021-88507190

کشف عجیب ترین چیز ها از اعماق اقیانوس

گردشگری ش.مافی 26 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بیشتر نقاط زمین پوشیده از آب می باشد و هر روز چیز های اسرار آمیز زیادی از این اقیانوس های بیکران کشف می شود. این کشف ها بسیار خارق العاده و شگفت انگیز هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بیشتر نقاط زمین پوشیده از آب می باشد و هر روز چیز های اسرار آمیز زیادی از این اقیانوس های بیکران کشف می شود. بعضی از مهم ترین کشف های باستان شناسان از اعماق آب ها بوده است. خیلی طول می کشد تا نقطه به نقطه اقیانوس ها و دریاچه ها و رودخانه ها توسط محققان کشف شود.
    چیز های زیادی از اعماق اقیانوس ها کشف شده اند که مهم ترین آن ها شهر و اشیاء غیرقابل شناسایی هستند. این کشف ها بسیار خارق العاده و شگفت انگیز بوده اند. بعضی از این کشف های شگفت انگیز را با هم بررسی می کنیم.

    کشف یک کامپوتر باستانی در سواحل زیبا یونان 

    در یکی از سواحل کشور یونان، یکی از شگفت انگیزترین کشف های محققان انجام شد این کشف شامل گنجینه های متعددی بود که از مهم ترین آن ها می توان به گلدان ها، جواهرات تا مجسمه های برنزی اشاره کرد. عجیب ترین چیزی که کشف شد و باستان شناسان را شگفت زده کرد، کشف یک شیء عجیب مثل یک کامپوتر باستانی بود. به عقیده خیلی از دانشمندان این اولین کامپیوتر بشر بوده است. مکانیسمی که این کاشین دارد مانند یک دستگاه ماشین حساب می باشد یا شاید برای پیش بینی موقعیت سیاره های و ستاره ها استفاده می شده.

    کشف زیباترین کشتی دنیا در نزدیکی کشور کانادا 

     بر اساس آمار ها، حدود 3 میلیون کشتی غرق شده یا به گل نشسته در کف اقیانوس ها وجود دارد که بعضی از آن ها کشف شده و بعضی ها به همان صورت رها شده است. یکی از زیباترین کشتی های کشف شده، کشتی سوییپ استیکس که در عمق شش متری دریاچه اونتاریو پیدا شده است. این کشتی در سال 1867 ساخته شده است و برای جا به جایی ذغال سنگ از آن استفاده می شده به خاطره آسیبی که در سال 1885 به این کشتی وارد شد، در آب این دریاچه غرق شد و الان یکی از جاذبه های گردشگری در کشور کانادا محسوب می شود.

    کشف 100 تن نقره از اعماق اقیانوس 

    در 1942 کشتی SS City of Cairo درحالی که 296 غیر نظامی و 100 تن نقره حمل می کرد توسط یک کشتی آلمانی غرق شد. این کشتی در سال 2011 توسط یک تیم در نزدیکی سواحل ایرلند به عنوان یکی از عجیب ترین اشیاء دنیا کشف شد. در این کشتی 100 تن نقره وجود داشت که امروزه بیش از 50 میلیون دلار ارزش دارد.

    کشف موتور آپولو یازده از اعماق اقیانوس اطلس 

    موتور های پرقدرتی که باعث سفر انسان برای اولین بار به ماه شدند، در سال 2012 به عنوان یکی از عجیب ترین اشیاء دنیا در اقیانوس اطلس کشف شدند. این کشف توسط تیمی تحت نظر مدیرعامل شرکت معروف آمازون انجام شد. این موتور های عظیم همراه با اتاقک های موشکريال توربین و... در عمق 4267 متری اقیانوس اطلس کشف شدند.

    کشف شهری باستانی در سواحل چین 

    این شهر که به آتلانتیس شرق معروف می باشد، یک شهر قدیمی 600 سال قدمت است و بقایای معماری امپراطوری چین می باشد. برای بازدید از این شهر باید به عمق 40 متری آب دریاچه در چین بروید و از این شهر باستانی دیدن نمایید. تندیس و بناهای سنگی، دیوار های آهکی و... که قدمت آن ها به قرن 16 میلادی می رسد از این شهر کشف شده است.
    در سفر به چین در تورهای چین مهرپرواز حتما از این شهر باستانی دیدن نمایید و یک تجربه شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید.

    کشف قبرستانی از لوکوموتیو در آمریکا 

    در سواحل نیوجرسی، کشف عجیب و جذابی انجام شده است. این کشف به لوکوموتیو هایی می رسد که متعلق به بیش از صد و پنج ها سال پیش می باشد. این لوکومیتو ها در طی پروسه نقشه کشی از اقیانوس کشف شده اند. از این کشف هیچ مدرکی برای ساخت و تولید این لوکومتیو ها در دست نیست و یک داستان اسرار آمیز به شمار می رود.

    کشف یک شهر گمشده در خلیج کامبای

    ویرانه های باستانی در عمق 36 متری خلیج کامبای کشف شده است که به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین و عجیب ترین اشیاء دنیا به شمار می روند. این خلیج نزدیک سواحل غربی هند می باشد. دانشمندان می گوند این ویرانه ها می تواند تمام آنچه تاریخ نویسان نوشته اند را تغییر دهد. این ویرانه ها در اسل 2001 کشف شد که قدمت آن ها به 5 هزار سال پیش می رسد.
    در سفر به هند با تورهای هند مهرپرواز یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW