021-88507190

گران ترین شهرهای دنیا برای سفر در سال 2019

گردشگری م.مقیمی 09 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
وقتی اسم سفر و مسافرت می آید بیشتر ما به دنبال سفرهای ارزان هستیم. ما دلمان می خواهد که برای چند روزی به یک مقصد گردشگری زیبا سفر کنیم، در یک هتل خوب اقامت کنیم، اما دلمان نمی خواهد که از نظر مالی فشار زیادی را تجربه کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گران ترین شهرهای دنیا برای سفر در سال 2019

    وقتی اسم سفر و مسافرت می آید بیشتر ما به دنبال سفرهای ارزان هستیم. ما دلمان می خواهد که برای چند روزی به یک مقصد گردشگری زیبا سفر کنیم، در یک هتل خوب اقامت کنیم، اما دلمان نمی خواهد که از نظر مالی فشار زیادی را تجربه کنیم. در اینجاست که بحث ارزان ترین مقاصد گردشگری دنیا و گران ترین مقاصد گردشگری دنیا به میان می آید. به همین خاطر هم هر ساله مقالاتی در این زمینه منتشر می شود و ارزان ترین و گران ترین مقاصد گردشگری دنیا در آن سال مشخص می شود. اگر برایتان جالب شده که گران ترین شهرهای دنیا برای سفر کدام ها هستند، با ما همراه باشید!

    گران ترین شهرهای دنیا برای سفر در سال 2019

    5- پالما دو مایورکا- اسپانیا

    هزینه هر شب اقامت به صورت میانگین: 370.23 دلار
    شهر پالما دو مایورکا را به عنوان یکی از گران ترین شهرهای دنیا برای سفر می شناسند. پالما دو مایورکا یکی از زیباترین جزایر اروپایی است و آب های زلال دریای مدیترانه آن را احاطه کرده اند و طبیعت بسیار زیبایی آن را مزین کرده است. اینکه چرا پالما دو مایورکا را به عنوان یکی از گران ترین مقاصد مسافرتی دنیا می شناسند، به انی علت است که هزینه اقامت در هتل های پالما دو مایورکا بسیار زیاد است. به طور میانگین برای اقامت در این جزیره باید به ازای هر شب 300 دلار بابت هزینه هتل بپردازید.  اما با این حال اگر آرزوی سفر به پالما دو مایورکا را دارید، اما نمی خواهید هزینه تان به این اندازه بالا برود، برای شما پیشنهادی داریم! شما می توانید به شهرهای کوچکتر نزدیک به پالما دو مایورکا مثل سولر و پلنگا بروید و در یکی از هتل های ارزان آن ها اقامت کنید و اینگونه یک سفر ارزان را به اسپانیا تجربه کنید.

    پالما دو مایورکا- اسپانیا

    4- زوریخ- سوئیس

    هزینه هر شب اقامت به صورت میانگین: 380.26 دلار
    زوریخ شهر بانکداری سوئیس است و دقیقا می داند که چگونه باید پول را در جیب هایش نگه دارد! به همین خاطر هم هست که سفر به زوریخ هزینه زیادی برای توریستان به همراه دارد! بگذارید نگاهی به سفر به زوریخ بیندازیم. از آن ابتدا که به فرودگاه برسید، باید برای رسیدن از فرودگاه به هتلتان به طور میانگین بابت هر نفر و به ازای هر 5 کیلومتر، 25 دلار به عنوان کرایه تاکسی پرداخت کنید! اگر بخواهید در زوریخ غذا بخورید، باز هم با منوهای سرسام آور رستوران های زوریخ رو به رو می شوید، البته اگر دلتان بخواهد که یک غذای باکیفیت را در یکی از رستوران های شیک زوریخ میل کنید! در این صورت باید حدودا 77 دلار را بابت غذای دو نفرتان پرداخت کنید و در ازایش یک غذای خوب و خوشمزه دریافت کنید و یک ضیافت دو نفره در زوریخ سوئیس به پا کنید. از آن طرف فست فودهای زوریخ نیز چندان ارزان نیستند. شما در رستوران مک دونالد می توانید با پرداخت حدود 13 دلار یک ساندویچ خریداری کنید. اما به هر حال پرداخت چنین هزینه هایی به دیدن شهر زیبایی مثل زوریخ با دریاچه های زیبایش می ارزد! خبر خوبی که در مورد سفر به زوریخ برایتان داریم، این است که شما می توانید با هزینه های بسیار کم از دریاچه های زیبا و مسیرهای طبیعت گردی زوریخ دیدن کنید و از حضور در این شهر زیبا لذت ببرید!

    زوریخ- سوئیس

    3- آمستردام- هلند

    هزینه هر شب اقامت به صورت میانگین: 386.78 دلار
    آمستردام را اغلب با عنوان لاس وگاس اروپا می شناسند و به همین خاطر هم است که این شهر به عنوان گران ترین شهر اروپایی در تور اروپا نیز مطرح شده است. هزینه اقامت در هتل های آمستردام به صورت میانگین 279 دلار است، از آن طرف هزینه میانگین غذاها برای دو نفر حدود 54 دلار است و هزینه تاکسی هم به ازای هر نفر برای یک مسیر 5 کیلومتری حدود 17 دلار است. اما با این حال سفر به آمستردام و تور هلند طرفداران زیادی دارد و به خاطر بازدید از موزه های هنری و خانه های تاریخی که در اطراف کانال های آبی آمستردام واقع شده اند، افراد زیادی در طول سال به آمستردام سفر می کنند.

    آمستردام- هلند

    2- سان فرانسیسکو- ایالت کالیفرنیا

    هزینه هر شب اقامت به صورت میانگین: 390.94 دلار
    سان فرانسیسکو را به عنوان دومین شهر گران دنیا برای سفر می شناسند. اقامت در سان فرانسیسکو به دلایل متعددی پرهزینه است. اول اینکه هزینه اقامت در هتل های سان فرانسیسکو به صورت میانگین حدود 270 دلار برای هر نفر هزینه دارد، از آن طرف هزینه شام در سان فرانسیسکو برای دو نفر 59 دلار است. از آن هم عجیب تر اینکه اگر بخواهید در نزدیکی خلیج سان فرانسیسکو اقامت کنید، باید بابت اقامت در هتل حدود 3،690 دلار پرداخت کنید. اما به هر حال سفر ارزان به سان فرانسیسکو هم مثل هر شهر دیگری در دنیا چاره دارد! شما می تموانید با اقامت در شهرهای نزدیک به سان فرانسیسکو مثل اوکلند و برکلی به میزان زیادی از هزینه های خود بکاهید. البته اقامت در این شهرها هم به معنای واقعی کلمه ارزان نیست، اما به هر حال از سان فرانسیسکو ارزان تر هستند!

    سان فرانسیسکو- ایالت کالیفرنیا

    1-نیویورک- ایالت نیویورک

    هزینه هر شب اقامت به صورت میانگین: 480.27 دلار
    و اما رسیدیم به گران ترین شهر دنیا برای سفر! نیویورک به عنوان گران ترین مقصد مسافرتی دنیا در سال 2019 مطرح شده است و این نشان می دهد که تا چه اندازه اقامت در این شهر زیبای آمریکایی پر هزینه است. جالب است که بدانید هزینه اقامت در نیویورک از هزینه اقامت در دومین شهر گران دنیا یعنی سان فرانسیسکو به طور میانگین 100 دلار بیشتر است. هزینه اقامت در نیویورک به صورت میانگین حدود 359 دلار است و از آن طرف شام دو نفر در نیویورک نیز حدود 55 دلار هزینه دارد. اما به هر حال شهری مثل نیویورک ارزش صرف هزینه نیز دارد و سفر به آن مطمئنا با سفر به هر جای دیگری در دنیا متفاوت است!برای رزرو تورهای خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.

    نیویورک- ایالت نیویورک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW