021-88507190

مشهورترین خیابان های خرید چین در کدام شهرهای چین هستند؟

راهنمای سفر م.مقیمی 20 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
چین یکی از بهترین کشورهای جهان برای خرید است و این را هم ما می دانیم. در چین همه نوع مرکز خریدی از مراکز خرید ارزان گرفته تا مراکز خرید لوکس و حتی بازارهای سنتی به وفور یافت می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مشهورترین خیابان های خرید چین در کدام شهرهای چین هستند؟

    چین یکی از بهترین کشورهای جهان برای خرید است و این را هم ما می دانیم. در چین همه نوع مرکز خریدی از مراکز خرید ارزان گرفته تا مراکز خرید لوکس و حتی بازارهای سنتی به وفور یافت می شود و به خاطر همین هم هست که می گویند خرید از چین برای هر کسی با هر سلیقه ای جالب است. در اکثر شهرهای بزرگ چین، مراکز خرید متعددی ساخته شده است و به خاطر همین هم شما به هر کدام از شهرهای چین که سفر کنید، می توانید خرید خود را با هر بودجه و سلیقه ای انجام دهید. با ما همراه باشید تا به شما مشهورترین خیابان های چین برای خرید را معرفی کنیم تا دید شما هم به خرید در چین بازتر شود و بتوانید با ذهنی آماده تر به چین بروید و خرید با کیفیت تری را در چین تجربه کنید.

    خیابان وانگ فوجینگ در پکن

    خیابان وانگفوجینگ یکی از بزرگترین و محبوب ترین خیابان های پیاده رو چین است. این خیابان پر از کافه هایی است که تابستان ها می توانید روی صندلی های آن ها در هوای آزاد بنشینید و با آرامش مردمانی را که با عجله از این سو به آن سو می روند را تماشا کنید و یک بستنی خوشمزه را زیر یک چتر سایه بان زیبا نوش جان کنید. در این خیابان تعداد زیادی مرکز خرید و فروشگاه و حتی اغذیه فروشی وجود دارد و شب ها هم در آن یک بازار غذای جالب برپا می شود که در آن انواع و اقسام خوراکی های محلی پکن و دیگر شهرهای چین به فروش می رسد.

    خیابان وانگ فوجینگ در پکن

    خیابان چونشی در چنگدو

    مراکز خرید چنگدو همه و همه در خیابان چونشی جمع شده اند و به خاطر همین هم هست که خرید از شهر چنگدو به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای خرید آسان است. خیابان چونشی شلوغ ترین و پرترددترین خیابان شهر چنگدو به حساب می آید و در آن تعداد بسیار زیادی فروشگاه، بوتیک، مرکز خرید، کافه و رستوران وجود دارد و به خاطر همین هم هست که بیشتر زمان کسانی که به چنگدو سفر می کنند، در این خیابان می گذرد. از این گذشته، خیابان چونشی بهترین خیابان چنگدو برای امتحان کردن انواع و اقسام غذاهای چینی نیز به حساب می آید و اگر شما هم از غذاها و خوراکی های خوشمزه خوشتان بیاید، بدون شک شیفته این خیابان در شهر زیبای چنگدو می شوید.

    خیابان چونشی در چنگدو

    خیابان پیاده رو شانگشیاجیو در گوانجو

    خیابان پیاده رو شانگشیاجیو یک خیابان پیاده رو با طول 1،200 متر است که در آن بیش از 300 فروشگاه وجود دارد که بعضی از آن ها مربوط به برندهای جدید و بعضی دیگر مربوط به برندهای قدیمی مشهور هستند. در این خیابان معماری باستانی و خاصی به کار گرفته شده است که به خوبی بازتاب دهنده فرهنگ جنوب چین هست و به خاطر همین معمولا توریستان با قدم زدن در آن احساس خوبی دریافت می کنند. جالب است که بدانید در این خیابان به عنوان یکی از مشهورترین خیابان های خرید در چین، تعدادی چایخانه و رستوران نیز وجود دارد که در آن ها انواع غذاهای محلی سرو می شود؛ غذاهایی که به قدری خوش طعم و مزه هستند که هر کسی از طعم آن ها بچشد، در لحظه خستگی قدم زدن و خرید کردن را فراموش می کند!

    خیابان پیاده رو شانگشیاجیو در گوانجو

    خیابان بارخور در لهاسا

    لهاسا نام شهری است که در تبت واقع شده است و خیابان بارخور نیز نام خیابانی است که در قلب این شهر واقع شده است و معبد جوخانگ را احاطه کرده است. این روزها این خیابان به عنوان یکی از مشهورترین خیابان های خرید چین شناخته می شود و معمولا توریستان لهاسا برای خرید به آن مراجعه می کنند. در این خیابان می توانید انواع و اقسام سوغاتی ها را خریداری کنید و از این گذشته بیشتر با فرهنگ محلی مردم لهاسا آشنایی پیدا کنید و در میان ساختمان های سنتی آن و خانه ها و مهمانسراهایی که در طول این مسیر ساخته شده اند، قدم بزنید.

    خیابان بارخور در لهاسا 1

    سنترال اونیو در هاربین

    سنترال اونیو نام یک خیابان سنگفرش شده و پیاده رو در شهر زیبای هاربین است که اتفاقا به عنوان یکی از مشهورترین خیابان های خرید چین شناخته می شود. در طول این خیابان انواع و اقسام فروشگاه ها، مراکز خرید و رستوران های جذاب و دیدنی وجود دارد و ساختمان هایی که در آن دیده می شوند، معماری اصیل روسیه ای دارند. جالب است که بدانید خیابان سنترال بخشی از شهری بوده که حدود 110 سال پیش، توسط روسیه ای ها در هاربین درست شده بوده است و به خاطر همین هم ریشه تاریخی جالبی دارد. در آن زمان ها، این خیابان را با نام خیابان چینی ها می شناختند و جالب تر از همه اینکه هنوز که هنوزه می توانید در فروشگاه های آن، انواع کالاهای روسیه ای را پیدا کنید و از این گذشته در رستوران های بین المللی خیابان سنترال اونیو غذایتان را میل کنید.برای رزرو تور ارزان چین می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز در تماس باشید.

    سنترال اونیو در هاربین

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW