021-88507190

بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در فصل پاییز

گردشگری ش.مافی 21 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
زیباترین فصل سال فرارسیده است و گردشگران هم آماده سفر به اقصا نقاط جهان می شوند. پاییز می تواند یک زمان جادویی از سال در سراسر جهان باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شگفت انگیز ترین مکان ها برای سفر در پاییز 

    زیباترین فصل سال فرارسیده است و گردشگران هم آماده سفر به اقصی نقاط جهان می شوند. بهترین مکان ها برای تعطیلات در ماه اکتبر کجا هستند؟ پاییز می تواند یک زمان جادویی از سال در سراسر جهان باشد. زمان برداشت محصول است که تعویض فصل ها را تعریف می کند. این غیرقابل انکار است که یک فنجان داغ چای یا قهوه باعث آرامش روح در یک روز خنک پاییز نمی شود. پاییز عروس فصل ها بهترین زمان برای سفر می باشد. با هم چندتا از بهترین مقاصد گردشگری در این فصل زیبا را بررسی می کنیم.

    نمای بی نظیر از مناطق گردشگری

    سفر به جیپور، هند

    اکتبر پایان فصل موسمی هند است و آن را به یک زمان ایده آل برای بازدید تبدیل می کند، زیرا آب و هوا متعادل است، نه خیلی گرم و نه خیلی سرد می باشد. عازم جیپور در هند غربی شوید و به کاوش پناهگاه های فیل، کاخ های سفالی و خریدهای باورنکردنی بپردازید.
    سفر هیجان انگیز خود را به هند با تور دهلی آگرا جیپور مهرپرواز آغاز نمایید و یک سفر بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

    نمای بی نظیر از شهر آگرا جیپور

    سفری هیجان انگیز به هلند 

    کت پاییزی مورد علاقه خود را بسته بندی کرده و از فصل پاییز به طرز جادویی ترین روش ها استقبال کنید. در این ماه، دما هلند به طور متوسط 55 درجه و 40 درجه می باشد، و آن را به یک مکان دنج و عجیب و غریب برای سفر و اکتشاف کانال ها، مغازه های محلی و بازارهای محبوب مواد غذایی تبدیل می کند. اگرچه به فصل لاله خیلی مانده است، اما هنوز هم می توانید به دور از شلوغی از مناظر آسیاب های بادی لذت ببرید. با وجود مکانهای بسیار زیاد و کارهای بی پایان که باید انجام شود، مطمئناً این کشور محلی است که می خواهید بارها و بارها از آن دیدن کنید.
    مهرپرواز با ارائه بهترین تور های خارجی در خدمت شما عزیزان در این فصل زیبا می باشد. سفر به اروپا را با تور ترکیبی هلند و فرانسه آغاز نمایید.

    کانال و خیابان های زیبای هلند

     سفر شگفت انگیز به بنف در کانادا

    یکی از مکان های مورد علاقه من برای جشن پاییز در پارک ملی بنف است. این بخش از کانادا در تمام طول سال بسیار شگفت انگیز است اما در طول پاییز هوا بسیار عالی است، درختان در حال تغییر رنگ هستند و در نتیجه تعداد گردشگر کمتری وجود دارد. اگر در ماه سپتامبر و اکتبر سفر می کنید، فرصتی برای دیدن مناظری شگفت انگیز برفی در پارک کوه یخی دارید که اگر از من سؤال کنید، کوه ها را با برف تازه جادو می کنید. 
    مهرپرواز ارئه دهنده ویزا کانادا می باشد، برای مشاور با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس حاصل نمایید.

    نمای بی نظیر از دریاچه زیبا بنف کانادا

    کازابلانکا، مراکش

    جذابیت کازابلانکا فراتر از ارتباط با هالیوود است. با استفاده از کیسه های سنتی، معماری خیره کننده و بازارهای ادویه جات پرتحرک، این مقصد هم اکنون و هم در سالهای آینده به فریب مسافران خود ادامه خواهد داد. به گفته بنت ،"این آمادگی برای تبدیل شدن به پایتخت هنری و فرهنگی آفریقا است. در کازابلانکا چهار فصل، دیدن ساحل مجلل، که تنها ده دقیقه با بزرگترین و سرزنده ترین شهر مراکش فاصله دارد در یک  آب و هوای بی نظیر و بازدید از مساجد تاریخی، کاخ رویال و بازار مرکزی همه و همه این شهر را به یک مقصد عالی برای سفر، تبدیل کرده است.

    ستون ها زیبا و تاریخی مراکش

    سفر به ناگانو در ژاپن

    ژاپن مکانی عالی برای تعطیلات در ماه اکتبر است. بازدید از Tateyama Kurobe Alpine واقع در نزدیکی ناگانو، در شمال غربی توکیو یک مکان خاص در این ظهر برای دیدن فصل زیبای پاییز می باشد و قطعاً از دیدن این مناظر لذت خواهید برد! شما می توانید جشنواره رنگ های بی نظیری را در فصل پاییز در ژاپن مشاهده نمایید و یکی از بهترین مقاصد برای سفر می باشد.

    نمای زیبا شهر ناگانو ژاپن

    مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای اروپا، ارائه بهترین خدمات رزرو بلیط هواپیما در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW