021-88507190

بازدید از دریاچه شگفت انگیز در شهر زیبا تفلیس

گردشگری ش.مافی 02 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازدید از دریاچه لاک پشت تفلیس

    دریاچه لاک پشت را می توان به عنوان یکی از مکان های مورد علاقه برای گردش مردم محلی در تفلیس توصیف کرد. دریاچه Turtle در صخره شمالی پارک Mtatsminda واقع شده است. دریاچه Turtle اغلب Kus Tba نام دارد زیرا نام "Ku" به معنی لاک پشت در انگلیسی است.

    چرا باید از دریاچه لاک پشت بازدید کنید

    اگر از هر گرجی سؤالی دارید که در آن می توانید از هوای تازه و تفریح خوب در تفلیس لذت ببرید این دریاچه را به شما معرفی می کند، این دریاچه از مرکز شهر خیلی دور نیست، چند دقیقه طول می کشد تا به دریاچه لاک پشت برسید.
    دریاچه Turtle یک منطقه تفریحی آرام و دنج از نظر خانوادگی است که انواع مختلفی از فعالیت ها را ارائه می دهد. اگر خسته شده اید و می خواهید برای مدتی استراحت کنید، مکان خوبی است. شما عاشق منظره چشمگیر کوه و هوا خواهید شد که حس لذت بخش و آرامش بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد.
    مهم نیست که شما تنها باشید یا نباشید، مکان مناسبی برای خلق و خوی خود پیدا خواهید کرد. می توانید در هر کافه یا چمن هایی در نزدیکی دریاچه ساعات استراحت داشته باشید و از مناظر لذت ببرید. این یک مکان عالی برای بیرون رفتن با دوستان و اعضای خانواده است. در اطراف دریاچه مسیری است که در حدود 1 کیلومتر است. دریاچه لاک پشت اخیراً به یک مقصد توریستی محبوب در تفلیس تبدیل شده است. البته، این اولین و مهمترین دلیل بازدید از دریاچه لاک پشت است.

    نمای دیدنی از دریاچه لاک پشت تفلیس

    کافه های اطراف دریاچه لاک پشت

    دریاچه لاک پشت یک مکان کوچک برای استراحت و فرار از زندگی در شهر است و برخی از کافه های دنج در اطراف دریاچه قرار دارند. قیمت ها کمی گران هستند، اما شما تنها هستید یا با دوستان از وقت خود لذت خواهید برد. عاشقان قهوه قطعاً دوست دارند در این کافه ها باشند چون کافی شاپ ها و کافه های زیبایی دراین مکان وجود دارد.

    فعالیت در اطراف دریاچه لاک پشت

    ممکن است تعجب کنید که چه نوع فعالیت هایی را می توانید انجام دهید تا از وقت خود در آنجا لذت ببرید.آیا کنجکاو هستید که در تفلیس کجا باید دوید؟ اگر عاشق پیاده روی و دویدن در شب هستید، ارزش دارد که در مسیری که حدوداً 1 کیلومتر است قدم بزنید. دوم، دریاچه لاک پشت اغلب میزبان جشنواره ها و کنسرت های متنوعی است. برخی از زمین بازی نزدیک دریاچه لاک پشت است و شما قادر خواهید بود در فعالیت های ورزشی شرکت کنید. آنچه که توریست ها اغلب انجام می دهند قایق سواری و گردش در رودخانه می باشد که می توانید از آن لذت ببرید.

    کافه های دیدنی دریاچه لاک پشت

    جاذبه های دیدنی نزدیک به دریاچه لاک پشت 

    در مسیر خود به دریاچه لاک پشت، می توانید از موزه مردم شناسی تفلیس بازدید کنید. این موزه در تپه ای قرار دارد که مشرف به پارک ویک است. موزه مردم شناسی تفلیس نمونه های مختلفی از معماری مردمی و کارهای هنری را از مناطق مختلف جمع آوری کرده و به نمایش گذاشته است.
    شما هم می توانید برای رزرو تور ارزان گرجستان و تجربه فرهنگ گرجستان از نزدیک، با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و با یک هزینه کاملا معقول و به صرفه به این کشور جذاب و توریستی سفر کنید.

    چگونه از دریاچه لاک پشت دیدن نماییم

    روش های مختلفی برای دیدن دریاچه لاک پشت وجود دارد.
    شما می توانید از طریق تله کابین به این دریاچه سفر کنید. این تله کابین های کابلی در پارک نزدیک به دریاچه واقع شده است و تنها پنج دقیقه با دریاچه فاصله دارد و شما می توانید به راحتی با آن ها به دریاچه برسید.
    افراد محلی که امکان رانندگی با اتومبیل را دارند میهمانان معمولی دریاچه لاک پشت هستند. اما برخی از آنها تاکسی می گیرند تا به نقطه برسند. گرفتن تاکسی انتخاب مناسبی است اما این یک روش گران تر است
    اگر دوست دارید تجربیات ماجراجویانه را تجربه کنید و از نظر جسمی از مقاومت خوبی برخوردار هستید، می توانید از تپه ها بروید و یک پیاده روی باور نکردنی را تجربه نمایید البته این روش اختیاری است. اگر به این طریق می خواهید بروید، ممکن است خود را خسته کنید، اما مناظر فراموش نشدنی از شهر را به دست خواهید آورد.

    قایق سواری در دریاچه لاک پشت تفلیس

    زمان مناسب برای بازدید از دریاچه لاک پشت چه زمانی است؟

     تابستان در تفلیس بسیار گرم است و البته در این فصل توصیه می شود دریاچه لاک پشت را ببینید. شما صبح و عصر خود را در اطراف دریاچه لاک پشت لذت خواهید برد، زیرا فعالیت های بسیاری در تابستان انجام می شود. شما برای فرار از آب و هوای شهر نقطه ثابت خود را پیدا خواهید کرد.
    تابستان فصلی است که همه چیز شکوفه و سبز است. اما فصلهای دیگر چطور؟ اگر در پاییز به دیدن دریاچه لاک پشت می روید ، مطمئن باشید که مجذوب مناظر و مناظر اطراف خواهید شد. همه چیز زرد است و مسیر با برگ پوشانده شده است. دیدن این زیبایی ها بی نظیر  تجربه شگفت انگیزی خواهد بود
    به هر حال، زمستان و بهار فصلی محبوب برای بازدید از دریاچه لاک پشت نیستند. در زمستان دریاچه یخ زده و کافه ها بسته است. اگرچه، می توانید پیاده روی و چای داغ را در اطراف دریاچه میل کنید. در بهار، دریاچه لاک پشت نیز یک مکان پر از گردشگر و توریست می باشد و به شدت شلوغ  است همچنین آب و هوای بهار گاهی خیلی سرد و بارانی می شود و نمی توان به اندازه کافی از مناظر لذت برد البته در ماههای آخر بهار، وقتی همه چیز گرم به نظر می رسد و طبیعت شروع به شکوفایی می کندبازدید از دریاچه می تواند گزینه عالی باشد.

    کابین های برقی برای بازدید از دریاچه لاک پشت

    سفر به تفلیس این شهر زیبا را با تورهای تفلیس مهرپرواز آغاز نمایید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، رزرو بلیط هواپیما تفلیس، رزرو هتل های تفلیس و.. در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW