021-88507190

شگفت انگیز ترین مقاصد در شمال هند برای ماه عسل

گردشگری ش.مافی 17 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفر به شهرهای ناشناخته هند برای ماه عسل و تفریح 

    شمال هند مقصدی بی نظیر برای علاقه مندان به ماجراجویی در کوهستان ها و مناظر طبیعی می باشد. تپه های زیبا، محبوب و خارج از دیوار در هیمالیا واقع شده اند که مکان های تفریحی جذابی را ایجاد می کنند. این مکان ها به قدری زیبا هستند که انتخاب آن ها به شدت سخت می باشد. سفر به دامان طبیعت در یک فضای آرام، هوای تازه، مناظر رنگی رنگی و... باعث شده است تا شمال هند یک مقصد عالی برای تعطیلات و گذراندن ماه عسل زوج ها در نظر گرفته شود. باهم چندتا از بهترین و زیباترین این شهر ها را بررسی می کنیم.

    نمای زیبا و دیدنی از آبشاری در هند

    سفر به آسام هند 

    ماه عسل خود را در Assam شروع کنید. این ایالت درشمال شرقی هند واقع شده است. به دلیل زیبایی های طبیعی، کرگدن های تک شاخ و ببرهای سلطنتی بنگال در سراسر جهان مشهور می باشد. از زیبا ترین این مناطق می توان به معبد کاماخیا، شهر گوآواتی، پارک ملی کازیرانگا و مناظر زیبا و دیدنی آگنیکار اشاره کرد. این شهر پر از شگفتی های طبیعی و زیبا است.

    نمای دیدنی از طبیعت بکر شهر آسام هند

    گشت و گذار در جزیره ماجولی هند 

    اگر دوست دارید ماه عسل خود را بهترین شکل و متفاوت ترین حالت تجربه کنید، جزیره ماجولی انتخاب عالی می باشد. این بزرگترین جزیره در هند است که در کنار رودخانه برهماپوترا واقع شده است. این شهر به دلیل وجود حیوانات وحشی فراوان و فرهنگ شگفت انگیز شناخته شده است. از اقامت خود در جزیره زیبا در وسط رودخانه برهماپوترا لذت ببرید. محصولات دست ساز برخی از مواردی هستند که شما ممکن است دوست داشته باشید آن را بخرید و همچنین غذای شگفت انگیز موجود در اینجا باعث می شود که شما مجدداً از این مکان دیدن کنید. همه مکان های ماجولی دارای یک احساس زیبا و خوب است.
    همین حالا سفر خود به هند را آغاز نمایید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل های خارجی در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    چشم انداز زیبا از طبیعت جزیره ماجولی هند

    مگالایا بهشت پنهان هند 

    وقتی در مورد مقصد برای ماه عسل فکر می کنیم، اولین چیزی که به آن اهمیت می دهیم، طبیعت بکر و محیطی عاشقانه است. مگالایا یک گوهر پنهان در شمال شرقی هند است. مکانهای دیدنی جالب برای بازدید در مگالایا عبارتند از: شیلونگ، لایتلوم کانیون، جنگل مقدس مافلانگ، غارهای ماگمائی، آبشارهای زیبایی مانند آبشار فیل، دایین- ریزش، آبشارهای مالینونگ، آبشارهای نوخالیکای، سقوط کرانگ سوری و... این شهر بهشتی از طبیعت زیبا است و می تواند یک تجربه عالی و به یادماندنی برای شما باشد.

    چشم انداز دیدنی از شهر مگالایا هند

    سفر هیجان انگیز به میزورام هند 

    آماده سفر به شمال هند و دیدنی های هیمالیا هستید؟ میزورام  هند یکی از عجیب ترین و دیدنی ترین شهرهای شمالی هند می باشد که ماه عسل شما را خاص می کند. اگر شما علاقه مندان به حیات وحش هستید، از کمپ دامپا و پارک ملی مورلن دیدن کنید. هنگامی که در Aizwal هستید، به مراکز خرید و رستوران های محلی مراجعه کنید. همچنین می توانید از جشن ها و رویداد های سنتی و فرهنگی که در شهر چمپی برگزار می شود، شرکت کنید. در میان جنگل های دوست داشتنی قدم بزنید و از فرهنگ و میراث میزارام این شهر دوست داشتنی، لذت ببرید.

    چشم انداز زیبا از طبیعت دیدنی شهر میزورام

    سفر به مانیپور هندوستان

    اگر می خواهید به بازدید از "سوئیس هند" بپردازید، به شهر مانیپور هند سفر کنید. Imphal مرکز فرهنگی مانیپور است و با چندین منطقه دیدنی زیبا تزئین شده است. مانیپور یک مقصد عالی برای تعطیلات خانوادگی است. مکان با رنگ سبز پوشیده شده است و در همه جا طراوت و طبیعت بکر را می توانید مشاهده کنید همچنین از دیدن تپه های بلند، دریاچه ها، چمنزارها و دره ها لذت ببرید.

    نمای دیدنی از طبیعت زیبا شهر مانیپور
    سفر به دامنه هیمالیا در بومدیلا هند 

    این یک مقصد ماه عسل بسیار مناسب است. روز های عاشقانه خود را درست در دامان کوه هیمالیا بگذرانید. شما می توانید یک نمای واضح از کوه هیمالیا داشته باشید. این منطقه برای گشت و گذار در کنار همسرتان در طبیعت دوست داشتنی بسیار مناسب است تا ماه عسل شما به یاد ماندنی شود. با سفر به این بهشت زیبا یک تجربه فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

    طبیعت بکر دامنه هیمالیا در بومدیلا هند

    اگر شما هم دوست دارید از این شهر های بی نظیردیدن کنید، می توانید برای رزرو تور هند با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW