021-88507190

بدترین کفش هایی که می توانید در طول سفر بپوشید

گردشگری م.مقیمی 04 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همیشه انتخاب کفش برای سفر، کار سختی بوده است! در واقع سختی تصمیم اینکه کدام کفش را با خودمان به سفر ببریم، به خاطر این است که بعضی از کفش هایمان کفش های راحتی هستند، اما جا دادنشان در چمدان کار سختی است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بدترین کفش هایی که می توانید در طول سفر بپوشید

    همیشه انتخاب کفش برای سفر، کار سختی بوده است! در واقع سختی تصمیم اینکه کدام کفش را با خودمان به سفر ببریم، به خاطر این است که بعضی از کفش هایمان کفش های راحتی هستند، اما جا دادنشان در چمدان کار سختی است. از آن طرف هم یک سری از کفش هایمان اصولا کفش های مناسبی برای استفاده مداوم و پیاده روی های طولانی نیستند، اما به جایش جا دادنشان در چمدان کار ساده ای است! همین می شود که ذهن اکثر ما در حین بستن چمدان، مدام درگیر این مساله است که بالاخره کدام کفشمان را با خودمان به سفر ببریم. نکته اینجاست که شما باید کفشی را برای مسافرت خود انتخاب کنید که هم برای قدم زدن های طولانی راحت باشد، هم با رنگ و طرح لباس های مختلفتان هماهنگ باشد و هم اینکه حملش در چمدان کار ساده ای باشد! برای اینکه یک بار برای همیشه این چالش را با خودتان حل کنید و بدانید که از این پس چه کفش را باید با خود به مسافرت ببرید، به شما توصیه می کنیم که این مقاله را با دقت بخوانید تا با بدترین کفش ها برای پوشیدن در طول سفر آشنا شوید و به شما بگوییم که به جای آن ها، چه کفشی را باید برای مسافرتتان انتخاب کنید.

    بدترین کفش هایی که می توانید در طول سفر بپوشید

    صندل

    صندل ها یا کفش های جلو باز و پشت باز، اصولا کفش های راحتی برای مسافرت هستند و معمولا ما به پوشیدن آن ها در شهرهای ساحلی علاقه داریم. جالب است که بدانید بر اساس تحقیقاتی که در آمریکا در این زمینه انجام شده است، مشخص شده است که صندل ها می توانند فشار زیادی به پا وارد کنند و منجر به وارد شدن آسیب های جبران نشدنی به پا شوند. از طرفی امکان لیز خوردن با صندل بسیار زیاد است و به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که از پوشیدن آن ها در طول سفر صرف نظر کنید و یا اگر هم می خواهید که صندل بپوشید، حتما صندلی را برای پوشیدن انتخاب کنید که پاشنه قوی تری داشته باشد تا هم فشار کمتری به ساق پایتان وارد شود و هم اینکه احتمال لیز خوردنتان در کنار استخر و ساحل کمتر شود.

    صندل

    بوت های بارانی

    بوت های بارانی اصولا از هر نظری برای پوشیدن در طول سفر نامناسب هستند! بوت های بارانی اصولا محیط مرطوبی دارند و محل مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ های به حساب می آیند. از طرفی این بوت ها اصولا سنگین هستند و همین سنگینیشان باعث می شود که شما با استفاده از آن ها، زودتر از راه رفتن خسته بشوید و زود طاقتتان طاق شود. به شما توصیه می کنیم که به جای استفاده از این نوع بوت های بارانی، یک بوت ساده برای خود انتخاب کنید و با این کار به حفظ سلامتی و آرامش خودتان در طول سفر کمک کنید.

    کالج های مسطح

    کالج های مسطح، کالج های بسیار زیبا و بامزه ای هستند که معمولا با لباس های مختلف به راحتی ست می شوند و جای کمی هم در چمدان می گیرند. اما مشکلشان اینجاست که فشار بسیار زیادی به پاشنه پا وارد می کنند و امکان قدم زدن با آن ها روی سطوح غیر هموار عملا غیر ممکن است. از آنجایی که شما نمی دانید در طول سفر مجبور به عبور از چه سطوحی می شوید، به شما توصیه می کنیم که از همراه داشتن این کالج های مسطح صرف نظر کنید و به جایش حتما کالج هایی را همراه خود به سفر ببرید که کمی پاشنه داشته باشند تا این مشکلات در طول سفر عایدتان نشوند.

    کفش های تونینگ (کتونی های لژ دار با پاشنه گرد)

    یک سری از کمپانی هایی که اقدام به طراحی و ساخت کفش های تونینگ کردند، این ادعا را داشتند که این کفش ها باعث چربی سوزی بیشتر در حین ورزش می شوند و برای ورزش کاربرد بسیار خوبی دارند. متاسفانه در طی تحقیقاتی که انجام شد، مشخص شد که ادعای این کمپانی های تولید کفش دروغی بیش نبوده است و بدتر از آن هم اینکه ثابت شد این کفش ها فشار زیادی به پا وارد می کنند و امکان پیچ خوردگی مچ پا را هم زیاد می کنند. به خاطر همین هم هست که ما می گوییم این نوع کفش ها از بدترین کفش هایی هستند که می توانید در طول سفر بپوشید. توصیه ما به شما این است که به جای پوشیدن این کفش های تونینگ، از یک کتونی راحت تر یا یک کفش ورزشی در طول سفر استفاده کنید تا خیالتان در طول سفر از بابت سلامت پاهایتان راحت باشد. 

    کفش های تونینگ (کتونی های لژ دار با پاشنه گرد)

    کفش های نوک تیز

    گاهی اوقات کفش های نوک تیز مد می شوند و مردم هم بدون اینکه به سلامت پاهایشان توجه کنند، اقدام به پوشیدن آن ها می کنند و فقط به زیبایی کفش هایشان اهمیت می دهند. یادتان باشد که این کفش ها فشار زیادی به قسمت جلویی پاهایتان وارد می کنند و باعث ایجاد درد، پینه پا و تاول می شوند. به شما توصیه می کنیم که این کفش ها را هم با خودتان به سفر نبرید و به جایش از کفشی با نوک پهن تر در طول سفر استفاده کنید و این را به خاطر داشته باشید که راحتیتان در طول سفر از شیک بودن لباس هایتان مهم تر است!برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    کفش های نوک تیز

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW