021-88507190

زیباترین شهرهای اروپا که انگار قطعه ای از بهشت هستند!

گردشگری م.مقیمی 14 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم فرصت سفر در هر زمانی در سال را ندارید و به همین خاطر وقتی زمانش را پیدا می کنید، به دنبال بهترین مقصد مسافرتی می گردید و دلتان می خواهد که متفاوت ترین، به یادماندنی ترین و جذاب ترین سفر ممکن را تجربه کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین شهرهای اروپا که به مثابه بهشت هستند!
    آیا شما هم فرصت سفر در هر زمانی در سال را ندارید و به همین خاطر وقتی زمانش را پیدا می کنید، به دنبال بهترین مقصد مسافرتی می گردید و دلتان می خواهد که متفاوت ترین، به یادماندنی ترین و جذاب ترین سفر ممکن را تجربه کنید؟ در این صورت بهتر است که با زیباترین شهرهای اروپا آشنا شوید و برای سفر به زیباترین شهرهای اروپا برنامه ریزی کنید. ما برای شما زیباترین شهرهای اروپا را لیست کرده ایم. شهرهایی که درست مثل قطعه ای از بهشت هستند و زیباییشان هر بازدیدکننده ای را در جا میخکوب می کند. اما متاسفانه خیلی از توریستان اروپا با این شهرها آشنایی ندارند و به همین خاطر فرصت دیدن این شهرهای بهشتی در اروپا را در تور اروپا از دست می دهند.

    زیباترین شهرهای اروپا که به مثابه بهشت هستند

    مادیرا- پرتغال
    مجمع الجزایر مادیرا مثل یک جواهر توریستی در اروپا محسوب می شود و سفر به آن برای کسانی که به دنبال کسب آرامش، خرید، طبیعت گردی و ماجراجویی هستند، بسیار مناسب است. مادیرا از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می شود و امکان تماشای دلفین ها و وال ها نیز در آن وجود دارد. به هر حال اگر به دنبال کسب تجربه های خاص در یکی از زیباترین شهرهای اروپا هستید، باید به سفر به مادیرا در پرتغال فکر کنید.

    مادیرا- پرتغال

    کاپری- ایتالیا
    کاپری نه تنها تفرجگاه افراد ثروتمند و مشهور است، بلکه یکی از زیباترین جزایر اروپا نیز به حساب می آید. کاپری به قدری زیباست که کسانی مثل سوفیا لورن آن را به عنوان مقصد مسافرتیشان انتخاب می کنند! به هر حال به شما توصیه می کنیم که تمام تلاشتان را کنید تا برای یک بار هم که شده بتوانید از کاپری در ایتالیا دیدن کنید و با کشتی کروز در اطراف این جزیره بهشتی در اروپا گشتی بزنید.

    کاپری- ایتالیا

    کورفو- یونان
    کورفو در نزدیکی مرز کشور آلبانی واقع شده است. این جزیره زیبا حدود 600 کیلومتر مربع مساحت دارد و در فصل بهار مملوء از شکوفه های ارکیده می شود. در جزیره کورفو در یونان تعداد زیادی درخت زیتون هم وجود دارد و گل های رز سفید هم در جای جای آن دیده می شود. با وجود همه این ها مشخص است که کورفو یونان چه طبیعت زیبایی دارد و مسلما استحقاق این را دارد که به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپا انتخاب شود.

    کورفو- یونان

    کوتور- مونته نگرو
    کوتور یک بهشت کوچک در شرق اروپا است که در کشور مونته نگرو واقع شده است. این شهر عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپا را از آن خود کرده است و تا همین چند سال پیش خیلی از افراد با آن آشنایی نداشتند. اما امروزه به یک شهر توریستی تبدیل شده است و توریستان متعددی از سراسر جهان به اروپا سفر می کنند تا این بهشت زمینی را از نزدیک ببینند. این شهر در طول برگزاری کارناوال بین المللی تابستانی در اواخر ماه جولای از همیشه زیباتر هم می شود و مسلما بازدید از آن رویایی ترین سفر هر کسی خواهد بود.

    کوتور- مونته نگرو

    آزور- پرتغال
    پرتغال از زیباترین کشورهای اروپا است و همیشه به خاطر طبیعت بکر و دست نخورده اش و همین طور مناظر شگفت انگیزش مشهور بوده است. در این میان آزور به عنوان زیباترین شهر پرتغال و البته یکی از زیباترین شهرهای اروپا شناخته می شود و از طرفی مردمان بسیار مهربانی هم دارد.

    آزور- پرتغال

    اومیس- کرواسی
    اومیس یکی دیگر از شهرهای اروپایی زیبا است و بیشتر به خاطر وجود ساحلی در آن به نام ساحل بول مشهور شده است. جالب است که بدانید این ساحل را به عنوان یکی از زیباترین سواحل اروپا می شناسند و زیباییش وصف ناپذیر است. از این ساحل که بگذریم، اومیس یک شهر قرون وسطایی بسیار زیباست که قدم زدن در خیابان هایش برای هر کسی جالب است.

    اومیس- کرواسی

    جزیره سیمی- یونان
    جزیره سیمی یک جزیره یونانی است که در نزدیکی جزیره رودس واقع شده است و نزدیک به ساحل ترکیه است. این جزیره کوهستانی است و در آن سواحل زیبا و آرام متعددی وجود دارد و از آن جزایری است که می توانید در آن آرامش را پیدا کنید.

    جزیره سیمی- یونان

    رووینج- کرواسی
    رووینج در شمال کرواسی واقع شده است و همیشه از نظر کیفیت زندگی و سواحل زیبایش با شهری به نام سنت تروپز در فرانسه مقایسه می شود. البته رووینج در کراوسی از سنت تروپز فرانسه نیز بهتر است! چراکه بسیار ارزان تر است و از این جهت نسبت به شهر فرانسوی سنت تروپز برتری دارد. به هر حال رووینج کرواسی نیز از زیباترین شهرهای اروپایی محسوب می شود و درست مثل قطعه ای از بهشت زیباست.

    رووینج- کرواسی

    آسوس- یونان
    آسوس یک روستای بسیار جذاب و رومانتیک در یونان است که در جزیره کفالونیا واقع شده است. گذشته از دریای آبی رنگ و سواحل بی نظیری که این روستا دارد، یک قلعه زیبا به نام قلعه آسوس نیز در آن واقع شده است که از معدود قلعه های موجود در یونان محسوب می شود. با سفر به روستای آسوس در یونان می توانید آرامش بی نظیری کسب کنید و برای چند روزی اقامت در یک روستای بهشتی در اروپا را تجربه کنید.

    آسوس- یونان

    جزایر لوفوتن- نروژ
    مجمع الجزایر لوفوتن در شمال نروژ و در مرزهای اروپا واقع شده است و یکی از بهشتی ترین مقاصد مسافرتی اروپا محسوب می شود و کسانی که عاشق طبیعت هستند، شیفته اقامت در آن می شوند. جزایر لوفوتن مناظر بسیار زیبایی را در خود جای داده اند و فضای بسیار متفاوتی با دیگر شهرهای اروپایی دارند. با اقامت در جزایر لوفوتن در نروژ می توانید برای چند روزی از هیاهوی شهرها فاصله بگیرید و نفسی تازه کنید!
    برای اخذ ویزای شنگن و رزرو تور اروپا می توانید از طریق تماس با آژانس مسافرتی مهرپرواز از راهنمایی های همکاران مجرب ما در این زمینه بهره ببرید.

    جزایر لوفوتن- نروژ

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW