021-88507190

جشن عید سال نو میلادی 2020 و کریسمس در استانبول

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 07 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جشن سال نو 2020 را در استانبول جشن بگیرید

    مانند هر سال، بسیاری از شما این سؤال را مطرح می کنید: "کجا جشن سال نو را در استانبول برگزار کنیم؟" امسال این شهر هیچ چیز سازماندهی نکرده است اما هنوز مکان های زیادی برای جشن وجود دارد. بین رستوران ها، کنسرت ها، قایق ها یا کلوپ های شبانه و... با هم چند تا از بهترین مقاصد برای جشن سال نو میلادی را بررسی می کنیم.

    جشن سال نو میلادی 202

    تاریخچه کمی و برخی نکات سال نو میلادی 

    شما در هنگام پیاده روی، با شهری مواجه می شوید که خیابان های آن مملو از تئزینات بی نظیر سال نو و کریسمس می باشد و زیبایی خاصی به کوچه پس کوه های استانبول بخشیده اند. شور و شوق مردم محلی را برای این جشن به سرعت مشاهده خواهید کرد. درختان کریسمس در همه جا هستند. همانند جشن های کریسمس در غرب، استانبولی ها سال نو را جشن می گیرند، درخت کریسمس، بخشی ضروری از جشن ها می باشد که درخت سال نو نامیده می شود. در طول آن شب هدایا را مبادله می کنیم. خیلی ها ترجیح می دهند این شب ویژه را در خانه یا مهمانی های خصوصی بگذرانند، اما استانبول آنقدر پرجمعیت است که همه مراکز همیشه شلوغ هستند. نکته شماره یک ما این است که در اسرع وقت رزرو کنید چون امکان اینکه شما جایی برای خوش گذرانی پیدا نکنید وجود دارد.
    شما در سفر به استانبول در جشن سال میلادی 2020 می توانید از مراکز خرید و اوت لت های استانبول دیدن کنید تخفیف های عالی برای جشن در نظر دارند.

    مهمانی سال نو در استانبول

    اگر می خواهید تا اوایل صبح جشن سال نو را جشن بگیرید، ما به شما توصیه می کنیم برای خوردن شام و جشن، محلی را رزرو کنید کنید، که در نزدیکی محل مهمانی که می خواهید در آن شرکت کنید باشد. در غیر این صورت، شما ممکن است به خاطره سال نو در ترافیک بمانید!
    اگر برنامه ای ندارید می توانید به یکی از رستوارن های بی نظیر استانبول برای صرف شام بروید. اکثر رستوان ها برنامه های ویژه ای برای این رویداد در نظر می گیرند و شما می توانید اوقات خوشی را در آنجا سپری کنید.
    ویژگی مشترک همه این مهمانی ها این است که شما باید هزینه کنید. یافتن یک مکان زیبا با منظره و یا در یک محیط زیبا با قیمت پایین غیرممکن است. شور و اشتیاق استانبولی ها و گردشگران برای سال نو به تورم واقعی کمک کرده است: عملاً تمام هتل ها، رستوران ها و کلاب های شبانه بزرگ بسته های سال نو را ارائه می دهند که شامل شام و عصرانه می باشد. 

    رستوران های معروف سال نو میلادی

    گشت و گذار در بسفر 

    با وجود اینکه امسال هنوز آتش بازی در بسفر برگزار نشده است، بسفر یک مکان جادویی است و در نیمه شب توسط آتش بازی های کلوپ های شبانه و قایق های کروز روشن می شود.

    خانه کافه ORTAKÖY: کافه خانه اورتاکوی

    این رستوران زیبا، بسیار زیبا و راحت است که در بسفر واقع شده است و در آنجا می توانید از آتش بازی در دیترویت لذت ببرید. این فهرست شامل تعداد زیادی ورودی کوچک است که به دنبال آن یک ظرف (با انتخاب گوشت قرمز و ماهی قزل آلا)، یک دسر، اشتها آور و نوشیدنی نامحدود ارائه می شود. DJ از ساعت 8 تا 11 بعد از ظهر موسیقی lounge را پخش می کند و سپس شما را از 11:00 تا 3:00 رقص خواهد کرد. 

    GALA در چهار فصلی SEASONS BOSPHORUS

    امسال چهار فصل بسفر، جشن ها را جدی گرفته و تزیینات کریسمس عجیب و غریب را در سراسر هتل نصب کرده است و همچنین یک یخچال یخی در سواحل بسفر دارد. این رستوران، منوی دوره ای و نوشیدنی های پریمیوم نامحدود را ارائه می دهد. Savaş Aydemir، سرآشپز با استعداد هتل و تیم وی، منوی ویژه سال نو را ارائه می دهند. همچنین شما می توانید از کنسرت و اجرای یک خوانده ترک لذت ببرید.

    SUNSET

    در شب 31 دسامبر، یک مهمانی ویژه سال نو در حالی که در نظر دارند با منظره ای باشکوه از استانبول، شام به میزبانی سرآشپز آشپزخانه Creative Kitchen ،Fabrice Canelle و سرآشپز هیروکی Takemura برگزار می شود.

    رستوران های لوکس سال نو 2020

    ULUS 29

    کلوپ و رستوران بسیار زیبا با مشرف به بسفر از Ulus Hill یک منوی نامحدود برای تمام شب ارائه می شود. شما می توانید با انتخاب نامحدود، آنچه را که می خواهید از فهرست انتخاب کنید. 

    در شهراگر BEŞIKTAŞ

    سالن کنسرت اخیر بشیکتاش، یک منطقه محبوب با جنب و جوش و سرزنده با حضور مردم و گردشگران در مرکز استانبول برگزار می شود این یک مهمانی سفید است. ویژه برای عید سال نو ایجاد شده است. نمایشگر بصری در صفحه نمایش LED غول پیکر با نمایشگرهای چراغ و لیزر. 5 دی جی و 1 اجرای زنده برای این مناسبت حضور خواهند داشت. یک عصر زیبا که می توانید با بسیاری از دانشجویان محلی و بین المللی ملاقات کنید. 

    W ISTANBUL:

    هتل W استانبول با یک شام از 7 بعد از ظهر و DJ های معروف محلی که از نیمه شب تا 5 صبح برگزار می شود یک مهمانی عید شگفت انگیز برگزار می کند. قیمت آن بسیار مناسب است. همچنین می توانید در کنار هم از منطقه محبوب و پر جنب و جوش بشیکتاش لذت ببرید! 

    رستوران و کافه های لوکس استانبول سال نو 202

    PERA PALACE

    یک شام که به دنبال آن یک مهمانی برگزار می شود در سالن اجتماعات کاخ معروف پرا برگزار می شود و به شما قول می دهیم تماشایی باشد. این فرصتی برای زندگی در یک عصر خوب است که اوایل Express Orient را به شما یادآوری می کند. در طول شام، گروه موسیقی متن آهنگ متنوعی از آهنگهای پاپ ترکی و خارجی، موسیقی کلاسیک و سالسا را اجرا می کند. منو این رستوران یک وعده غذایی سه دوره ای با نوشیدنی نامحدود ارائه می دهد. شما در سال نومیلادی در استانبول می توانید تجربه شگفت انگیزی را را برای خود رقم بزنید.

    سفر به بسفر

    سال نو ممکن است تنها زمانی باشد که ما می توانیم سفرهای توریستی در بسفر را با نمایش ها و شام های مختلف توصیه کنیم. قیمت ها بین 150 تا 200 یورو است. در این عصر، بسفر را بین آسیا و اروپا می گذرانید که در امتداد قصر عثمانی، ویلاهای لوکس عبور می کنید و شب ها منظره استانبول را تحسین خواهید کرد. 
    چنانچه مسافر استانبول در سال نو میلادی هستید می توانید تور خود را از ما خریداری نمایید. مهرپرواز با ارائه تورهای استانبول در سال نو میلادی 2020، در خدمت شما عزیزان می باشد.

    سال نو 2020 در سواحل بسفر
    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری در سال نو میلادی 2020، رزرو بلیط هواپیما استانبول، رزرو هتل های استانبول و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد. مهرپرواز همچنین برای عید نوروز هم تورهای ویژه ای در نظر دارد شما می توانید از همین حالا تورهای استانبول نوروز 1403 را خریداری نمایید و یک تعطیلات خوب را برای خود رقم بزنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW