021-88507190

بهترین هتل های آنکارا

راهنمای سفر م.مقیمی 01 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه، شهری قانونمند است که به مراتب آرام تر از شهری مثل استانبول است و حال و هوای کاملا خاص و متفاوتی دارد. در آنکارا جاذبه های گردشگری متعدد و البته هتل های بسیار متنوعی وجود دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین هتل های آنکارا

    آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه، شهری قانونمند است که به مراتب آرام تر از شهری مثل استانبول است و حال و هوای کاملا خاص و متفاوتی دارد. در آنکارا جاذبه های گردشگری متعدد و البته هتل های بسیار متنوعی وجود دارد و با این حساب می توان گفت که دست توریستان در سفر به آنکارا بسیار باز است. هر کسی می تواند در تور آنکارا بنا بر علایقش تفریح کند و بنا بر بودجه و سلیقه اش هم، یکی از هتل های آنکارا را برای اقامتش انتخاب کند. ما در ادامه لیستی از بهترین هتل های آنکارا را برای شما تهیه کرده ایم و توضیحات مختصری از هر کدام از آن ها را برایتان آماده کرده ایم تا انتخاب هتلتان برایتان راحت تر شود و بتوانید با اعتماد به نفس بیشتری اقدام به رزرو هتلتان در آنکارا کنید.

    هتل ویندهام آنکارا

    هتل ویندهام آنکارا در منطقه سوگوتوزو که منطقه اداری و سیاسی آنکارا به حساب می آید و البته تعداد زیادی هم مرکز خرید دارد، واقع شده است. اقامت در هتل ویندهام آنکارا مناسب کسانی است که به عنوان سفر کاری به آنکارا سفر می کنند، اما در عین حال می خواهند بعد از تمام شدن روزهای شلوغ کاریشان، اوقات مفرحی را هم در آنکارا داشته باشند. در هتل ویندهام آنکارا یک سری امکانات و خدمات رایگان مثل اینترنت پرسرعت و تجهیزات لازم برای کار به مهمانان ارائه می شود که برای آن دسته از کسانی که برای اهداف کاری راهی آنکارا شده اند، بسیار مناسب هستند. به خاطر همین هم هست که به شما می گوییم اگر برای یک کار اداری یا تجاری خاصی به آنکارا سفر می کنید، اقامت در هتل ویندهام آنکارا برای شما مناسب است. البته هتل ویندهام آنکارا از نظر امکانات رفاهی و تفریحی نیز شرایط بسیار خوبی دارد. در این هتل یک حمام ترکیه ای و یک سونا، اتاق بخار و یک جکوزی تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند اقامتی سرشار از آرامش را در این هتل تجربه کنند. از این گذشته، این هتل دو رستوران بسیار عالی و با کیفیت را در خود جای داده است که از هر نظر عالی هستند.

    هتل ویندهام آنکارا

    هتل هیلتون آنکارا

    هتل هیلتون یکی از کلاسیک ترین هتل هایی است که در منطقه مسکونی جانکایا آنکارا واقع شده است. اقامت در هتل هیلتون آنکارا مناسب کسانی است که می خواهند در نزدیکی خیابان تونالی هیلمی آنکارا اقامت داشته باشند و دوست دارند که به راحتی به مراکز خرید این خیابان جذاب دسترسی پیدا کنند. هتل هیلتون آنکارا از نظر امکانات رفاهی در رده هتل های درجه یک محسوب می شود و اصولا هر کسی می تواند اقامت رضایتبخشی را در این هتل لوکس در آنکارا تجربه کند. این هتل اتاق ها و سوئیت های خوبی برای اقامت دارد و رستورانش نیز از بهترین رستوران های آنکارا به حساب می آید. از همه این ها گذشته، هتل هیلتون آنکارا یک استخر خوب به همراه زمین های تنیس و زمین های اسکواش هم دارد و از این نظر برای آن دسته از توریستانی که اهل ورزش هستند، هتل جذابی محسوب می شود.

    هتل هیلتون آنکارا

    هتل شراتون آنکارا

    هتل شراتون آنکارا یکی از مشهورترین هتل های آنکارا به حساب می آید و ساختمانش هم یکی از شاخص ترین ساختمان های منطقه جانکایا آنکارا محسوب می شود. این هتل 311 اتاق مهمان را در خود جای داده است که چشم انداز جالبی به شهر آنکارا دارند. از این گذشته این هتل یک سوئیت دیپلماتیک نیز دارد که مساحتش به 105 متر می رسد و دیزاین بسیار جالبی دارد و اصولا کسانی در آن اقامت می کنند که به دنبال تجربه یک اقامت لوکس در آنکارا هستند. جالب است که بدانید این هتل رستوران های بسیار جذابی را هم در خود جای داده است که همه نوع ذائقه ای را پاسخگو هستند و محال است که کسی شیفته غذاهای رستوران هایش نشود. از همه این ها گذشته، هتل شراتون آنکارا یک کلاب سلامتی نیز دارد که هم برای ورزش مهمانان و هم برای ماساژ گرفتنشان محیط مناسبی دارد. با همه این ها تعجبی ندارد اگر بگوییم که هتل شراتون آنکارا یکی از بهترین هتل های آنکارا است و از هر لحاظ حرف اول را در آنکارا می زند.

    هتل شراتون آنکارا

    هتل دیوان چوکورهان آنکارا

    هتل دیوار چوکورهان آنکارا یکی از تاریخی ترین هتل های آنکارا به حساب می آید. این هتل در یک ساختمان بازسازی شده بسیار زیبا واقع شده است که قدمتش به اواخر قرن 16 یا اوایل قرن 17 میلادی می رسد. این هتل رو به روی ارگ آنکارا واقع شده است و معماری ساختمانش نیز بسیار قابل توجه است. جالب است که بدانید ساختمان هتل دیوان چوکورهان آنکارا در گذشته یک کاروانسرای عثمانی بوده است و اصولا کسانی از اقامت در آن استقبال می کنند که اهل تاریخ و تاریخ شناسی هستند و می خواهند که تجربه خاص و منحصر به فردی را از اقامت در آنکارا کسب کنند. البته این را هم بگوییم که این هتل با تمام نوستالژیک بودن و تاریخی بودنش، مدرن هم هست و همه نوع تجهیزات و امکانات مدرن را در خود جای داده است. جالب تر از همه هم اینکه هر کدام از اتاق های هتل دیوان چوکورهان آنکارا به صورت اختصاصی دیزاین شده اند. علاوه بر این، لوکیشن هتل دیوان چوکورهان نیز بسیار خاص است و در نزدیکی بیشتر اماکن دیدنی آنکارا واقع شده است. در واقع مجموع همه این شرایط با هم باعث شده است که هتل دیوان چوکورهان را به عنوان یکی از بهترین هتل های آنکارا بشناسند.

    هتل دیوان چوکورهان آنکارا

    هتل جی دبلیو ماریوت آنکارا

    هتل جی دبلیو ماریوت یکی از جدیدترین هتل های آنکارا است و معماری کاملا مدرنی دارد. این هتل در قلب منطقه تجاری آنکارا واقع شده است و همه نوع امکانات مدرنی که از برند جی دبلیو ماریوت انتظار می رود را در خود جای داده است. این هتل اتاق های بسیار زیبایی دارد که همگیشان دارای پنجره های سرتاسری، حمام های مرمرین و دیزاین جذاب هستند و از هر نظر برای تجربه یک اقامت سرشار از آرامش، ایده آل هستند. گذشته از همه این ها، رستوران های هتل جی دبلیو ماریوت آنکارا نیز بی نظیر هستند و از طرفی این هتل به همه نوع امکانات رفاهی و تفریحی از مرکز اسپا گرفته تا باشگاه ورزشی مجهز شده است. جالب است که بدانید این هتل بزرگترین سالن جشن آنکارا را هم در خود جای داده است و به خاطر همین هم معمولا نظر آن دسته از توریستانی که می خواهند میزبان یک رویداد خاص در آنکارا باشند، به آن جلب می شود. برای رزور تور مسافرتی آنکارا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هتل جی دبلیو ماریوت آنکارا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW