021-88507190

بهترین تفریحات برای طوفان سال نو در پایتخت مجارستان

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 09 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات هیجان انگیز در بوداپست برای سال نو میلادی 

    برای اکثر مردم، عید سال نو بهانه ای شگفت انگیز برای جشن و خوش گذرانی می باشد است که و با یک هلال روشن از آتش بازی هایی که آسمان نیمه شب را روشن می کند جشن می گیرند. این تفاوت در بوداپست، جایی که Sililveszter در فصل جدید، طیف گسترده ای از جشن ها را به طوفان ارائه می دهند، نیست. با این حال، پایتخت مجارستان نیز سنت های خاص خود را دارد و باعث می شود جشن ها در این شهر کمی جالب تر شود. به عنوان مثال  در مجارستان مرسوم است که هر شب در تعطیلات سال نو سر و صدایی ایجاد کنید تا شیاطین را بترساند و این یک مهمانی بسیار به یاد ماندنی می باشد. روایات آرام تری نیز وجود دارد، مانند یک شام سنتی در کاخ دانوب، یا گذارندان وقت در یک حمام حرارتی. در اینجا فقط چند روش برای سال نو در بوداپست زیبا وجود دارد.

    نمای زیبا از بوداپست در شب سال نو

    از حمام های حرارتی دیدن کنید

    بوداپست به دلیل حمام های حرارتی در فضای باز مشهور است، که برای کسانی که شجاع هستند به اندازه کافی گرم می شوند تا بتوانند دستمال را از اتاقهای تعویض به استخر در زمستان اجرا کنند. حمام های Széchenyi به طور کلی در ساعت در 31 دسامبر بسته می شوند و در اول ژانویه ساعت 10 صبح باز می شوند. شما اینجا یک فضای دلپذیری دوست داشتنی را پیدا خواهید کرد. 
    چنانچه مسافر تورهای مجارستان سال نو میلادی 2020 هستید، می توانید تور این سفر شگفت انگیز را با مهرپرواز تجربه کنید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

    قدم زدن در بازار کریسمس

    از ساعت 10 صبح تا 10 شب، بازار جذاب کریسمس توسط Basilica سنت استفان انواع غذاهای دلپذیر محلی و تپه های گیاهی سرخ کرده را در کنار لیوانهای بخار معمولی Glühwein، سرو می کند. هنگام تماشای نمایش لیزری دیدنی و جذاب، از یک فضای پر شور نشاط و گرم در فضای زمستانی لذت ببرید. در شب سال نو بین ساعتهای 4.30 - 8 عصر هر نیم ساعت در جبهه باسلیکا برنامه رقص و جشن دارند.

    شب سال نو میلادی در مجارستان

    جشن در کاخ دانوب

    هر سال جدید، کاخ دانوب بوداپست میزبان یک کنسرت گالا دو ساعته خیره کننده است، که شامل قطعات بلند کلاسیک در کنار موسیقی سنتی مجارستان نیز می باشد. این یک شام پنج دوره ای پرشور است و با یک مهمانی که در ساعات اولیه با نوشیدنی های مخصوص می باشد.

    مارول در نمایشگاه آتش بازی

    اکثر شهرهای بزرگ عید سال نو را با آتش بازی جشن می گیرند، اما این بدان معنا نیست که همه آنها یکسان هستند و افراد محلی بوداپست استدلال می کنند که قطعاً بهترین آن ها برای مجارستان است. درست قبل از نیمه شب در تاریخ 31 دسامبر، یک نقطه در سواحل رودخانه دانوب را مشاهده کنید و از طیف رنگ و نور در سراسر آسمان بر فراز پارلمان مجارستان و ریحان سنت استفان شگفت زده خواهید شد.
    اگر علاقمند به تحصیل و زندگی در مجارستان می باشد باید ویزای این کشور را بدست آورید تا بتوانید اقامت دریافت کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات اخذ ویزای مجارستان در خدمت شما عزیزان می باشد.

    خیابان های زیبا بوداپست در شب سال نو میلادی

    یک کروز رودخانه ای در امتداد دانوب اجاره کنید

    دانوب همان سرچشمه پایتخت مجارستان است و مناطق بودا و پست را جدا می کند که نام این شهر را می دهد. این رودخانه ای است که صدها سال از آهنگسازان و شاعران بی شماری الهام گرفته است، بنابراین چه راهی بهتر برای استقبال در سال نو در بوداپست وجود دارد تا یک سفر دریایی را تجربه نمایید. تعدادی شرکت وجود دارند که در طول شب سفر به مسافرتها را انجام می دهند. تقریباً همه اینها شامل یک شام خوشمزه، موسیقی و بازید از بعضی از بهترین نقاط برای دیدن پارلمان مجارستان، پل زنجیره ای Széchenyi و البته آن نمایش چشمگیر آتش بازی است که نیمه شب به نمایش در می آیند.
    به هر حال در سال نو 2020 یک تجربه شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید و حتما یک شب به یادماندنی را در پایتخت مجارستان تجربه کنید.

    شب سال نو میلادی در بوداپست
    مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای خارجی ویژه سال نو میلادی 2020، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل های خارجی و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW