021-88507190

گشت و گذار از هیجان انگیز ترین بازار های کریسمس دبی

گردشگری ش.مافی 02 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بازدید از بهترین بازارهای کریسمس در دبی 

    کریسمس نزدیک است همه برای این رویداد بزرگ در سراسر جهان آماده می شود. این یکی از زیباترین و بهترین رویداد ها می باشد. یکی از بهترین چیزها در مورد کریسمس، بازارهای جشن باشد و دبی مطمئناً آنها را به بهترین نحو انجام می دهد. با اینکه دبی برفی ندارد، اما این امر مانع از پر کردن بازارهای جشن ما با تزئینات پر زرق و برق، درختان کریسمس با اندازه بزرگ، غذاهای جشن و بارها از هنرها، صنایع دستی و لوازم کوچک مخصوص کریسمس نخواهد شد. سفر به دبی در کریسمس و سال نو میلادی 2020 می تواند یک سفر خاطره انگیز برای شما رقم بزند و شما می توانید از این بازارهای شگفت انگیز کریسمس بازدید نمایید با هم چندتا از این بازار ها را بررسی می کنیم.

    کریسمس در دبی

    بازار جشن Madinat Jumeirah

    احتمالاً بزرگترین و بهترین بازار کریسمس در شهر، بازار مشهور جشن فورت آیلند در Madinat Jumeirah  می باشد. این بازار از روز جمعه 13 دسامبر باز می شود. غذای سنتی، نوشیدنی، موسیقی زنده و البته درخت کریسمس وجود خواهد داشت. بچه های کوچک درگیر هستند که با یک منطقه توپ برفی غول پیکر، محوطه بازی، پرش بانجی و... اشاره کرد.
    آدرس: فورت آیلند، مدینه جمیرا، جمیرا، 3 بعد از ظهر از اواخر یکشنبه تا چهارشنبه، 12:00 تا اواخر پنجشنبه تا شنبه، جمعه 13 دسامبر تا شنبه 28 دسامبر

    بازار کریسمس اپرای دبی

    بازار جذاب کریسمس Opera دبی به مدت ده روز کامل، از 4 تا 14 دسامبر ادامه با می باشد، بنابراین باید زمان زیادی برای رفتن و بررسی کردن آن داشته باشید. این رویداد خانوادگی، یک جشن چشم نواز است، از هنر کریسمس و صنایع دستی کریسمس گرفته تا پای کباب، شکلات داغ و سایر موارد مورد علاقه جشن. بچه ها با یک ایستگاه شیرینی سازی، هنر و صنایع دستی و.. سرگرم خواهند شد.
    آدرس : بازار کریسمس اپرای دبی، اپرا دبی، مرکز شهر دبی، 4 تا 14 دسامبر، ورود رایگان.
    برای سفر به دبی آماده هستید؟! فستوال کریسمس و سال نو میلادی خیلی زود آغاز می شود! شما می توانید همین حالا تور دبی ویژه کریسمس را خریداری نمایید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

    بازار کریسمس دبی

    سرزمین عجایب زمستانی در QE2

    QE2 امسال یک سرزمین عجایب زمستانی است. در روز جمعه 12 دسامبر، یک چراغ بزرگ کریسمس روشن خواهد شد، با گروه کر که کارولهای جشن و حتی ظاهری از سانتا می خوانند. بازارچه ای آزاد برای ورود به بازار، روز شنبه از ساعت 10 صبح تا 2 بعدازظهر با مجموعه ای از غرفه های فروش هنرهای دستی و صنایع دستی محلی، هدایای فصلی و ایستگاه های آشپزی زنده - روز بی نظیر خانوادگی برگزار می شود. حتی برخی از سرگرمی ها، نمایش های تئاتر و تجربه های ناهار خوری با مضمون پیتر پان وجود خواهد داشت تا شما را به روحیه تعطیلات ژانویه برساند.
    آدرس : QE2، بندر رشید، دبی، پنجشنبه 12 دسامبر تا شنبه 14 دسامبر.

    در سفر به دبی بازید از این مکان های جذاب را از دست ندهید

    لوازم مخصوص کریسمس

    بازار کریسمس در هیلتون دبی جمیرا

    اگر راه ایده آل شما برای رسیدن به کریسمس، گم شدن یک بعد از ظهر در یک بازار کریسمس است، باید از 6 تا 7 دسامبر به بازدید Hilton Dubai Jumeirah بروید. علاوه بر خرید می توانید در قعالیت های سرگرم کننده زیادی که وجود دارد نیز شرکت کنید.
    آدرس: بازار کریسمس، محوطه باغ، هیلتون دبی جمیرا، The Walk ، JBR، دبی، 6 تا 7 دسامبر، 10 صبح تا 4 عصر. 

    Hillhouse Brasserie

    روز جمعه 29 نوامبر به سمت Hill Brasserie بروید و روز خود را با یک برنج دلپذیر شروع کنید تا خود را برای یک روز دلچسب برای خرید آماده کنید. بازار از 10 صبح تا 6 عصر با کادو های ویژه Christmassy برای خرید شما شروع می شود. بچه ها بیش از حد سرگرم خواهند شد، با یک نمایش جادویی، قلعه فنری و یک بازدید ویژه از سانتا می تواند روز هیجان انگیزی را برای شما رقم بزند.
    آدرس: Hillhouse Brasserie ، دبی هیلز، 29 نوامبر، 10 صبح تا 6 عصر.  
    همین حالا هتل خود را رزرو کنید!! مهرپرواز با ارائه بهترین و لوکس ترین هتل های دبی در خدمت شما می باشد.

    بازار های خرید مخصوص کریسمس

    بازار Ripe

    Ripe Market یکی از محبوب ترین بازارهای دبی است و به تازگی به تعطیلات کریسمس می پردازد و یک جشن و شادمانی را رقم می زند. موسیقی، فعالیت های ویژه برای جشن وجود خواهد داشت و حتی اگر هنوز درخت کریسمس خود را خریده اید می توانید آن از این بازار خریداری کنید. شما قادر خواهید بود سر خود را به فعالیت های جشن از جمله کارگاه بسته بندی هدیه، دکوراسیون خیاطی کریسمس، کارگاه ساخت تاج و بارهایی برای بچه ها مانند دکوراسیون مردانه و منازل زنجبیل، سوار اکسپرس قطبی، ملاقات با سانتا در دامن خود و موارد دیگر بسپارید. فعالیت های مضمون دارندگان غرفه فروش محصولات دست ساز خود پیچ و تاب و زیبایی را ایجاد می کنند، بنابراین انتظار داشته باشید که با جیب های خالی خود به خانه برگردید.
    آدرس : Ripe Market ، پارک آکادمی دبی، دبی، Ripe Market هر جمعه، از 9 صبح تا 7 عصر و شنبه از 10 صبح تا 7 عصر.

    بازار های جذاب کریسمس دبی

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری ویژه کریسمس و سال نو میلادی 2020 در خدمت شما همراهان گرامی می باشد. شما می توانید بلیط هواپیما خود به دبی را رزرو نمایید و یک سفر عالی را برای خود رقم بزنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW