021-88507190

بهترین خیابان های خرید استانبول که نباید از بازدید از آن ها غافل شوید!

راهنمای سفر م.مقیمی 02 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استانبول جان می دهد برای خرید! احتمال دارد که شما هم تا به حال چندین و چند بار این جمله را از زبان دوستان و آشنایانتان شنیده باشید و در دل آرزو کرده باشید که یک روزی بیاید که شما هم گشتی در خیابان های استانبول بزنید و یک دل سیر خرید کنید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معرفی بهترین خیابان های خرید استانبول

    استانبول جان می دهد برای خرید! احتمال دارد که شما هم تا به حال چندین و چند بار این جمله را از زبان دوستان و آشنایانتان شنیده باشید و در دل آرزو کرده باشید که یک روزی بیاید که شما هم گشتی در خیابان های استانبول بزنید و یک دل سیر خرید کنید! شاید هم تا به حال چندین بار به استانبول سفر کرده باشید و هر بار از دیدن تعداد زیاد مراکز خرید استانبول و تنوع اجناسش شگفت زده شده باشید! در هر صورت حقیقتی که در مورد خرید از استانبول باید بدانید، این است که به قدری تعداد مراکز خرید استانبول زیاد است که هیچ کسی نمی تواند با یک بار یا دو بار سفر به استانبول از تک تک آن ها دیدن کند و به ناچار مجبور می شود که به بازدید از بخشی از مراکز خرید استانبول اکتفا کند. به همین دلیل هم بهتر است که قبل از اینکه راهی سفر به استانبول شوید و حتی قبل از اینکه وسایل خود را برای سفر به استانبول جمع کنید، کمی اطلاعات خودتان را در زمینه خرید از استانبول بالا ببرید و بیشتر با مراکز خرید استانبول آشنا شوید! در این صورت می توانید زمان اقامتتان در استانبول را به گونه ای برنامه ریزی کنید که فرصت از دستتان نرود و بتوانید از بهترین خیابان های خرید استانبول و بهترین مراکز خرید استانبول دیدن کنید و یک خرید خوب و دلچسب را در استانبول تجربه کنید. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین خیابان های خرید استانبول آشنا کنیم. خیابان هایی که اگر در تور استانبول در فضای پر هیاهوی آن ها قدم نزنید و از فروشگاه های جذاب آن ها دیدن نکنید، فرصت را از دست داده اید!

    خیابان استقلال استانبول، مشهورترین خیابان خرید در استانبول

    مطمئنا شما هم تا به حال بارها و بارها نام خیابان استقلال استانبول را شنیده اید. این خیابان در منطقه بی اوغلو استانبول واقع شده است و یکی از مشهورترین و شلوغ ترین خیابان های استانبول به حساب می آید. این خیابان سنگفرش شده پر از فروشگاه های جذاب با برندهای ترکیه ای و بین المللی است و محال است که توجه کسی را به خود جلب نکند. در این خیابان در استانبول می توانید همه نوع پوشاکی را با کیفیت های خوب و برندهای معتبر تهیه کنید. علاوه بر این می توانید در میان خرید سری هم به گالری های هنری بزنید، سوار تراموا قرمز رنگ مشهور شوید و یا حتی در بهترین رستوران های استانبول غذا بخورید. با همه این ها مشخص است که هیچ کسی نباید فرصت قدم زدن در خیابان پرهیاهوی استقلال را در تور استانبول از دست بدهد.

    خیابان استقلال استانبول، مشهورترین خیابان خرید در استانبول

    خیابان بغداد استانبول، لوکس ترین خیابان خرید در استانبول

    خیابان بغداد استانبول در بخش آسیایی استانبول واقع شده است و نه تنها یکی از بهترین خیابان های خرید ترکیه، بلکه یکی از مشهورترین خیابان های خرید کل دنیا نیز به حساب می آید. خیابان بغداد استانبول پر از مراکز خرید، بوتیک های لوکس و شعب برندهای بین المللی است. خیابان بغداد استانبول از آن خیابان هایی است که می توانید یک خرید کاملا لاکچری را در آن انجام دهید و به همین دلیل به کار کسانی می آید که به دنبال خرید از برندهای خاص و لاکچری هستند. البته این را هم بگوییم که خیلی از توریستان بدون هدف خرید و فقط به خاطر اینکه از ویترین های فروشگاه های لوکس دیدن کنند و بیشتر با دنیای مد آشنا شوند، به خیابان بغداد استانبول می روند و طول 14 کیلومتری آن را قدم می زنند!

    خیابان بغداد استانبول، لوکس ترین خیابان خرید در استانبول

    خیابان عبدی ایپکچی استانبول، یک خیابان لوکس برای خرید در استانبول

    خیابان عبدی ایپکچی استانبول در منطقه نیشان تاشی واقع شده است. منطقه نیشان تاشی یکی از شیک ترین مناطق استانبول است که معمولا با شهرهایی مثل پاریس مقایسه می شود و به همین دلیل کسانی از خرید از آن استقبال می کنند که به دنبال لباس های خاص و لاکچری هستند. خیابان عبدی ایپکچی در قلب چنین منطقه لوکسی در استانبول واقع شده است و معدن مراکز خرید شیک و فروشگاه های جذاب برای خرید است. به هر حال اگر به دنبال خرید از برندهای منحصر به فردی مثل لوئی ویتون و کارتیر هستید، گشت و گذار در خیابان عبدی ایپکچی استانبول برایتان رضایت بخش خواهد بود.

    خیابان عبدی ایپکچی استانبول، یک خیابان لوکس برای خرید در استانبول

    خیابان نیسپتیه استانبول، یکی از پرطرفدارترین خیابان های خرید در استانبول

    خیابان تیسپتیه استانبول محبوبیتش را مدیون وجود مرکز خرید آکمرکز در آن است. مرکز خرید آکمرکز یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول است و به خاطر خرید از فروشگاه های آن هم که شده، توریستان زیادی به خیابان نیسپتیه مراجعه می کنند. خیابان نیسپتیه در محله اتیلر در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است. مرکز خرید آکمرکز در این خیابان دارای 4 طبقه است و بیش از 250 فروشگاه را در خود جای داده است و بازدید از آن از واجبات سفر به استانبول است. این مرکز خرید دارای شعبی از برندهای ترکیه ای و بین المللی است و معمولا با سلیقه هر توریستی جور در می آید.

    خیابان نیسپتیه استانبول، یکی از پرطرفدارترین خیابان های خرید در استانبول

    خیابان نور عثمانیه استانبول، بهترین خیابان استانبول برای خرید سوغاتی

    استانبول در تمام دنیا به خاطر فرش های دست بافت، زیورآلات و عتیقه جاتش مشهور است. اگر شما هم تا به حال تعریف آن ها را شنیده اید و دلتان می خواهد که یک سوغاتی خیلی خاص از استانبول تهیه کنید، حتما باید سری به خیابان نور عثمانیه استانبول بزنید. نور عثمانیه استانبول یک بلوار سنگفرش شده است که یکی از اصلی ترین خیابان های منتهی به بازار بزرگ استانبول به حساب می آید و هر دو طرف آن را فروشگاه های کوچک  و بزرگی احاطه کرده اند که در آن ها انواع و اقسام سوغاتی های ترکیه به فروش می رسد. در این خیابان یک فروشگاه بزرگ 7 طبقه به نام آرماگان وجود دارد که پر از صنایع دستی سنتی، مبلمان، آثار هنری محلی، پارچه و همین طور زیورآلات ترکیه ای است و بازدید از آن برای هر کسی که اهل هنر است، جالب است. با این حساب اگر شما هم دوست دارید که بیشتر با هنر ترکیه ای آشنا شوید و می خواهید که یک سوغاتی ماندگار از استانبول تهیه کنید، حتما باید از خیابان نور عثمانیه و فروشگاه آرماگان در آن دیدن کنید.

    خیابان نور عثمانیه استانبول، بهترین خیابان استانبول برای خرید سوغاتی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW