021-88507190

بازدید از ساحل ملکه مصر در ترکیه

گردشگری ش.مافی 23 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کلئوپاترا زیبا ترین ساحل آلانیا ترکیه

    در استراحتگاه آلانیا این ساحل مجهز را پیدا خواهید کرد که احتمالاً محبوب ترین ساحل تعطیلات در ترکیه است. ساحل کلئوپاترا یک ساحل سنگریزه و ماسه ای به طول 2.5 کیلومتر در مرکز شهر است. رستوران ها، کافه ها و مغازه ها زیادی در این ساحل پیدا می کنید. تفرجگاه با طراحی دقیق، یک مکان عالی برای همه جور سلیقه ای، چه افراد جوان و چه افراد پیر مناسب می باشد. 
    تماشا کردن کودکان در زمین بازی ساحل کلئوپاترا می تواند دیدنی باشد. همچنین تفریحات آبی زیادی در این ساحل وجود دارد که به راحتی می تواند شما را سرگرم کند و یک روز عالی برایتان به ارمغان آورد. این ساحل زیبا چیز های زیادی برای ارائه به گردشگران دارد.

    نمای دیدنی از ساحل کلئوپاترا

    تاریخچه ساحل کلئوپاترا ساحل افسانه ای فرعون

    طبق افسانه ها، این ساحل در رودخانه ترکیه نام باشکوه خود را از فرعون مصری گرفته است. گفته می شود که در سفر از طریق دریای مدیترانه، کلئوپاترا در خلیج دیدنی آلانیا متوقف شده است تا یک حمام گسترده بگیرد. در آن زمان، آلانیا یک شهر بندری کوچک بود که چوب را به اسکندریه صادر می کرد. یادگار این دوره قلعه معروف سلجوقی است که هدیه ای برای کلئوپاترا بود. از ساحل هنوز هم می توانید این مکان دیدنی معروف شهر را ببینید.

    ساحل کلئوپاترا یک آهنربای توریستی 

    هر ساله هزاران گردشگر از اسکاندیناوی، آلمان و روسیه و آسیا به آلانیا می آیند. در دهه های اخیر، این شهر به محبوب ترین تفرجگاه ساحلی در ترکیه تبدیل شده است. ساحل کلئوپاترا در قلب شهر واقع شده و احتمالاً مشهورترین ساحل ترکیه است. رستوران ها، فروشگاه های سوغاتی و کافه ها در خیابان اصلی را در امتداد تفرجگاه ساحلی  قرار دارند. هر دقیقه، قایق های مهمانی بزرگ در طراحی دزدان دریایی از خلیج عبور می کنند. اگر به دنبال یک نوشیدنی عالی هستید، آن را در یکی از بسیاری از کافه های ساحل در ساحل 2.5 کیلومتری پیدا خواهید کرد. والدین می توانند خوشحال باشند، زیرا مراقبت از کودک در ساحل وجود دارد. این امر خانواده های زیادی را به ویژه در ماه های جولای و آگوست جذب می کند تا تعطیلات ساحلی خود را در اینجا بگذرانند. در طول سال، ساحل همچنان به خوبی بازدید می شود ، زیرا درجه حرارت آب به ندرت از 20 درجه سانتی گراد پایین تر می آید.
    با مهرپرواز سفری هیجان انگیز به ترکیه را آغاز نمایید. تور آلانیا، تور کوش آداسی و تور آنتالیا از محبوب ترین تور های ترکیه مهرپرواز می باشد، با ما بهترین ها را تجربه کنید.

    تله کابین در سواحل کلئوپاترا

    پرچم آبی هدیه بین المللی ساحل زیبا و تمیز کلئوپاترا

    ساحل شنی برای توده های وسیعی از گردشگران طراحی شده است. از آوریل تا نوامبر، غریق نجات و نیروهای امنیتی در ساحل هستند. ساحل کلئوپاترا برای افرادی که از صندلی چرخدار استفاده می کنند و  افراد دارای معلولیت، بسیار مناسب می باشد. کیفیت آب همیشه بررسی می شود و به وضوح خوب است. ساحل شنی و سنگریزه روزانه تمیز می شود. دوش، توالت و اتاقهای تعویض در فواصل منظم و مستقیمی در ساحل واقع شده اند. صدها آفتابگیر و چتر نوید بخش آرامش هستند و همچنین فضای کافی برای بیرون کشیدن حوله شخصی شما وجود دارد. کل تفرجگاه با محبت طراحی و محوطه سازی شده است و قطعاً باید طی یک پیاده روی طولانی کاوش شود. این ساحل باوجود ورود میلیون ها گردشگران در طول سال، به شدت تمیز می باشد به همین علت از سازمان محیط زیست جهانی پرچم آبی دریافت کرده است.

    تفریح و گشت و گذار در ساحل زیبا کلئوپاترا

    جدای از استراحتگاه های آفتابی برای استراحت که در این ساحل وجود دارد، می توانید در اینجا نیز کاری انجام دهید. اگر می خواهید ساحل را از بالا ببینید و به اندازه کافی شجاعت دارید تا خود را از کوهپایه کوه های توروس دور کنید، نباید یک تور پاراگلایدر را از دست دهید. ارائه دهندگان متنوعی از ورزش های آبی تفریحی را بر روی آب ایجاد می کنند. تورهای جت اسکی، قایق سواری تنها تعدادی از فعالیتهای ارائه شده در اینجا هستند. علاوه بر یک زمین بازی بزرگ، یک زمین بسکتبال و انواع گزینه، چندین رشته بدنسازی و زمین والیبال در ساحل نیز وجود دارد. اگر در طول شبه جزیره شنا کنید، می توانید برخی غارها را کشف کنید. 

    ساحل و نخل های زیبا کلئوپاترا آلانیا

    ساحل کلئوپاترا قلبی برای حیوانات دارد

    ساحل کلئوپاترا نه تنها یک مقصد محبوب برای گردشگران، لاک پشت ها نیز از آن قدردانی می کنند. سال به سال، خزندگان به جایی که بدنیا آمده اند باز می گردند تا دوباره تخم بگذارند. در ساحل کلئوپاترا پناهگاه هایی برای محافظت از تخم های دفن شده در شن و ماسه از غرفه ها پیدا خواهید کرد. اما کسانی که امیدوارند در طول روز از تماشای جوجه کشی دیدن کنند متأسفانه ناامید خواهند شد. لاک پشت ها همیشه زیر پوشش ظلمت دریغ می شوند. در ترکیه گربه های خیابانی زیادی وجود دارد. سرنوشت دوستان چهار پا برای اهالی محل اهمیتی ندارد. در این شهر چندین ایستگاه خواب و تغذیه در کنار ساحل ساخته شده است که می توانید به آنها غذا اهدا کنید.

    لاک پشت ها در سواحل زیبا کلئوپاترا

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری، رزرو بلیط هواپیما ترکیه، رزرو بهترین هتل های ترکیه در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW