021-88507190

چند نکته کاربردی برای بستن چمدان برای سفرهای زمستانی

راهنمای سفر م.مقیمی 19 آذر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
خیلی از توریستان و مسافران فکر می کنند که بستن چمدان سخت ترین قسمت سفر است! اگر شما هم همین فکر را دارید، به شما کاملا در این زمینه حق می دهیم، اما به شما این اطمینان را هم می دهیم که اگر اطلاعاتتان را در زمینه نحوه درست بستن چمدان بالا ببرید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چند نکته کاربردی برای بستن چمدان برای سفرهای زمستانی

    خیلی از توریستان و مسافران فکر می کنند که بستن چمدان سخت ترین قسمت سفر است! اگر شما هم همین فکر را دارید، به شما کاملا در این زمینه حق می دهیم، اما به شما این اطمینان را هم می دهیم که اگر اطلاعاتتان را در زمینه نحوه درست بستن چمدان بالا ببرید، این کار برایتان آسان تر می شود. از آنجایی که اصولا بستن چمدان برای سفرهای زمستانی برای توریستان سخت تر است و به خاطر اینکه حجم لباس های زمستانی بیشتر است، خیلی از توریستان در جا دادن آن ها در چمدان به مشکل می خورند، بر آن شدیم تا به شما چند نکته کاربردی برای بستن چمدان برای سفرهای زمستانی یاد دهیم تا با کمک آن ها بتوانید این بار چمدانتان را راحت تر ببندید و با دغدغه کمتری، سفر هیجان انگیز خود را شروع کنید. پس اگر شما هم یک سفر زمستانی در پیش دارید، این مطلب را با دقت بخوانید تا با راهکارهای ساده برای بستن چمدان برای سفرهای زمستانی آشنایی پیدا کنید.

    چند نکته کاربردی برای بستن چمدان برای سفرهای زمستانی

    فقط یک کت زمستانی همراهتان داشته باشید!

    اولین نکته مهم در مورد بستن چمدان برای سفرهای زمستانی این است که شما باید فقط و فقط یک کت سنگین و گرم همراه خود داشته باشید. پس تنها کاری که باید انجام دهید، این است که نگاهی به کمد لباستان بیندازید و ببینید که کدام کت یا پالتو زمستانیتان را بیشتر دوست دارید و خیلی ساده آن را برای سفرتان کنار بگذارید. سعی کنید که کت یا پالتویی را انتخاب کنید که با همه رنگ لباسی هماهنگ باشد تا در ست کردن لباس هایتان در طول سفر به مشکل نخورید.

    فقط یک شال، یک کلاه و یک دستکش به همراه خود داشته باشید!

    توصیه دوم ما در بستن چمدان برای سفرهای زمستانیتان این است که فقط و فقط یک ست شال و کلاه و دستکش انتخاب کنید و به آن اکتفا کنید. اگر هم فکر می کنید که برای آن ها در چمدانتان جا ندارید، می توانید آن ها را بپوشید و با این کار، فضای چمدانتان را برای لباس های دیگر خالی بگذارید.

    فقط یک بوت همراه خود داشته باشید!

    به شما توصیه می کنیم که چمدانتان را به خاطر داشتن چند مدل بوت سنگین نکنید! سعی کنید که یک بوت گرم و ضد آب را برای سفر زمستانیتان انتخاب کنید تا در همه حال به کارتان بیاید و نیاز به داشتن چند عدد بوت پیدا نکنید.

    فقط یک بوت همراه خود داشته باشید

    حجیم ترین لباس هایتان را تنتان کنید!

    به شما توصیه می کنیم که برای سفرهای زمستانی، سنگین ترین و حجیم ترین لباس هایتان را تا زمان رسیدن به مقصد به تن کنید تا مجبور نشوید که کل فضای چمدانتان را به جا دادن یک پالتو و یک بوت اختصاص دهید! به شما توصیه می کنیم که بزرگترین بوتتان، سنگین ترین ژاکت و سوئیشرتتان را به تن کنید و با این روش، کار بستن چمدانتان را آسان تر کنید.

    سعی کنید که لباس های لایه لایه را برای سفر زمستانیتان انتخاب کنید!

    سعی کنید که در چمدانتان، لباس هایی را قرار دهید که بتوانید آن ها را به صورت لایه لایه روی هم بپوشید تا اگر هوای شهر مورد نظرتان، از آن چیزی که فکرش را می کردید سردتر بود، با این کار خودتان را گرم کنید. نکته اینجاست که معمولا لباس هایی که لایه لایه روی هم می پوشید، نازک هستند و اصولا جای زیادی در چمدانتان اشغال نمی کنند. از طرفی شما می توانید تعداد لایه های لباستان را با توجه به وضعیت آب و هوا کم و زیاد کنید.

    سعی کنید که لباس هایی با رنگ هماهنگ را در چمدانتان قرار دهید!

    نکته مهم دیگری که با رعایتش می توانید تعداد لباس های مورد نیازتان را در طول سفر کم کنید، این است که همه لباس هایتان را با رنگ های هماهنگ انتخاب کنید تا به راحتی با هم ست شوند. برای این کار می توانید لباس هایی با رنگ های سفیدَ، مشکی، کرم و یا حتی جین را انتخاب کنید تا کار ست کردن لباس ها در طول سفر برایتان آسان شود. اگر لباسی دارید که فکر می کنید فقط یک بار می توانید آن را در طول سفر بپوشید و با هیچ لباس دیگری ست نمی شود، به شما توصیه می کنیم که اصلا آن را در چمدانتان قرار ندهید و از همراه داشتن آن در طول سفر صرف نظر کنید. 

    سعی کنید که لباس هایی با رنگ هماهنگ را در چمدانتان قرار دهید

    لباس هایتان را به صورت رول شده در چمدان قرار دهید!

    اگر لباس هایتان را به صورت رول شده در چمدان قرار دهید، به صورت مرتب کنار هم قرار می گیرند و شما هر بار که چمدانتان را باز کنید، می توانید خیلی راحت لباس مورد نظرتان را پیدا کنید. از طرفی می توانید تعداد بیشتری لباس را در چمدانتان قرار دهید و این همان نکته ای است که باعث راحت تر شدن کار بستن چمدان می شود.

    از قرار دادن ژاکتتان در چمدان صرف نظر کنید!

    به شما توصیه می کنیم که فقط و فقط در صورتی یک ژاکت پشمی را با خود به سفر ببرید که امکان پوشیدن آن در فرودگاه برایتان وجود داشته باشد. چراکه اصولا ژاکت های پشمی جای زیادی را در چمدان اشغال می کنند و به همین دلیل جا دادن آن ها را در چمدان کار ساده ای نیست.

    در طول سفر لباس هایتان را بشویید!

    به شما توصیه می کنیم که لباس هایتان را در طول سفر بشویید و در صورت نیاز از خدمات خشک شویی هتل نیز بهره ببرید تا مجبور نشوید که چندین و چند لباس در چمدانتان قرار دهید. برای این منظور، به شما توصیه می کنیم که لباسی که رنگ پس می دهد را با خود به سفر نبرید تا کار شستن لباس ها برایتان آسان تر شود.

    در طول سفر لباس هایتان را بشویید

    جوراب ها را در داخل کفش هایتان قرار دهید!

    جوراب های زمستانی اصولا پشمی و جاگیر هستند. به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که جوراب هایتان را داخل کفش هایتان قرار دهید تا جای بیشتری در چمدانتان برای باقی لباس ها داشته باشید.
    یک کیف یا پلاستیک مناسب برای قرار دادن کفش هایتان به همراه داشته باشید!
    اگر شما هم می خواهید به یک سفر زمستانی بروید، شاید برایتان پیش بیاید که در مسیرهای برفی قدم بزنید. در این صورت مسلما نیاز به این پیدا می کنید که کفش هایتان را در یک کیف مناسب قرار دهید تا باقی لباس های چمدانتان کثیف نشوند. به هر حال بهتر است که تدارک این کیف یا پلاستیک را از قبل ببینید تا در مواقع مورد نیاز از آن بهره ببرید. 
    برای رزور تورهای لحظه آخری زمستانی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW