021-88507190

عجایب هفتگانه ایتالیا را میشناسید؟

گردشگری م.مقیمی 16 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ایتالیا کشوری است که سخن از زیبایی هایش بسیار است و همیشه به خاطر ساختمان های زیبایش و معماری های منحصر به فردش در سطح جهانی مطرح بوده است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجایب هفتگانه ایتالیا
    ایتالیا کشوری است که سخن از زیبایی هایش بسیار است و همیشه به خاطر ساختمان های زیبایش و معماری های منحصر به فردش در سطح جهانی مطرح بوده است. هر کدام از اماکن دیدنی ایتالیا به نوعی شاهکار معماری محسوب می شوند و هر کدامشان زیبایی های مختص به خودشان را دارند. اما در این میان یک سری جاذبه گردشگری در ایتالیا وجود دارد که با نام عجایب هفتگانه ایتالیا شناخته می شوند! احتمالا می توانید تصورش را کنید که این بناها تا چه اندازه خاص هستند که بین این همه شاهکار معماری، عنوان عجایب هفتگانه ایتالیا را از آن خود کرده اند. با مهرپرواز همراه باشید تا یک به یک عجایب هفتگانه ایتالیا را به شما معرفی کنیم.

    عجایب هفتگانه ایتالیا

    کولوسئوم ایتالیا
    کولوسئوم ایتالیا یک آمفی تئاتر دایره ای شکل است که در رم واقع شده است. کولوسئوم بزرگترین آمفی تئاتر دنیا محسوب می شود و بین 50،000 تا 80،000 تماشاچی در آن جا می شوند و به همین خاطر است که آن را به عنوان یکی از عجایب هفتگانه ایتالیا می شناسند. در زمان های دور کولوسئوم ایتالیا محلی برای اعلام تصویب های قانون، اجرای تئاتر، نبرد گلادیاتورها، شکنجه مسیحیان و همین طور اعدام بوده است. 

    کولوسئوم ایتالیا

    برج کج پیزا ایتالیا
    برج کج پیزا یکی از شاخص ترین بناهای موجود در ایتالیا است که تقریبا هر کسی در دنیا آن را می شناسد. دلیل خاص بودن این بنا، کج بودن آن است و به همین دلیل هم یکی از عجایب هفتگانه ایتالیا محسوب می شود. برج کج پیزا در شهری به نام پیزا در ایتالیا واقع شده است. این برج 56.7 متر ارتفاع دارد، ضخامت دیوارهای پایینیش به 2.44 متر می رسد و برای رسیدن به بالای آن باید از 295 پله بالا رفت.

    برج کج پیزا ایتالیا

    فروم رومی
    فروم رومی که در شهر رم واقع شده است، یک میدان باستانی است که توسط ساختمان های دولتی تاریخی احاطه شده است. بیشتر این ساختمان های تاریخی به ویرانه های باستانی تبدیل شده اند، اما باز هم نمایانگر شکوه و عظمت امپراتوری روم است و اصلا از فاخر بودن آن کاسته نشده است.  میدان فروم حدودا 50 متر عرض و 130 متر طول دارد و با نام فروم رومی یا فروم رم شناخته می شود. فروم رومی نیز یکی دیگر از عجایب هفتگانه ایتالیا است که بازدید از آن برای هر کسی جالب است.

    فروم رومی

    پانتئون ایتالیا
    پانتئون ایتالیا در حدود سال 126 میلادی ساخته شده است و در حقیقت معبدی است که به پرستش خداهای گوناگون اختصاص داده شده است. این معبد 48 متر طول و 58 متر پهنا دارد و ارتفاعش به 58 متر می رسد و گفته می شود که یکی از بزرگترین گنبدهای جهان را دارد و به همین دلیل هم به عنوان یکی از عجایب هفتگانه ایتالیا شناخته می شود.

    پانتئون ایتالیا

    کلیسای سیستین
    کلیسای سیستین در شهر واتیکان ایتالیا واقع شده است و در اصل محل زندگی پاپ است. این کلیسای بزرگ یک شاهکار معماری به حساب می آید و دیوارهای داخلیش تماما با آثار هنری خیلی زیبا با جزئیات کامل دیزاین شده اند و در تصاویر آن ها تاریخ حضرت موسی، زندگی مسیح و قیام عیسی از مردگان روایت شده است. به هر حال کلیسای سیستین یکی از جذاب ترین ساختمان های ایتالیا است و شکوه باورنکردنی دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از عجایب هفتگانه ایتالیا شناخته می شود.

    کلیسای سیستین

    گراند کانال ونیز
    شهر ونیز را اغلب با عناوینی مثل "شهر آب"، "شهر پل ها" و "شهر شناور" می شناسند و به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای ایتالیا شناخته می شود. ونیز شهر زیباییش است که خیابان هایش غرق آب هستند و مردم می توانند با قایق بین خانه های ونیز تردد کنند. گراند کانال ونیز که اصلی ترین کانال آبی ونیز است، به عنوان یکی از عجایب هفتگانه ایتالیا به حساب می آید و گشت و گذار در آن با تاکسی های قایقی و اتوبوس های قایقی بسیار تجربه جالبی است.

    گراند کانال ونیز

    کاخ کاسرتا ایتالیا
    کاخ کاسرتا یک قصر سلطنتی تاریخی است که در شهر کاسرتا در جنوب ایتالیا واقع شده است. کاخ کاسرتا را به عنوان بزرگترین کاخ اروپا می شناختند و در اصل برای شاهان بوربون ناپل ساخته شده است. این کاخ بیش از 1،200 اتاق را در خود جای داده است و یکی از عجایب هفتگانه ایتالیا به حساب می آید.برای اخذ ویزای ایتالیا  و رزرو تور ایتالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    کاخ کاسرتا ایتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW