021-88507190

روش های کانادایی ها برای جشن گرفتن سال نو میلادی

گردشگری م.مقیمی 10 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جشن سال نو میلادی بزرگترین جشن کشور کانادایی ها به حساب می آید و به خاطر همین هم هست که در زمان جشن سال نو میلادی، شهرهای کانادا پر از جشن ها و مهمانی های جالب می شوند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    روش های کانادایی ها برای جشن گرفتن سال نو میلادی

    جشن سال نو میلادی بزرگترین جشن کشور کانادایی ها به حساب می آید و به خاطر همین هم هست که در زمان جشن سال نو میلادی، شهرهای کانادا پر از جشن ها و مهمانی های جالب می شوند. اما جالب است که بدانید خیلی از مردم کانادا به گذراندن شب سال نو در کافه ها و اماکن تفریحی علاقه ندارند و سال نو را به شیوه خودشان جشن می گیرند! به هر حال اگر شما هم می خواهید برای شرکت در جشن سال نو میلادی به کانادا سفر کنید و اتفاقا دلتان می خواهد که به شیوه های کانادایی، در این جشن باشکوه شرکت کنید؛ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که اهالی کانادا چگونه سال نو میلادیشان را جشن میگیرند. 

    روش های کانادایی ها برای جشن گرفتن سال نو میلادی

    جشن گرفتن سال نو میلادی در کانادا با ماهی گیری در یخ

    از قدیم الایام ماهی گیری در یخ یک تفریح زمستانی جالب به حساب می آمده است که البته شرایط سخت خاص خودش را داشته است. اما امروزه یک سری شرکت در این خصوص تاسیس شده اند و یک سری کلبه های گرم و نرم به همراه تجهزات لازم را برای مردم فراهم می کنند تا در آرامش و رفاه کامل به ماهیگیری در یخ بپردازند و سال نو میلادیشان را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. 

    جشن گرفتن سال نو میلادی در کانادا با اسکی روی یخ

    مردم کانادا همیشه به اسکی روی یخ علاقه دارند و این تفریح همیشگیشان هست. به خاطر همین هم هست که بعضی از آن ها علاقه دارند که سال نو میلادیشان را با اسکی روی یخ جشن بگیرند و همزمان به تماشای آتش بازی نیز بنشینند. اگر شما هم در شب سال نو میلادی به پیست های اسکی مشهور کانادا مثل پیست اسکی میدان نیتن فیلیپس تورنتو، پیست اسکی پارک بانرمان در شهر سنت جان یا پیست اسکی پارلمان هیل در اوتاوا بروید؛ می توانید همزمان هم اسکی روی یخ را تجربه کنید، هم برنامه آتش بازی را تماشا کنید و هم به موسیقی زنده گوش دهید و با خوردن یک فنجان هات چاکلت، سال نو خود را به بهترین شکل ممکن آغاز کنید.

    جشن گرفتن سال نو میلادی در کانادا با اسکی روی یخ

    جشن گرفتن سال نو میلادی با تماشای شفق قطبی

    درست است که تماشای آتش بازی تجربه بسیار جالبی است، اما مشخص است که زیبایی هیچ آتش بازی قابل مقایسه با زیبایی شفق قطبی نیست. به خاطر همین هم هست که یک سری از مردم کانادا ترجیح می دهند که به جای اینکه سال نو را با افراد غریبه و خارجی جشن بگیرند و تلاش کنند که یک جای خوب با دید مناسب به آتش بازی پیدا کنند، به سمت مناطقی در کانادا می روند که طبیعت آتش بازیش را به رخ می کشد!  

    جشن گرفتن سال نو میلادی با تماشای شفق قطبی

    جشن گرفتن سال نو میلادی با شرکت در برنامه یک گروه یا یک دی جی کانادایی

    در کانادا برنامه های شاد و مفرح بسیاری برگزار می شود و به خاطر همین هم هر کسی می تواند برنامه تفریحی باب میل خودش را در کانادا پیدا کند. بعضی از مردم کانادا ترجیح می دهند که در برنامه های موزیک گروه ها و یا دی جی های کانادایی شرکت کنند و به این شکل حال خوبشان را با دیگران شریک کنند و یک جشن سال نو دسته جمعی را تجربه کنند.

    جشن گرفتن سال نو میلادی با شرکت در برنامه یک گروه یا یک دی جی کانادایی

    جشن گرفتن سال نو میلادی با شیرجه در آب سرد

    این سنت یکی از سنت های عجیب مردم کانادا برای جشن گرفتن سال نو میلادی به حساب می آید. در واقع شیرجه زدن در آب یخ مربوط یک رویداد زمستانی است که در کشورهایی مثل آمریکا و کانادا به نفع خیریه برگزار می شود. جالب است که بدانید این رویداد در کانادا با روز سال نو میلادی مصادف است و به خاطر همین هم هست که یک سری از مردم کانادا با وجود سرد بودن هوا، در این رویداد شرکت می کنند و در آب یخ دریاچه های کانادا شیرجه می زنند تا هم سال نو خود را به یک شیوه جالب و متفاوت جشن بگیرند و هم اینکه کمکی به خیریه کنند. این رویداد اولین بار در اوایل قرن 20 در ونکوور آغاز شد و کم کم مشهورتر شد تا جایی که امروزه در تمامی نقاط کشور کانادا جشن گرفته می شود و قسمت جالب ماجرا این است که تمام درآمدی که از این جشن کسب می شود، صرف امور خیریه می شود.برای اخذ ویزای کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW