021-88507190

سفر به شهر قلب ها و دراویش در ترکیه

گردشگری ش.مافی 09 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جاذبه های طبیعی و دیدنی شهر قونیه 

    به قونیه، شهر قلب ها و دراویش گردباد معنوی خوش آمدید. این شهر تاریخی که در دوران باستان کلاسیک به عنوان ایکونیوم شناخته شده بود، در قرن دوازدهم و سیزدهم میلادی پایتخت سلجوقی بود. قونیه که یک شهر بزرگ در جنوب غربی بخش آناتولی مرکزی است، یکی از قدیمی ترین شهرهای ترکیه است که به طور مداوم در آن سکونت دارند. این شهر بقایای تاریخی است که از گذشته به جا مانده، با زیبایی های طبیعی و ارزش های فرهنگی خود چشمگیر است. قونیه واقع در جاده باستانی ابریشم، یکی از بزرگترین و بهترین شهرها در بین مقصد گردشگری است که ارزش بازدید از آن را در کشور ترکیه دارد.

    نمای زیبا از مقبره مولانا در شهر قونیه

    عجایب طبیعی  قونیه که باید از آن دیدن کنید

    معروف به پایتخت استپی، در مجاورت کونیا، جاذبه های طبیعی بسیار جالبی وجود دارد که از میان آنها می توان به دریاچه های زیبا، پارک های طبیعت، حوضچه ها، غارها  آبشارها، تاکستان ها و پارک های ملی اشاره کرد. قونیه یکی از قدیمی ترین شهرک های آناتولی و همچنین بزرگترین شهر ترکیه از نظر مساحت است. قونیه در منطقه ای بسیار بزرگ تأسیس شده و زیبایی های طبیعی برای کشف دارد. با هم چندتا از بهترین های این عجایب را بررسی می کنیم.
    آماده سفر به این شهر زیبا هستید؟! مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای قونیه میزبان شما عزیزان در این شهر زیبا و تاریخی می باشد. با ما بهترین ها را تجربه کنید.

    جاذبه های دوست داشتنی قونیه 

    •  دیدن دریاچه های مکه، آکیگول، اوبروک و اکسهیر
    •  بازدید از آبشار Yerkopru یک منظره بسیار زیبا را ارائه می دهد
    •  گرفتن عکس های عالی از بازتاب آسمان در دریاچه توز
    • بازدید از پارک ملی دریاچه Beysehir
    • تماشای صدها گونه پرنده در دریاچه Beysehir در تمام فصول
    • بازدید از پارکهای طبیعی Akyakos، جنگل Kocakoru ،Yakamanastir و Kugulu

    طبیعت زیبا شهر قونیه

     جذابیت های عاشقان طبیعت

    دریاچه توز

    تأمین 40 درصد از نیازهای نمکی ترکیه، این دریاچه همچنین برای آبزیان بسیار مهم است. اگر از دریاچه توز بازدید می کنید، می توانید در نتیجه بازتاب آسمان در دریاچه عکس های خوبی بگیرید. در اینجا، به خصوص زمان غروب خورشید بسیار جذاب تر است.

    دریاچه توز شهر قونیه

    پارک ملی دریاچه Beysehir 

    دریاچه Beysehir و اطراف آن در سال 1993 به عنوان پارک ملی اعلام شده و تحت حمایت قرار گرفته است. این پارک ملی که دومین پارک بزرگ کشور ترکیه است و به عنوان زیباترین چهره خورشید شناخته می شود، مساحتی معادل 86،855 هکتار را در خود جای داده است.

    آبشار Goksu Yerkopru

    آبشار Goksu Yerkopru یکی از عجایب طبیعی یکی از جذاب ترین زیبایی های طبیعی قونیه است. این آبشار دقیقاً مانند بهشت است که در ابتدا مشاهده می شود و از تراورتن ها به بستر رودخانه در ارتفاع 20 متر می رود.

    نمای زیبا از طبیعت و آبشار زیبا شهر قونیه

    دریاچه مکه کراتر

    دریاچه مکه یک دریاچه دهانه ای است که از دو دریاچه تودرتو واقع در Karapinar در استان قونیه ترکیه واقع شده است. این دریاچه که به عنوان amulet جهان شناخته شده است، یک بنای طبیعی ثبت شده کشور ترکیه است. دریاچه مکه به دلیل دیدنی های جالب و مسحور کنند ، دوستداران طبیعت را به خود جلب می کند.

    غارها

    غارهای Tinaztepe ، Balatini ، Korukini و Susuz Guvercinlik مطمئناً برای علاقه مندان به طلسم دهی ارزش بازدید دارند.

     Meram Vineyards 

    یکی از زیباترین و طبیعی ترین مکان های قونیه، حتی در کتاب سفر Evliya Celebi نیز ذکر شده است. باغهای انگور و باغهای مریم ، که با هوای تازه و طبیعت بی نظیر خود برجسته هستند، اکنون به عنوان تفرجگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

    طبیعت و جاذبه های دیدنی شهر قونیه
    مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای ترکیه، رزرو بلیط هواپیما ترکیه، رزرو هتل های ترکیه و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW