021-88507190

بازدید و گشت و گذار از دریاچه ساپانجا ترکیه

گردشگری ش.مافی 20 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گشت و گذار و تفریح ساپانجا 

    دریاچه ساپانجا یک دریاچه آب شیرین در استان ساکاریای ترکیه واقع شده است. این دریاچه در نزدیکی تکتونیکی قرار دارد که بین خلیج ایزمیت و علفزار آداپازاری قرار دارد و به موازات دریاچه ایزنیک جریان دارد. حال اجازه دهید نگاهی به منطقه زیبای دریاچه ساپانجا بیندازیم.

    نمای دریاچه ساپانجا

    دریاچه ساپانجا

    ساپانجا یک شهر دلپذیر است که در سواحل دریاچه با همین نام تأسیس شده است. پس از تحمل اثرات مخرب زلزله، زیبایی های این دریاچه و محیط اطراف آن اصلا کم نشده است و یکی از زیباترین مناطق و دریاچه های ترکیه می باشد. 
    دریاچه ساپانجا که در منطقه مارماره ترکیه واقع شده است به دلیل مجاورت با استانبول، مکان مورد علاقه بازدید کنندگان است. با وجود بسیاری از امکانات کنار دریاچه برای تعطیلات، دریاچه ساپانجا یک مقصد پر بازدید است و شما می توانید در تورهای استانبول از این دریاچه دیدن نمایید.
    این منطقه برای کلیه فصول سال خدمات ویژه ای را به مسافران ارائه می دهد و دارای اقامتگاه، کمپینگ برای مسافران می باشد همچنین خدمات اسپا و ماساژ و استراحتگاه های لوکس برای مسافران در نظر گرفته شده است. برای لذت بردن از یک صبحانه عالی در روستا و لذت بردن از ماهی قزل آلا تازه و همچنین زیبایی های طبیعی، هوای تمیز و مناظر زیبا این دریاچه مکانی ایده آل است. دریاچه ساپانجا و محیط اطراف آن با داشتن جنگل های غنی، زیبایی طبیعی و هوای پاک، یک مرکز زیبا برای کسانی است که می خواهند از استرس زندگی و شلوغی شهر دور شوند.

    نمای زیبا از دریاچه ساپانجا

    چه کاری می توانیم در دریاچه ساپانجا انجام دهیم

    غذا و نوشیدنی: سرگردانی در سواحل دریاچه امکان پذیر است. چندین باغ چای برای استراحت و رستورانهایی وجود دارد که می توانید در اینجا با خانواده خود شام بخورید. در مزارع اطراف نیز می توانید از ماهی های خوشمزه دریاچه، یک غذای دریای بی نظیر را امتحان نمایید.
    نمای پانوراما: محیط دریاچه با منظره پانوراما حاکم است که می توانید در تمام فصول زمستان از آن لذت ببرید و به شما این امکان را می دهد تا یک روز باشکوه را با نمای منحصر به فرد خود در زیر درختان بید بگذرانید.
    فعالیت ها: در ارتفاعات دریاچه ساپانجا، در جنگل آریفیه مناطق اردوگاه و پیک نیک چشمگیر وجود دارد. شما ممکن است یا به یک سفر پیاده روی و دوچرخه سواری بروید یا شانس خود را در ماهیگیری در دریاچه امتحان کنید.

    طبیعت زیبای دریاچه ساپانجا

    جاذبه های تفریحی دریاچه ساپانجا

    • تماشای فعالیتها و مسابقات ورزشی مختلف در دریاچه ساپانجا
    • استراحت در زمین های پیک نیک در کنار ساحل دریاچه
    • شنا در آب شفاف دریاچه، قایق قایقرانی را استخدام کنید
    • ترکیب آرامش، عاشقانه و سرگرمی

    استراحتگاه های اطراف دریاچه ساپانجا
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی، رزرو بلیط هواپیما ترکیه، رزرو هتل های ترکیه در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW