021-88507190

بهترین شهرهای اروپا برای گذراندن سال نو میلادی

گردشگری م.مقیمی 07 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
می گویند که هر طول جشن سال نو را بگذرانی، بقیه سالت هم به همان شکل می گذرد! جالب است که بدانید مردم اروپا نیز درست مثل ما ایرانیان به این جمله اعتقاد دارند و به خاطر همین هم تلاش می کنند تا جشن سال نو خودشان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین شهرهای اروپا برای گذراندن سال نو میلادی

    می گویند که هر طول جشن سال نو را بگذرانی، بقیه سالت هم به همان شکل می گذرد! جالب است که بدانید مردم اروپا نیز درست مثل ما ایرانیان به این جمله اعتقاد دارند و به خاطر همین هم تلاش می کنند تا جشن سال نو خودشان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. با این حساب، اگر شما هم می خواهید که سال جدید میلادیتان به بهترین شکل ممکن برایتان رقم بخورد، باید در یک جشن سال نو میلادی خوب هم شرکت کنید و باید از همین حالا تدارک سفرتان به یکی از بهترین کشورهای اروپایی را ببینید! اگر برایتان سوال پیش امده که بهترین شهرهای اروپا برای گذراندن سال نو میلادی کدام ها هستند، با ما همراه باشید تا یک به یک به شما بگوییم که حال و هوای سال نو میلادی در هر کدام از شهرهای اروپایی از چه قرار است.

    جشن سال نو میلادی در برلین

    برلین یکی از بهترین شهرهای اروپا برای جشن گرفتن سال نو به حساب می آید و دلیلش هم این است که بزرگترین مهمانی های خیابانی اروپا در برلین برگزار می شوند. به خاطر همین هم هست که می گویند هر کسی باید برای یک بار هم که شده در زندگی، سال نو خود را در برلین آغاز کند! هر سال در برلین رسم است که قبل از نیمه شب سال نو، هزاران نفر در فضایی با طول 2 کیلومتر از شهر، یعنی بین دروازه براندنبورگ و ستون پیروزی دور هم جمع می شوند و یک جشن جالب و مهیج را در این قسمت از برلین به پا می کنند. در این منطقه از برلین، برنامه های جالبی توسط گروه های موسیقی و دی جی های مطرح اجرا می شود و نهایتا با یک برنامه آتش بازی کامل می شود. قسمت جالب ماجرا این است که شرکت در این جشن جذاب در برلین کاملا رایگان است، اما ورود به آن بعد از شروع برنامه ها غیر ممکن می شود. البته این را هم بگوییم که حتی اگر نتوانید در این محل از برلین حضور پیدا کنید، باز هم می توانید در هر نقطه از شهر برلین بایستید و آتش بازی را از دور تماشا کنید.

    جشن سال نو میلادی در برلین

    جشن سال نو میلادی در آمستردام

    خیلی از مردم آمستردام در شب سال نو میلادی در خیابان های شهر حضور پیدا می کنند تا همراه یکدیگر سال نو را جشن بگیرند. در آمستردام هم مهمانی های خیابانی و رویدادهای برنامه ریزی شده در گوشه کنار شهر برگزار می شوند که یکی از دیگری جالب تر هستند و با این حساب می توانید مطمئن باشید که در هر گوشه از آمستردام، سورپرایزی برای شما وجود دارد. جالب است که بدانید خیلی از موزه های آمستردام در روز سال نو باز هستند و شما می توانید در کنار شرکت در برنامه های شاد، یک برنامه فرهنگی هم برای خودتان ترتیب دهید و جشنتان را تکمیل تر کنید.

    جشن سال نو میلادی در آمستردام

    جشن سال نو میلادی در لندن

    لندن پر از کافه های جورواجور است و این بدین معنی است که شما می توانید یک جشن سال نو شاد و بی نظیر را در لندن تجربه کنید. گذشته از این، آتش بازی فوق العاده ای نیز در طول رودخانه تیمز اجرا می شود که در نوع خودش بی نظیر است و تقریبا از هر جایی قابل دیدن است. اما اصولا کسانی که می خواهند دید بهتری به این آتش بازی داشته باشند، به یکی از کافه های لندن می روند که روی بام واقع شده باشد تا بتوانند از داخل آن ها، آتش بازی را به بهترین شکل ممکن تماشا کنند. از طرفی یک سری مهمانی ها و جشن های جالب در سراسر شهر لندن به پا می شود و یک رژه هم به مناسبت سال نو در شهر اجرا می شود که آن هم جذابیت های خاص خودش را دارد.

    جشن سال نو میلادی در لندن

    جشن سال نو میلادی در پاریس

    اصلا محال است که شما جشنی بهتر از جشن سال نو میلادی در شهر نور یعنی پاریس پیدا کنید. جالب است که بدانید همیشه پاریس به خاطر مهمانی هایش مشهور بوده است و به خاطر همین هم جشن گرفتن در آن عالم خاص خودش را دارد. البته این را هم بگوییم که در پاریس هیچ آتش بازی متمرکزی اجرا نمی شود، اما با این حال آتش بازی در سراسر شهر در این شب قانونی است  به هیمن دلیل یک سری آتش بازی ها در آن اجرا می شود. از این های گذشته، تعداد زیادی از کافه ها و موزه های پاریس اقدام به برگزاری جشن های متفاوت می کنند و به خاطر همین هم می توان گفت که سال نو میلادی، بهترین زمان برای جشن گرفتن در پاریس به حساب می آید.

    جشن سال نو میلادی در پاریس

    جشن سال نو میلادی در ونیز

    مردم ونیز رسم دارند که یک غذای خاص و ویژه به مناسب سال نو میلادی میل کنند و عقیده دارند که این غذا برایشان خوش شانسی می آورد! با سفر به ونیز می توانید در خیلی از رستوران ها و هتل های ونیز، این غذا را میل کنید و بدین شکل سال نو خود را در ونیز آغاز کنید. بعد از خوردن این غذا می توانید به میدان سن مارکو بروید تا به تماشای یک آتش بازی جالب بنشینید و بعد از آن هم، در رویداد عشق ونیز شرکت کنید. در این رویداد هزاران زوج دور هم جمع می شوند، کنار یکدیگر سال نو میلادی را جشن می گیرند و عشق خود را به یکدیگر نشان می دهند.

    جشن سال نو میلادی در ونیز

    جشن سال نو میلادی در مادیرا

    در کمتر جایی در دنیا مثل مادیرا، سال نو تا این اندازه جدی گرفته می شود!  این شهر پرتغالی یکی از بهترین شهرهای اروپا برای شرکت در جشن سال نو میلادی به حساب می آید و دلیلش هم این است که در آن برنامه های تفریحی بسیار جالبی در شب سال نو وجود دارد. در این شهر آتش بازی سال نو به بهترین شکل ممکن اجرا می شود و می گویند که مادیرا یکی از بزرگترین آتش بازی های اروپا را دارد و به خاطر همین هم هست که افراد زیادی در دنیا عاشق جشن گرفتن سال نو میلادی در مادیرا هستند.

    جشن سال نو میلادی در مادیرا

    جشن سال نو میلادی در ریکیاویک

    ریکیاویک پایتخت ایسلند، یکی دیگر از بهترین شهرهای اروپا برای جشن سال نو به حساب می آید. سفر به ریکیاویک در شب سال نو میلادی مناسب آن دسته از توریستانی است که دلشان می خواهد کشفیات جدیدی انجام دهند و در جایی آرام تر و به شکلی متفاوت با دیگر توریستان، سال نو میلادیشان را آغاز کنند. جالب است که بدانید هیچ جشن رسمی به مناسبت سال نو میلادی در ریکیاویک اجرا نمی شود، اما این بدین معنی نیست که هیچ جشن جالبی در این شهر وجود ندارد. جالب است که بدانید حدود 200،000 نفر در ریکیاویک زندگی می کنند و خیلی از آن ها علاقه به آتش بازی سال نو میلادی دارند. به خاطر همین هم می توانید مطمئن باشید که از سفر به ریکیاویک در شب سال نو میلادی پشیمان نخواهید شد و در هر نقطه از این شهر که باشید، به شما خوش خواهد گذشت!برای رزور تور اروپا ژانویه 2020 و اخذ ویزای شنگن می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    جشن سال نو میلادی در ریکیاویک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW