021-88507190

بازدید و گشت و گذار در بوداپست

گردشگری ش.مافی 19 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در سفر به بوداپست حتما از این مکان ها ددین نمایید 

    بوداپست یکی از شهرهای زیبا و دیدنی که در اروپای شرقی واقع می باشد. در بوداپست کارهای بسیار زیادی وجود دارد که می توانید در هنگام سفر انجام دهید. این شهر یکی از زیباترین شهر های دنیا برای سفر و گشت و گذار می باشد. کل شهر بسیار زیبا و مکانی عالی برای استراحت است. شما این شهر را واقعا دوست خواهید داشت. اگر شما قصد سفر به این شهر زیبا را دارید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید و کارهایی که باید در طول سفر انجام دهید را بررسی نمایید. ما برای شما از مهم ترین کار ها و تفرحاتی که می توانید در این شهر انجام دهید تهیه کرده ایم. با هم این لیست را بررسی می کنیم.

    شهر بوداپست

    بازدید از ساختمان مجلس 

    مجتمع پارلمان مجارستان، یکی از ساختمانهای نمادین نئو گوتیک در تمام اروپا است. به محض دیدن آن، شباهت هایی را با خانه های پارلمان لندن مشاهده می کنید. این ساختمان زرق و برق دار است. کنار رودخانه دانوب قدم بزنید و نمایی بی نظیری از این ساختمان باشکوه مشاهده نمایید همچنین می توانید از داخل ساختمان نیز بازدید کنید که واقعاً ارزش دیدن دارد.

    نمای ساختمان مجلس مجارستان

    بازدید از کفش های ماندگار روی رودخانه دانوب 

    مجسمه های Gyula Pauera که توسط Can Togay تصور می شود، کفش در دانوب یک نصب عجیبی است که شما باید آن را ببینید. در این یادبود قساوت های کشته شدگان در جنگ جهانی دوم را به یاد می آورد، جایی که به مردم گفته شد که کفش های خود را قبل از کشته شدن و به طرز وحشتناک به رودخانه بیاندازند. این واقعاً یک صحنه عاطفی است که باید از نزدیک لمسش کنید. 

    کفش های یادبود رودخانه دانوب

    گشت و گذار در میان قلعه بودا 

    یکی از کارهای زیبایی که در بوداپست باید انجام شود، بازدید از قلعه بودا است. فرصت های عکس بسیار زیادی وجود دارد، به خصوص در سطح شهر. فقط مطمئن شوید که از کفش های راحت استفاده می کنید تا بتوانید کل این منطقه دیدنی را رصد کنید. حتماً از منطقه قلعه باغ بازدید کنید این منطقه بسیار ساکت تر است دیگر مناطق است بازدیدکنندگان زیادی در اطراف آن وجود ندارند. شما همچنین می توانید از کلیسای ماتیاس که در نزدیکی آن است نیز بازدید نمایید.
    آماده سفر به این شهر زیبا هستید؟! سفر خود به این شهر را می توانید با تورهای مجارستان مهرپرواز آغاز نمایید و یک سفر بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

    نمای زیبا از قلعه بودا

    خوردن گولاش را فراموش نکنید

    شما نمی توانید به بوداپست یا مجارستان سفر کنید، بدون اینکه یک کاسه داغ گولاش میل نکنید. تقریباً در همه جای شهر گولاش پیدا خواهید کرد اما مکان های خوبی وجود دارد که بسیار عالی هستند و شما می توانید یک غذای سنتی و معروف را امتحان کنید.

    غذای سنتی گولاش مجارستان

    بازدید از کلیسای باسیلیکای سنت استفان 

    وقتی صحبت از باسیلیک سنت استفان می شود، شما باید حتماً در شهر از این کلیسای زیبا دیدن نمایید. معماری خیره کننده و بی نظیر آن، اما فقط به نمای بیرونی محدود نمی شود و نمای داخلی آن نیز بی نظیر و باشکوه می باشد. شما وقت زیادی را برای تحسین کردن از هنر مجلل و طراحی زینت بخش دیوارها خواهید داشت. همچنین شما می توانید به بالای برج بروید و از نمای بی نظیر شهر دیدن نمایید.

    نمای کلیسای سنت استفان

    گشت و گذار در رودخانه دانوب

    رود دانوب در بوداپست مشهورترین رودخانه کشور می باشد. شما می توانید در این رودخانه قایق سواری کنید. یک تور رودخانه بپیوندید یا یک قایق تفریحی اجاره کنید واقعاً در غروب آفتاب منظره  دوست داشتنی دارد و می تواند یک خاطره عالی را برایتان به یادگار بگذارد.

    قایق سواری در رودخانه دانوب

    قدم زدن روی پل زنجیره Szechenyi

    احتمالاً مشهورترین پل مجارستان، پل زنجیره ای Szechenyi ، پل اصلی است که شهر بوداپست را به هم وصل می کند. یکی از مواردی که در سفر به بوداپست باید به خاطره داشته باشید، پیاده روی می باشد این شهر دارای مناطقی است که باید حتما با پا نقطه به نقطه آن را رصد نمایید تا چیزی از این همه زیبایی از قلم نیوفتد. قدم زدن در پل زنجیره Szechenyi واقعا ضروری است.

    نما از پل زنجیره Szechenyi

    بازدید از قلعه واجدا هونیاد 

    قلعه واجدا هونیاد واقع در پارک شهر  قلعه ای با تصویر کامل است که حتما باید از آن دیدن کنید. در زمستان، یک قلعه یخی شگفت انگیز درست در خارج از قلعه وجود دارد، در حالی که در تابستان شما یک منظره زیبا از دریاچه، به سمت قلعه خواهید دید. این واقعاً یکی از کارهای زیبایی است که در بوداپست انجام می شود. در داخل مجسمه بیلا لوگو است که به دلیل بازی دراکولا در اوایل قرن بیستم مشهور بود. همچنین از میدان قهرمانان نیز بازدید کنید، تقریباً نزدیک این قلعه می باشد.
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد. همین حالا تورهای مسافرتی، بلیط هواپیما و هتل خود را رزرو نمایید و سفر خود به مجارستان را آغاز نمایید.

    نما از قلعه واجدا هونیاد

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات ویزا درکشور مجارستان همراه شماست. شما می توانید برای اخذ ویزای مجارستان با مشاوران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس حاصل نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW