باکو را از اینی که هست هم ارزان تر تجربه کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خرید کارت گردشگری باکو
    کارت گردشگری باکو یا باکو کارت، یک کارت موثق و رسمی در باکو است که با خرید آن می توانید معجزه کنید و سفر به باکو را از اینی که هست هم ارزان تر تجربه کنید! با خرید کارت گردشگری باکو یا باکو کارت می توانید از یک سری از جاذبه های گردشگری باکو به صورت رایگان دیدن کنید و از تخفیف های بسیار جالبی در تور باکو برخوردار شوید. با ما همراه باشید تا ریز و بم خرید کارت گردشگری باکو را به شما بگوییم و ویژگی های باکو کارت را به شما معرفی کنیم.

    خرید کارت گردشگری باکو

    چه خدماتی شامل باکو کارت یا کارت گردشگری باکو می شود؟
    باکو کارت یا کارت گردشگری باکو شامل استفاده رایگان از وسایل حمل و نقل عمومی باکو (مترو و اتوبوس)، بازدید رایگان یا ارزان تر از یک سری از موزه ها و جاذبه های گردشگری باکو و استفاده از تخفیف های جذاب فروشگاه ها، رستوران ها، کافه ها، تورهای گشت شهری و ... می شود. حتی می توانید یک سیم کارت رایگان در باکو تهیه کنید، از فروشگاه برندهایی مثل بنتون تخفیف بگیرید، از تخفیف های یک سری از اماکن تفریحی باکو استفاده کنید و در یک سری از بهترین رستوران های باکو با تخفیف های بسیار جذاب غذایتان را میل کنید. همان طور که می بینید خدمات باکو کارت همه جانبه است و در نهایت باعث کم شدن هزینه های سفر به باکو می شود. به همین دلیل است که می گویند اگر می خواهید سفر ارزانی به باکو داشته باشید، قبل از هر چیزی یک باکو کارت یا کارت گردشگری باکو تهیه کنید!

    چه خدماتی شامل باکو کارت یا کارت گردشگری باکو می شود

    باکو کارت یا کارت گردشگری باکو چند مدل دارد؟
    باکو کارت یا کارت گردشگری باکو در سه مدل مختلف به توریستان عرضه می شود. شما می توانید بنا بر نیازهای خود یکی از انواع کارت گردشگری باکو یعنی باکو کارت 24 ساعته، باکو کارت 72 ساعته و باکو کارت هفتگی را تهیه کنید.  قیمت این باکو کارت ها به ترتیب 24 منات آذربایجان، 45 منات آذربایجان و 70 منات آذربایجان است.
    چگونه می توان با باکو کارت یا کارت گردشگری باکو کار کرد؟
    باکو کارت یا کارت گردشگری باکو در همان اولین باری که از آن استفاده می کنید، فعال می شود و زمان انقضای باکو کارت شما از همان لحظه محاسبه می شود. برای مثال اگر یک باکو کارت 24 ساعته خریداری کرده باشید، می توانید از زمان اولین مصرفتان، 24 ساعت از خدمات کارت گردشگری باکو استفاده کنید.

    چگونه می توان با باکو کارت یا کارت گردشگری باکو کار کرد

    چگونه می تونیم باکو کارت یا کارت گردشگری باکو را تهیه کنیم؟
    باکو کارت را می توانید از فرودگاه بین المللی حیدر علی اف، هتل های مشهور باکو، آژانس های مسافرتی باکو، کیوسک های فروش بلیط در باکو و ... تهیه کنید. کافی است که مبلغ مورد نظر را به متصدی مربوطه پرداخت کنید و کارت گردشگری باکو را تهیه کنید. اگر باکو کارت را به محض ورودتان به فرودگاه بین المللی حیدر علی اف تهیه کنید، این مزیت را برایتان دارد که می توانید برای رسیدن از فرودگاه به هتلتان نیز از خدمات آن برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باکو بهره ببرید و مجبور به پرداخت هزینه های گزاف تاکسی برای طی کردن این مسیر نشوید.

    چگونه می تونیم باکو کارت یا کارت گردشگری باکو را تهیه کنیم

    چرا باید باکو کارت یا کارت گردشگری باکو را تهیه کنیم؟
    با خرید باکو کارت یا کارت گردشگری باکو فرصتی برایتان فراهم می شود تا هم در زمان خود و هم در هزینه های سفرتان به باکو صرفه جویی کنید. چراکه با خرید باکو کارت یا کارت گردشگری باکو می توانید از مزایای رایگان بودن یا ارزان بودن بلیط های ورودی جاذبه های گردشگری باکو بهره ببرید، هم خرید ارزان تری در باکو داشته باشید، هم در هزینه های خورد و خوراکتان در باکو صرفه جویی کنید و هم اینکه مجبور نباشید در صف های طولانی خرید بلیط اماکن توریستی باکو منتظر بمانید. با وجود همه این ها می توان گفت که خرید باکو کارت یا کارت گردشگری باکو بسیار مقرون به صرفه است و انتخاب هوشمندانه ای در تور باکو به حساب می آید. کافی است که مدت زمان مورد نیازتان را انتخاب کنید و یکی از انواع کارت گردشگری باکو را برای خود تهیه کنید.برای رزرو تور مسافرتی باکو می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و ارزان به باکو سفر کنید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW