021-88507190

راهنمای آف ‌رود در ارمنستان

گردشگری م.مقیمی 09 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شاید شما هم تا به حال فکر می کرده اید که اصلا تفریحات مهیجی مثل آف‌رود در کشوری با قدمت ارمنستان وجود نداشته باشد. شاید شما هم این طور تصور می کرده اید که ارمنستان یک کشور باستانی است که فقط در آن اماکن تاریخی یافت می شود!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای آف ‌رود در ارمنستان

    شاید شما هم تا به حال فکر می کرده اید که اصلا تفریحات مهیجی مثل آف‌رود در کشوری با قدمت ارمنستان وجود نداشته باشد. شاید شما هم این طور تصور می کرده اید که ارمنستان یک کشور باستانی است که فقط در آن اماکن تاریخی یافت می شود! اما باید به شما بگوییم که اگر تصورتان این بوده، کاملا اشتباه کرده اید! چراکه درست است که ارمنستان  کشوری تاریخی است و درست است که در آن تعداد زیادی جاذبه گردشگری و اماکن تاریخی وجود دارد، اما این دلیل نمی شود که امکانات تفریحی آن کم باشند. کافی است که خودتان یک بار به ارمنستان بروید تا ببینید که ارمنستان تا چه اندازه کشور جذاب و مفرحی است و چگونه می توان در آن صبح تا شب و شب تا صبح را به تفریح و خوشگذرانی سپری کرد! یکی از جذاب ترین تفریحاتی که می توانید در تور ارمنستان تجربه اش کنید، آف‌رود است! اگر شما هم علاقه به سرعت دارید و دوست دارید که با ماشین های آف‌رود اوج هیجان را تجربه کنید، مطمئنا تجربه این تفریح مهیج در تور ارمنستان برایتان جالب خواهد بود. در این صورت بهتر است که قبل از سفر به ارمنستان، کمی بیشتر در مورد آف‌رود در ارمنستان بدانید تا بتوانید از همین حالا خودتان را برای یک سفر مهیج به مقصد ارمنستان آماده کنید و از همین حالا رویای سپری کردن روزها و شب های فراموش نشدنی در ارمنستان را در سرتان بپرورانید.

    راهنمای آف ‌رود در ارمنستان

    چرا نباید آف‌رود در ارمنستان را از دست داد؟

    ارمنستان کشوری کوهستانی است و به همین خاطر هم هست که می گوییم آف‌رود یکی از جالب ترین تفریحاتی است که می توانید در تور ارمنستان تجربه اش کنید. جالب است که بدانید اخیرا تفریح مفرح آف‌رود و تورهای آف‌رود در ارمنستان بسیار باب شده اند و روز به روز هم بر شهرت و محبوبیتشان در ارمنستان افزوده می شود. اصلا به همین خاطر هم هست که جدیدا عاشقان سرعت و هیجان به سفر به ارمنستان علاقه پیدا کرده اند. ارمنستان پر از جاده های کوهستانی است که در کنار دره های عمیق قرار گرفته اند و از این گذشته طبیعت بی نظیری هم دارد و این بدین معنی است که آف‌رود در ارمنستان یکی از جالب ترین تفریحات ارمنستان است و هیچ کسی نباید فرصت تجربه اش را در تور ارمنستان از دست بدهد!

    چرا نباید آف‌رود در ارمنستان را از دست داد

    تورهای آف‌رود در ارمنستان به چه شکلی برگزار می شوند؟

    تورهای آف‌رود یا همان تورهای جیپ سواری از آن تورهایی هستند که جوانان عاشق آن ها می شوند. این تورها در کشور ارمنستان توسط رانندگان حرفه ای برگزار می شود. جالب است که بدانید رانندگان تورهای آف‌رود ارمنستان سال ها در این زمینه تمرین کرده اند و از هر لحاظ مهارت کامل دارند. این رانندگان شما را به جاده های کوهستانی ارمنستان می برند تا سرعت را همزمان با تماشای چشم اندازهای خیره کننده و باورنکردنی  تجربه کنید و ساعاتی تکرارنشدنی را در تور ارمنستان سپری کنید. البته این را هم بگوییم که امکان این هم وجود دارد که شما خودتان با ماشین آف‌رود خودتان به ارمسنتان بروید و در آنجا خودتان شخصا این تفریح مهیج را تجربه کنید. 
    تورهای جیپ سواری ارمنستان به صورت یک روزه یا چندروزه در ارمنستان برگزار می شوند و امکان شرکت در آن ها هم برای آقایان و هم برای بانوان مهیا شده است. کسانی که این چنین تورها را در ارمنستان برگزار می کنند، برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند تا 30 تا 40 توریست بتوانند با چندین راهنما یا راننده حرفه ای به دامان طبیعت بروند و به صورت گروهی آف‌رود در ارمنستان را تجربه کنند.
    جالب است که بدانید ماشین های آف‌رود ارمنستان بسیار مجهز هستند و از این گذشته مسئولین تورهای آف‌رود ارمنستان تمامی جاده های آف‌رود مد نظرشان را مورد بررسی قرار داده اند تا از هر نظر برای آف‌رود مناسب باشند و در نتیجه شما به عنوان توریست بتوانید تجربه خوبی از آف‌رود در ارمنستان کسب کنید.

    تورهای آف‌رود در ارمنستان به چه شکلی برگزار می شوند

    تورهای آف‌رود ارمنستان در کدام بخش از ارمنستان برگزار می شوند؟

    این تورهای آف‌رود شما را از ایروان ارمنستان به روستای ینوکاوان در استان تاووش می برند. این روستا با ماشین حدود 2 ساعت با ایروان فاصله دارد و دسترسی به آن چندان کار سختی نیست. جالب است که بدانید یک پارک جذاب به نام پارک یل اکستریم نیز در این روستا در ارمنستان وجود دارد که در آن انواع و اقسام امکانات لازم برای تجربه تفریحاتی مثل زیپ لاین، پاراگلایدر، دوچرخه سواری، پینت بال و آف‌رود مهیا شده است تا توریستان بتوانند هر چه بیشتر از زمانی که در ینوکاوان ارمنستان سپری می کنند، لذت ببرند.به هر حال توصیه ما به شما این است که اگر شما هم اهل هیجان هستید، حتما وقتی به ارمنستان رفتید؛ در یک تور آف‌رود در ارمنستان شرکت کنید و فرصت تجربه آف‌رود را در تور ارمنستان از دست ندهید. برای رزرو تور ارزان ارمنستان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW