021-88507190

لاکچری ترین زندان های دنیا

گردشگری م.مقیمی 07 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هیچ کسی دلش نمی خواهد که به زندان بیفتد و دلیلش هم این است که زندان هر چه که باشد، جایی برای تنبیه است و اصولا کسی دید خوبی به آن ندارد. اما از این که بگذریم، جالب است که بدانید همه زندان ها شبیه به زندان هایی که ما فکرش را می کنیم، نیستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    لوکس ترین زندان های دنیا

    هیچ کسی دلش نمی خواهد که به زندان بیفتد و دلیلش هم این است که زندان هر چه که باشد، جایی برای تنبیه است و اصولا کسی دید خوبی به آن ندارد. اما از این که بگذریم، جالب است که بدانید همه زندان ها شبیه به زندان هایی که ما فکرش را می کنیم، نیستند! در حقیقت یک سری زندان لوکس در دنیا وجود دارد که با نام زندان های 5 ستاره شناخته می شوند و امکانات کاملا لاکچری دارند و ظاهرشان هم با زندان های معمولی متفاوت است. با ما همراه باشید تا شما را با لاکچری ترین و بهترین زندان های جهان آشنا کنیم.

    لوکس ترین زندان های دنیا

    زندان باستوی- نروژ

    زندان باستوی زندانی است که در جزیره باستوی در نروژ واقع شده است و بیش از 100 زندانی در آن زندگی می کنند. جالب است که بدانید زندانیان این زندان در یک سری کلبه زیبا زندگی می کنند و برای گذران زندگیشان هم بر روی زمین های کشاورزی اطراف خانه هایشان کار می کنند! از آن هم جالب تر اینکه در اوقات فراغتشان تنیس بازی می کنند و یا خودشان را سرگرم اسب سواری، ماهی گیری و یا حتی آفتاب گرفتن می کنند و بیشتر از اینکه شبیه به زندانی ها باشند، به نظر می رسد که به تعطیلات رفته اند! 

    زندان باستوی- نروژ

    زندان باستوی نروژ

    زندان اچ ام پی آدیول- اسکاتلند

    این زندان در جنوب اسکاتلند واقع شده است و زندانیان آن حدودا 40 ساعت در هفته را به یادگیری مشاغل مختلف می پردازند تا از دنیای بیرون از زندان دور نمانند! در واقع این زندان به شکلی برنامه ریزی شده است که زندانیانش بتوانند دوباره به زندگی برگردند و در طول مدت زندانی بودنشان، دید جدیدی به زندگی پیدا کنند.

    زندان اچ ام پی آدیول- اسکاتلند

    زیدان اچ ام بی آدیول از لوکس ترین زندان های دنیا

    زندان اوتاگو کارکشنز فسیلیتی- نیوزیلند

    می توان گفت که این زندان که به عنوان یکی از لاکچری ترین زندان های دنیا شناخته می شود، بیشتر شبیه به یک دانشگاه است. چراکه در این زندان به زندانی ها انواع و اقسام مهارت ها از آشپزی گرفته تا  دامداری و حتی مهندسی برق آموزش داده می شود و حتی درباره نحوه ساخت و تولید محصولاتی مثل گوشی های تلفن همراه و مایکروفر نیز به آن ها تعلیم داده می شود. 

    زندان اوتاگو کارکشنز فسیلیتی- نیوزیلند

    زندان اوتاگو کارکشنز فسیلیتی در نیوزلند

    زندان مرکز عدالت لئوبن- اتریش

    زندان لئوبن اتریش به شکلی طراحی شده است که در آن هر زندانی یک اتاق شخصی به همراه یک حمام شخصی، یک تلویزیون و یک آشپزخانه دارد! حتی یک سالن ژیمناستیک و یک زمین فوتبال نیز در این زندان تعبیه شده است تا هیچ زندانی در آن حوصله اش سر نرود و احساس دلتنگی به سراغش نیاید! جالب است که بدانید زندانی های این زندان می توانند آزادانه از یک سلول به سلول دیگر بروند و عملا کسی با آن ها کاری ندارد! از همه جالب تر اینکه هر کدام از سلول های زندان لئوبن اتریش یک بالکن نیز دارند و با همه این ها می توان گفت که سلول های زندان لئوبن بیشتر شبیه به یک واحد آپارتمانی لوکس هستند تا یک سلول واقعی زندان!

    زندان مرکز عدالت لئوبن- اتریش

    زندان لنوین اتریش

    زندان آرانجوز- اسپانیا

    این زندان یک زندان خانوادگی است! در واقع کودکانی که والدینشان در زندان به سر می برند، می توانند در این زندان به همراه والدینشان زندگی کنند. جالب است که بدانید این زندان تمامی امکانات لازم برای زندگی خانوادگی را دارد و به خاطر همین هم هست که آن را به عنوان یکی از لوکس ترین زندان جهان می شناسند.

    زندان آرانجوز- اسپانیا

    زندان آرانجوز از لوکس ترین زندان های اسپانیا

    زندان چمپ دولون- سوئیس

    جالب است که بدانید در زندان چمپ دولون سوئیس یک سری بازسازی ها انجام شد که حدودا 40 میلیون دلار هزینه در پی داشت. با این حساب جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که زندان چمپ دولون یکی از لوکس ترین زندان های دنیا است و حسابش از بقیه زندان های جهان جداست!

    زندان چمپ دولون- سوئیس

    زندان سوئیس

    زندان پوندوک بامبو- indonesia

    این زندان همه نوع امکانات رفاهی دارد و زندانیانش اصولا هیچ سختی را متحمل نمی شوند! سلول های این زندان که بیشتر شبیه به واحدهای آپارتمانی هستند، همه نوع امکاناتی از کولر گرفته تا یخچال را در خود جای داده اند و همه چیز در آن ها برای آسایش زندانیان مهیا شده است!

    زندان پوندوک بامبو- indonesia

    بوندوک بامبو از زندان های لاکچری indonesia

    زندان جی وی ای فولس بوتل- آلمان

    این زندان به عنوان یکی از لاکچری ترین زندان های جهان، زندانی است که زندانی های در آن اتاق خواب مخصوص به خودشان را دارند. جالب است که بدانید هرآنچه که یک نفر برای گذراندن یک تعطیلات رویایی به آن نیاز دارد، در این زندان مهیا شده است و غذاهای بسیار خوب و با کیفیتی هم در آن برای زندانیان سرو می شود!

    زندان جی وی ای فولس بوتل- آلمان

    زندان جی وی ای فولس بوتل

    زندان سولنتونا- سوئد

    هر زندانی در زندان سولنتونا یک حمام شخصی برای خودش دارد! در واقع اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، هر زندانی در این زندان یک واحد آپارتمانی لوکس دارد که می تواند به رایگان از آن استفاده کند. جالب است که بدانید این زندان یک باشگاه ورزشی هم دارد و همه نوع امکاناتی در آن تعبیه شده است تا یک وقت حوصله زندانی ها در آن سر نرود!

    زندان سولنتونا- سوئد

    زندان سوئد

    زندان کبو- فیلیپین

    در زندان کبو زندانیان وقت خود را صرف آواز خواندن و رقصیدن می کنند و در گروه های مختلف به تمرین آواز و موسیقی می پردازند. به خاطر همین هم هست که زندان کبو را به عنوان یکی از خاص ترین و البته شادترین زندان های دنیا می شناسند و می گویند که هر کسی که در آن زندانی شود، روحیه اش خوب می شود! برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    زندان کبو- فیلیپین

    کیو از بهترین زندان های دنیا

    با "ترین های" دنیا آشنا شوید.

    بی ادب ترین کشورهای دنیا

    پربازدید ترین کشورهای جهان

    خوش آب و هواترین کشورهای جهان کدام هستند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW