021-88507190

24 ساعت اقامت در آنکارا چگونه می گذرد؟

گردشگری م.مقیمی 07 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم می خواهید که در تور آنکارا شرکت کنید و دوست دارید که بدانید اقامت در آنکارا چه حال و هوایی دارد و روزهای اقامتتان در آنکارا به چه شکلی می گذرد، این مطلب را بخوانید تا به پاسخ سوال هایتان برسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    24 ساعت اقامت در آنکارا چگونه می گذرد؟

    اگر شما هم می خواهید که در تور آنکارا شرکت کنید و دوست دارید که بدانید اقامت در آنکارا چه حال و هوایی دارد و روزهای اقامتتان در آنکارا به چه شکلی می گذرد، این مطلب را بخوانید تا به پاسخ سوال هایتان برسید. ما در ادامه به شما نشان می دهیم که 24 ساعت اقامت در آنکارا چگونه می گذرد و به شما می گوییم که چگونه می توانید یک صبح تا شب را در آنکارا به بهترین شکل ممکن سپری کنید.

    24 ساعت اقامت در آنکارا چگونه می گذرد

    از آنیت کبیر بازدید کنید

    می توان گفت که آنیت کبیر یا همان آرامگاه آتاتورک مهمترین جاذبه گردشگری آنکارا است. به همین خاطر هم به شما توصیه می کنیم که بازدید از آن را در اولویت قرار دهید. آتاتورک موسس و اولین رئیس جمهور جمهوری ترکیه بوده است و اصولا مردم ترکیه احترام بسیار زیادی برایش قائلند. جالب است که بدانید آرامگاه آتاتورک ساختمان بسیار جالبی هم دارد و از نظر معماری بنای شاخصی به حساب می آید.

    از آنیت کبیر بازدید کنید

    از موزه سر مدرن آنکارا دیدن کنید

    موزه سر مدرن یکی از جالب ترین موزه های آنکارا و همین طور بزرگترین موزه هنرهای معاصر ترکیه است. در گالری سر مدرن کارگاه های آموزشی و سمینارهای هنری بسیار زیادی هم برگزار می شود و حتی یک کافه جذاب نیز دارد که حال و هوایش با هر کافه دیگری در آنکارا متفاوت است. با این حساب، توصیه ما به شما این است که به هیچ عنوان فرصت بازدید از سر مدرن را هم از دست ندهید و حتما برای خوردن یک صبحانه یا یک قهوه مختصر هم که شده، به کافه آن سر بزنید. 

    از موزه سر مدرن آنکارا دیدن کنید

    از بازار چیکریکچیلار یوکوشو خرید کنید

    بازار چیکریکچیلار یک بازار روباز در آنکارا است که برای خرید سوغاتی بی نظیر است. در این بازار می توانید انواع و اقسام ظروف مسی، زیورآلات دست ساز، عتیقه جات، وسایل تزئینی و حتی انواع و اقسام لباس ها را با قیمت های بسیار ارزان و باورنکردنی تهیه کنید. جالب است که بدانید این بازار کوچه پس کوچه های سنگ فرش شده بسیار جالبی هم دارد که بر فراز یک تپه واقع شده اند و چشم انداز بسیار جالبی هم به شهر آنکارا دارند.

    از بازار چیکریکچیلار یوکوشو خرید کنید

    در رستوران چنگلهان براسری ناهارتان را میل کنید

    رستوران چنگلهان براسری در گذشته یک کاروانسرا بوده است و قدمتش به سال 1522 میلادی می رسد. اگرچه این کاروانسرا را برای ساخت این رستوران بازسازی کرده اند، اما کاملا حال و هوای تاریخی در آن احساس می شود و به خاطر همین هم به عنوان یکی از خاص ترین رستوران های آنکارا شناخته می شود. جالب است که بدانید منوی این رستوران نیز مانند دیزاین داخلیش کاملا سنتی است و در آن انواع غذاهای سنتی ترکیه ای و عثمانی سرو می شود.

    در موزه تمدن آناتولی با گذشته تاریخی ترکیه آشنا شوید

    یکی دیگر از اماکن دیدنی آنکارا، موزه تمدن آناتولی است. داخل این موزه، نمایشگاه های بسیار جالبی وجود دارد که در آن ها می توانید اطلاعات بسیار کاملی در مورده تاریخ آناتولی به دست بیاورید و ببینید که ترکیه در گذر زمان دچار چه تغییراتی شده است. جالب است که بدانید در ین موزه اشیاء بسیار ارزشمندی نیز نگهداری می شوند که قدمت بعضی هایشان به نزدیک به یک هزاره قبل از میلاد مسیح نیز می رسند. 

    برای خرید به خیابان تونالی هیلمی آنکارا بروید

    خیابان تونالی هیلمی یکی از سرزنده ترین خیابان های آنکارا برای خرید است و در جای جای آن فروشگاه ها، کافه ها و رستوران های مختلفی وجود دارد. در این خیابان می توانید انواع و اقسام لباس ها با برندهای مختلف را خریداری کنید و از بهترین مراکز خرید آنکارا بازدید کنید.

    کمی در پارک کوگولو استراحت کنید 

    می گویند که هر کسی که در آنکارا زندگی می کند، برای یک بار هم که شده تا به حال به قوهای درون برکه کوچک پارک کوگولو غذا داده است! به خاطر همین هم هست که پارک کوگولو را به عنوان نوستالژیک ترین پارک آنکارا می شناسند و مردم آنکارا اعتقاد دارند که این پارک بهترین پارک آنکارا است! با این حساب، توصیه ما به شما این است که حتما در تور آنکارا، زمانی را به گشت و گذار در این پارک اختصاص دهید تا هم خستگی از تنتان بیرون شود و هم فرصتی برای وقت گذرانی با اهالی آنکارا پیدا کنید و بیشتر با آداب و رسوم و فرهنگ مردم آنکارا آشنایی پیدا کنید.

    کمی در پارک کوگولو استراحت کنید

    شام خود را در رستوران تریلیه میل کنید

    رستوران تریلیه یکی از بهترین رستوران های آنکارا است. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای دریایی سرو می شود و گذشته از غذاهای خوشمزه ای که دارد، دکوراسیون بسیار خاص و منحصر به فردی هم دارد. به هر حال اگر شما هم از غذاهای دریایی خوشتان می آید و دلتان می خواهد که 24 ساعت اقامتتان در آنکارا را به بهترین شکل ممکن، با خوردن یک غذای خوشمزه و لذیذ پایان دهید، نام این رستوران را به خاطر داشته باشید و حتما شامتان را در این رستوران جذاب میل کنید. برای رزرو تور آنکارا نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW