021-88507190

سفر شگفت انگیز به زیباترین پارک های ملی جهان

گردشگری ش.مافی 27 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یکی از جذاب ترین قسمت های سفر، طبیعت گردی و گشت و گذار در طبیعت می باشد. پارک های ملی زیادی در اقصا نقاط جهان وجود دارد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازید از شگفت انگیز ترین پارک های ملی در جهان 

    یکی از جذاب ترین قسمت های سفر، طبیعت گردی و گشت و گذار در طبیعت می باشد. پارک های ملی زیادی در اقصا نقاط جهان وجود دارد که توجه گردشگران را به خود جلب می کند. زیباترین پارک های ملی جهان، محیط های حفاظت شده ای هستند که علاوه بر طبیعت و گونه های نایاب و کم یاب گیاهان، محل زندگی گونه های مختلف جانوران نیز می باشد. با هم چندتا از این زیباترین و و شگفت انگیز ترین پارک های ملی را در اقصا نقاط جهان بررسی می کنیم.

    بازدید از پارک ملی سرنگتی

    این پارک ملی یکی از پربازدید ترین پارک های ملی قاره آفریقا می باشد. این منطقه زیبا وسعتی 4763 کیلومتری دارد. این منطقه زیبا به دلیل وجود گونه های مختلف جانوران یکی از بهترین پارک های ملی در جهان می باشد. این پارک طبیعتی ندارد و یک دشت گرمسیری است و همین موضوع آن را از دیگر پارک های ملی جدا کرده است.شما در این پارک می توانید گونه های وحشی جانوارن را ببینید و در این طبیعت وحشی به گشت و گذار بپردازید.

    بازدید از زیباترین رودخانه در پارک ملی کرکا 

    رودخانه کرکا یکی از زیباترین رودخانه های جهان می باشد و دارای طبیعت بی نظیری در اطراف خود می باشد. این رودخانه دارای آبشار های فراوانی نیز می باشد که توجه گردشگران را با زیبایی بی نظیر و زیبا، به سوی خود جلب می کند. در نزدیک این رودخانه گونه های گیاهی و جانوری زیادی یافت می شود و تبدیل به یکی از زیباترین پارک های ملی جهان شده است.

    بازدید از پارک ملی اولانکا

    یکی از زیباترین و ماندگار ترین تصویر زنده ای که می توانید در ذهن خود ثبت کنید، دیدن گله های بزرگ گوزن های شمالی می باشد. این پارک ملی عظیم دارای طبیعت زیبا و بی نظیری در منطقه لاپلند و اوستروبوتنیا است. زمستان های این پارک یکی از زیباترین نما از طبیعت است که می توانید ببینید. در این پارک تفریح های زمستانی زیادی وجود دارد که یکی از دیگر دلایل بازدید و توجه گردشگران به این پارک می باشد.

    بازدید از پارک ملی Doi Inthanon

    یکی از مرتفع ترین کوه های کشور تایلند با ارتفاع 1850 متر در پارک ملی  Doi Inthanon قرار دارد. نام این منطقه بی نظیر و زیبا از این کوه گرفته شده است. این منطقه گونه های مختلفی از گیاهان و جانوران وجود دارد که هر ساله توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. این پارک ملی دارای مسیر فوق العادهای برای پیاده روی و گشت و گذار می باشد.
    چنانچه مسافر تورهای تالیند نوروز 1403 هستید، حتما از این پارک ملی دیدن نمایید.

    بازدید از پارک ملی شگف انگیز گرن پارادیسو

    این پارک به دلیل وجود یک کوه با همین نام در قلب خود، به این نام مشهور شده است و یکی از زیباترین و جذاب ترین پارک های ملی جهان می باشد. این پارک دارای منظره و طبیعت غنی از پرندگان و حیوانات خاصی می باشد. در اطراف این پارک روستا های زیادی وجود دارد.

    بازدید از پارک ملی Khao Sam Roi Yot

    اگر دنبال دیدن یکی از زیباترین تصاویر جهان هستید، حتما از این پارک ملی دیدن نمایید. این پارک به خاطره حفره های نور خود در بالای خود معروف می باشد و توجه گردشگران را از اقصا نقاط جهان به خود جلب کرده است.
    این پارک با داشتن حیات وحش، سواحل زیبا و جاده ها با طبیعت رویایی معروف شده است. این پارک ملی به پارک ملی دریایی هم معروف است که می توانید تصاویر بی نظیری را در آن ثبت کنید.

    مهرپرواز با اارئه بهترین خدمات مسافرتی، تورهای نوروز 1403، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل های خارجی، در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW