021-88507190

شهرهای رنگین کمانی دنیا

گردشگری م.مقیمی 19 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جالب است که بدانید در گوشه کنار این کره خاکی، شهرهای زیبایی وجود دارد که انگار به آن ها رنگ پاشیده شده است و به همین خاطر هم هست که عنوان شهرهای رنگین کمانی دنیا را از آن خود کرده اند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    شهرهای رنگین کمانی دنیا
    جالب است که بدانید در گوشه کنار این کره خاکی، شهرهای زیبایی وجود دارد که انگار به آن ها رنگ پاشیده شده است و به همین خاطر هم هست که عنوان شهرهای رنگین کمانی دنیا را از آن خود کرده اند. شهرهایی که به عنوان رنگارنگ ترین شهرهای دنیا شناخته می شوند و انرژی مثبت در گوشه کنار آن ها جریان دارد! با ما همراه باشید تا شما را با رنگارنگ ترین شهرهای دنیا و یا به عبارتی با شهرهای رنگین کمانی دنیا آشنا کنیم؛ شهرهایی که به قدری زیبا هستند که هر کسی احساس می کند آن ها را با قلمو و رنگ نقاشی کرده اند!
    آرکانساس
    آرکانساس نام ایالتی در آمریکا است که در آن باغ هایی مرسوم به باغ های گاروان وجود دارد. باغ هایی که انگار با یک جعبه مدادرنگی بزرگ آن ها را نقاشی کرده اند. به خاطر همین هم هست که این باغ ها را به عنوان آرامش بخش ترین مناطق دیدنی دنیا می شناسند و به همین دلیل هم هست که ما نام آرکانساس را به عنوان یکی از رنگارنگ ترین جاهای دیدنی دنیا به شما معرفی کرده ایم.

    آرکانساس

    سان خوان
    سان خوان نام پایتخت پورتوریکو است و شهری است که تاریخ باعث رنگارنگ شدن آن شده است! جالب است که بدانید پورتوریکو و سان خوان در گذشته تحت سلطه اسپانیایی ها بوده اند و بعدها به دست ایالات متحده آمریکا افتاده اند. جالب تر از آن اینکه ساختمان های استعماری اسپانیایی آن بسیار خوش آب و رنگ هستند و در برابر خیابان های سنگفرش شده، خودنمایی می کنند. به همین دلیل جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که سان خوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا است و به عنوان یکی از شهرهای رنگین کمانی دنیا شناخته می شود. به خاطر همین هم هست که می گویند هر کسی باید حداقل یک بار در زندگیش به پورتوریکو و رنگارنگ ترین شهر آن یعنی سان خوان سفر کند.

    سان خوان 1

    سان فرانسیسکو
    سان فرانسیسکو نام شهری در ایالت کالیفرنیا است که همیشه به خاطر رنگارنگ بودنش مشهور بوده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید همه چیز در سان فرانسیسکو رنگی است! کافی است که به مدت یک روز در سان فرانسیسکو اقامت کنید تا ببینید که همه چیز از استخرهای رنگارنگ نمک سان فرانسیسکو گرفته تا گلزارهای پارک گلدن گیت و حتی خانه های سان فرانسیسکو رنگارنگ هستند. مطمئنا شما هم در لحظات اول اقامتتان در سان فرانسیسکو احساس خواهید کرد که کسی به این شهر زیبا و رنگارنگ سطل رنگ پاشیده است! به خاطر همین هم هست که سان فرانسیسکو را به عنوان یکی از رنگارنگ ترین شهرهای دنیا و همین طور به عنوان یکی از شهرهای رنگین کمانی دنیا می شناسند.

    سان فرانسیسکو

    پراونس
    پراونس نام منطقه ای در فرانسه است که در آن گلزارهای بنفش رنگ بسیار زیبایی وجود دارد که در مقابل آبی نیلگون آسمانش جلوه بی نظیری دارند. به خاطر وجود این طبیعت زیباست که پراونس را به عنوان یکی از رنگارنگ ترین مقاصد مسافرتی دنیا می شناسند. پراونس از آن شهرهایی است که به خاطر طبیعت زیبایش به عنوان یکی از رنگارنگ ترین شهرهای دنیا انتخاب شده است و می توان انرژی مثبت را در جای جای آن احساس کرد.

    پراونس

    نیواورلئان
    نیواورلئان در آمریکا واقع شده است و بزرگترین شهر ایالت لوئیزیانا به حساب می آید. شهری که سرشار از حس مثبت زندگی است و همیشه در سراسر سال مملوء از رنگ است. اما این شهر در زمان برگزاری جشنواره ای به نام ماردی گراس رنگارنگ تر از همیشه می شود. چراکه در طول این جشن مردم با لباس های رنگارنگ و شاد به خیابان ها می آیند و شهر را از همیشه رنگارنگ تر و البته زیباتر می کنند. به خاطر همین هم هست که نیولورلئان را به عنوان یکی از رنگارنگ ترین شهرهای دنیا و البته یکی از جالب ترین شهرهای رنگین کمانی دنیا می شناسند و به خاطر همین هم هست که هر توریستی عاشق و دلباخته نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا آمریکا می شود.برای رزرو تورهای لحظه آخری به وب سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز مراجعه بفرمایید.

    نیواورلئان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW