021-88507190

فوت و فن های سفر به اروپا

راهنمای سفر م.مقیمی 17 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر برای اولین بارتان است که می خواهید به اروپا سفر کنید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا با فوت و فن های سفر به اروپا آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فوت و فن های سفر به اروپا

    اگر برای اولین بارتان است که می خواهید به اروپا سفر کنید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را با دقت بخوانید تا با فوت و فن های سفر به اروپا آشنا شوید. در ادامه به شما چند نکته کاربردی درباره سفر به اروپا می گوییم که مطمئنا در طی سفرتان به اروپا به کارتان خواهند آمد و چراغ راهی برایتان خواهند شد. 

    در رستورانی که منویش عکس دار است، غذا نخورید!

    یادتان باشد که معمولا آن دسته از رستوران هایی در اروپا دارای منوی عکس دار هستند که مختص توریستان هستند و معمولا غذاهای بی کیفیتی دارند و از آن هم بدتر اینکه معمولا قیمت غذاهایشان دوبله است. توصیه ما به شما این است که تا جای ممکن در تور اروپا، غذایتان را در رستوران های نزدیک به جاذبه های گردشگی میل نکنید و فقط و فقط به رستوران هایی بروید که خود اهالی اروپا در آن ها غذایشان را میل می کنند.

    در رستورانی که منویش عکس دار است، غذا نخورید

    زمانی را به بازدید از شرق اروپا اختصاص دهید!

    اکثر توریستانی که به اروپا سفر می کنند، فقط از شهرها و مقاصد گردشگری مثل رم، پاریس، آمستردام و یونان دیدن می کنند. نکته ای که در این مورد وجود دارد، این است که شرق اروپا نیز جاذبه های گردشگری جالبی را در خود جای داده است که ارزش دیدن دارند. خوبی شهرهای شرق اروپا این است که سفر به آن ها به نسبت سفر به شهرهای غرب اروپا ارزان تر است و به همین خاطر، شما می توانید با یک بودجه معقول و مناسب به راحتی این شهرهای زیبا را از نزدیک ببینید. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که اگر برایتان ممکن است، به سفر به مقاصد گردشگری مثل کرواسی و بوداپست هم فکر کنید و فقط به فکر سفر به فرانسه و ایتالیا نباشید.

    از خوردن غذای پیک نیکی غافل نمانید!

    به شما توصیه می کنیم که اگر بودجه سفرتان به اروپا محدود است، غذاهایتان را در تور اروپا به صورت پیک نیکی میل کنید و از رفتن مداوم به رستوران های جورواجور خودداری کنید. کافی است که به یک سوپرمارکت محلی بروید و کمی نان، پنیر و یا کمی سوسیس خریداری کنید و خودتان غذایتان را به صورت پیک نیکی درست کنید و آن را میل کنید. مطمئن باشید که با همین کار ساده، هزینه های سفرتان به اروپا کاهش پیدا می کند و می توانید بودجه تان را بیشتر صرف تفریح در تور اروپا کنید.

    از خوردن غذای پیک نیکی غافل نمانید

    به هر جایی که می روید، با خودتان یک بطری آب ببرید!

    یادتان باشد که قیمت آب معدنی در رستوران های اروپا زیاد است. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که یک بطری آب داخل کیفتان قرار دهید تا مجبور نشوید که مدام یک آب معدنی سفارش دهید. شما می توانید دوباره و دوباره بطری آب خود را در رستوران ها پر کنید و به همین راحتی، در هزینه های سفرتان به اروپا صرفه جویی کنید.

    در تور اروپا از کفش مناسب استفاده کنید!

    به شما توصیه می کنیم که حتما یک جفت کفش مناسب برای سفر به اروپا همراه خود داشته باشید. دلیلش هم این است که شما در تور اروپا مجبور می شوید که مسیرهای طولانی را با پای پیاده قدم بزنید و برای این کار، مطمئنا به یک جفت کفش مناسب نیاز دارید. یادتان باشد که خیلی از خیابان های اروپا سنگ فرش شده هستند و قدم زدن در آن ها با کفش نامناسب کار بسیار سختی است. 

    در تورهای پیاده روی رایگان شرکت کنید!

    برگزاری تورهای پیاده روی رایگان در شهرهای اروپا، بسیار مرسوم است. به شما توصیه می کنیم که تا جای ممکن از این تورهای پیاده روی رایگان استفاده کنید. با این کار هم می توانید بیشتر با فرهنگ محلی ها آشنا شوید و هم اینکه می توانید از اهالی آن شهر، سراغ رستوران های ارزان و مراکز خرید ارزان را بگیرید و با این کار، سفرتان به اروپا را به شکل بهتر و حرفه ای تری پیش ببرید.

    در تورهای پیاده روی رایگان شرکت کنید

    در برنامه ریزی سفرتان به اروپا خیلی سخت گیر نباشید!

    به شما توصیه می کنیم که به سفرتان به اروپا به چشم استراحت نگاه کنید و خودتان را در فشار دیدن همه جاذبه های گردشگری اروپا قرار ندهید. یادتان باشد که دیدنی های اروپا بسیار زیاد هستند و اگر شما بخواهید خودتان را مجبور کنید که از همه اماکن دیدنی اروپا بازدید کنید، فقط باعث خستگی خودتان می شوید و لذت کمتری از سفرتان به اروپا می برید. به جای این کار، به شما توصیه می کنیم که فقط از جاذبه های گردشگری مشهور اروپا دیدن کنید و گاهی اوقات، خیلی ساده زمانتان را به وقت گذرانی با مردم اروپا و خنده و تفریح اختصاص دهید و از خوشی های کوچک در تور اروپا لذت ببرید.برای رزرو تور اروپا و اخذ ویزای شینگن می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    در برنامه ریزی سفرتان به اروپا خیلی سخت گیر نباشید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW