021-88507190

بهترین کشورهای نزدیک ایران برای برگزاری جشن کریسمس و سال نو

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 16 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کریسمس و سال نو نزدیک است! بسیاری از شما ایرانیان دوست دارید در برگزاری این جشن حضور داشته باشید. هر یک از کشورهای آسیا کریسمس و سال نو را به روشی منحصر به فرد خود جشن می گیرند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین کشورهای آسیایی برای برگزاری جشن کریسمس و سال نو میلادی 

    کریسمس و سال نو نزدیک است! بسیاری از مسافران هم اکنون برای جستجوی مقصد نهایی سفر برای گذراندن تعطیلات خود، در تکاپو هستند. البته لندن، نیویورک و وین اولین مقصد های عالی برای برگزاری جشن کریسمس و سال نو هستند اما کشورهای آسیایی هم جشن هایی جذابی در این ایام برگزار می کنند. 
    البته هزینه بهتری نسبت به کشور هایی اروپایی برای شما مسافران گرامی دارد و بسیاری از شما ایرانیان دوست دارید در برگزاری این جشن حضور داشته باشید. جذابیت آسیا در تنوع آن نهفته است. هر یک از کشورهای آسیا کریسمس را به روشی منحصر به فرد خود جشن می گیرند. این فقط مجموعه ای از شیوه های مذاهب مختلف است که در این دوره تعطیلات اتفاق می افتد. با این وجود، نفوذ غرب، Christmastime را در شرق سرگرم کننده و هیجان انگیز می کند.

    سال نو میلادی 2020

    برگزاری مراسم کریسمس و سال نو در فیلیپین

    فیلیپین بهترین کشور آسیا برای گذراندن تعطیلات کریسمس می باشد. این که آیا شما در حال گذراندن تعطیلات در جزیره گرمسیری Boracay یا پایتخت پویا آن هستید، کریسمس در فیلیپین تجربه ای را برای شما رقم خواهد زد که برای همیشه گرامی خواهید داشت. فیلیپینها کریسمس را زودتر از هر کشور دیگر، به محض شروع سپتامبر و تا ژانویه ادامه می دهند. مراکز این کشور کارول های کریسمس را بازی می کنند و نمایشگرهای خود را با فانوس های شایان ستایش و تزئینات زیبا، تزئین می کنند. خانواده ها برای لذت بردن از مراسم نیمه شب، مهمانی ها و البته عیدهای کریسمس در اینجا جمع می شوند. در مورد غذا، غذاهای آشپزی از فیلیپین مطمئناً شما را خوشحال می کنند. فیلیپین، غذاهای خوبی را برای گردشگران خود ارائه می دهد.
    شما عزیزان می توانید برای این ایام به اروپا نیز سفر کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورهای اروپا در خدمات شما عزیزان می باشد.

    سفر به کشور زیبا تایلند در تعطیلات سال نو میلادی 2020

    تایلند یکی از اصلی ترین مقاصد، برای سفر های آسیایی ها است. این مقصد در طول کریسمس بیشتر می درخشد و گردشگرانی را از سراسر جهان به خود جلب می کند. کریسمس در اینجا تعطیلات رسمی نیست. اینجا مراکز خرید مانند کازینوها روشن می شوند. و در سرتاشهر های این کشور تئزینات زیبا برای شهر و درختان کریسمس را برپا می کنند. حتی فروشگاه ها با چراغ های چشمک زن تئزین شده اند. نکته مهم دیگر این است که پوکت در تمام مدت سال می درخشد. اما به خاطر داشته باشید که قیمت ها در طول کریسمس به طرز چشمگیری افزایش می یابد شما می توانید یک سفر هیجان انگیز را با تورهای تایلند کریسمس 2020 رقم بزنید.

    جشن سال نو و کریسمس در کشور تایلند

    جشن کریسمس و سال نو میلادی 2020 در هنگ کنگ

    هنگ کنگ یکی از ده مکان برای گذراندن کریسمس در جهان است. ما را باور نمی کنید؟ خوب، شما باید آنجا باشید تا آن را باور کنید. کریسمس یک تعطیلات عمومی در هنگ کنگ است. همچنین همزمان با Ta Chiu، جشنواره تجدید و آرامش تائوئیست. شرکت کنندگان از همه خدایان خود می خواستند تا قدرت جمعی، زندگی آن ها را دوباره بسازد. درختهای کریسمس در کلیه ساختمانهای عمومی و مراکز عمده خاکی تزئین شده است. در حقیقت ، تقریباً تمام ساختمانهای روبرو بندر ویکتوریا در چراغهای کریسمس تزیین شده اند. و به نظر می رسد شگفت انگیز است. علاوه بر این، شما همچنین می توانید برای خرید لباس های عالی و کالاهای باکیفیت با قیمت های مناسب به مراکز خرید مراجعه کنید. برای لذت بردن از غذا های خوشمزه ی آن، به رستوران Ice Palace و Ice Bar در هتل شانگری لا مراجعه کنید. در اینجا می توانید از غذاهای چینی در سطح جهانی لذت ببرید.

    سفر به کره جنوبی در تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی 2020

    کره جنوبی تنها کشوری است که کریسمس یک تعطیلات ملی است. زیبایی های کره جنوبی در طول کریسمس بی نظیر است. شب های برفی، روشن و کارول های کریسمس در اطراف آن جوهر واقعی کریسمس را به نمایش می گذارد. سئول یکی از مکانهای مورد علاقه برای جشن کریسمس در کره جنوبی است. جشن کریسمس در سئول ممکن است با کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار متفاوت باشد. برای کره ای ها، جشن های کریسمس بیشتر برای زوج های جوان عاشقانه است علاوه بر اینکه یک جشن مذهبی برای مسیحیان است. آنها در این زمان فوق العاده سال، کارت، هدایا و درختان پلاستیکی مبادله می کنند. کره‌ای های جوان تر به خاطر قلبشان در شب کریسمس کارول می خوانند. سئول همچنین جشنواره درخت کریسمس بوسان را برگزار می کند، که در اصل نمایش سبک با موضوع "عشق و شفابخشی" است.

    ایام کریسمس و سال نو میلادی در کرده جنوبی

    سفری هیجان انگیز به هند در ایام کریسمس و سال نو میلادی

    هند عمدتاً یک کشور هندو، مسلمان، سیک و مسیحی است. اما کریسمس جشنواره ای است که مردم از هر مذهبی با شور و نشاط بسیار آن را جشن می گیرند. خانواده های مسیحی برای صرف غذاهای خوشمزه به کلیساها می روند. بهترین مکان برای تجربه کریسمس Goa است. در کنار گوا، مانالی، آولی، گلمرگ و شیملا مکانهای بسیار خوبی برای تجربه تعطیلات کریسمس هستند. کوه های پوشیده از برف منطقه شما را مجذوب خود می کند. کلیساهای شیملا در طول کریسمس به زیبایی تزئین شده اند. ما به شما توصیه می کنیم هرچه زودتر تورهای هند ژانویه 2020 ویژه سال نو میلادی را رزرو نمایید و یک سفر شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید. 

    سفری بی نظیر به سنگاپور در ایام کریسمس و سال نو میلادی 2020

    کریسمس در سنگاپور یک جشنواره سکولار است و با سرگرمی، خرید و دیدار با بابانوئل تمام و کمال برگزار می شود. "شهر شیر" کریسمس به عنوان یک جشنواره آواز و رقص بزرگ، برگزار می کند. از نمایشگاه های هنری گرفته تا خرید تا مهمانی ها و کنسرت های راک، سنگاپور دارای بسیاری از جشن های تفریحی برای گردشگران خود است. خیابان های شهر به طرز جادویی به یک آب نبات چشم نواز تبدیل شده اند. مناطق خرید در خلیج مارینا و جاده باغ ها در نور منفجر می شوند. مراکز خرید برای ساعات طولانی باز هستند و برای جذب گردشگران معاملات ویژه ای ارائه می دهند.

    کریسمس و سال نو میلادی 2020

    برگزاری جشن کریسمس و سال نو میلادی در ژاپن

    کریسمس یک تعطیلات ویژه برای ژاپنی ها است. مردم ژاپن بر این باورند که اولین طلوع آفتاب سال نو قدرت های فوق طبیعی را به ارمغان می آورد. ژاپنی ها تحت تأثیر آمریکایی ها چندین مهمانی کریسمس و عید نوروز برگزار می کنند. در توکیو، کریسمس بیشتر یک فصل تجاری است. شرکت ها و دفاتر با چراغ ها دفاتر خود را دکور می کنند. دسامبر همچنین زمان یابیو است، سنتی که در آن هدایا بین شرکت ها مبادله می شود. این زمان برای عاشقانه بین زوج ها نیز می باشد. 

    برگزاری مراسم کریسمس و سال نو میلادی 2020 در دبی 

    برای یک جشن خاص در تعطیلات کریسمس در دبی آماده هستید؟! شرایط آب وهوایی مناسب، خرید و خوش گذارنی باعث می شود تعطیلات کریسمس در خاورمیانه فراموش نشدنی باشد. اگرچه دبی یک کشور اسلامی است، اما جشنهای مربوط به کریسمس و سال نو 2020 در دبی بسیار سرگرم کننده می باشد. خیابان ها، مراکز خرید، درختان سرتاسر شهر همه و همه برای کریسمس و سال نو تئزین شده اند. رستوران ها و هتل ها همه آماده هستند تا میزبان شما گردشگران عزیز باشند.
    غذاها و نوشیدنی های مخصوص کریسمس، دی جی های جهانی در رستورانها و کافه ها و کلی مراسم های عالی دیگر باعث شده تا این شهر گزینه ی عالی برای جشن کریسمس و سال نو 2020 باشد. هنگام شروع سال جدید هیچ هزینه ای صرفه جویی نمی شود. نمایشگرهای آتش بازی نور افقی چشمگیر را روشن می کنند و شهر با این آتش بازی ها روشن می شود. گردشگران زیادی از ایران به خاطره نزدیکی و هزینه کمتر نسبت به سایر کشور ها، به این شهر زیبا سفر می کنند شما می توانید با تور دبی کریسمس 2020 به این شهر سفر کنید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

    برگزاری مراسم کریسمس در دبی

    سفر به مالزی برای برگزاری جشن کریسمس و سال نو میلادی

    مالزی روش منحصر به فردی برای جشن کریسمس دارد. درختان کریسمس توسط مردم هفته ها قبل از کریسمس گذاشته می شوند. مراکز خرید به زیبایی تزئین شده تا کریسمس را جشن بگیرند. این مجموعه با درختان کریسمس غول پیکر تزئین شده، فرشتگان و نیشکر بسیار مناسب است. دکوراسیون سرسبز تا سال نو قرار می گیرد. سنت آواز خواندن کارول ها از نیمه دسامبر آغاز می شود. کارولرها هفته ها قبل از کریسمس از خانه به خانه می روند. نه تنها خواننده کارول، حتی بابا نوئل برای تهیه شیرینی به کودکان در شب کریسمس می رود. سواحل خیره کننده است، غذاهای شگفت انگیز هستند. شما می توانید در تورهای مالزی ویژه سال نو یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

    سفر به ویتنام در ایام کریسمس و سال نو میلادی 2020

    ویتنام کریسمس را شادترین و شگفت انگیزترین جشنواره خود می داند. کلیساهای فوق العاده، خیابان های زیبا و تزئین شده کارولها در ایام شب کریسمس آن را به یک مقصد مورد علاقه مسافران تبدیل کرده است. اگر می خواهید سواحل را بررسی کنید، به سمت هوشی مین بروید. مردم با گرفتن عکس، پرتاب کنفی و تماشای بازی زاد و ولد جشن می گیرند. مسیحیان از کلیسای جامع کاتولیک بازدید می کنند. 
    کریسمس و سال نو یکی از فصول اوج آسیا است. بنابراین بلیط و اتاق هتل خود را در سریعترین زمان رزرو کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، رزرو هتل های لوکس خارجی، رزرو بلیط هواپیما و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما عزیزان می باشد. همچنین مهرپرواز تورهای ویژه ای برای نوروز 1403 در نظر دارد. شما همین حالا می توانید تورهای نوروز 1403 مهرپرواز را رزرو نمایید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

    برگزاری مراسم کریسمس و سال نو میلادی 2020
    برگزاری مراسم کریسمس و سال نو میلادی در دیگر کشور ها :

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW