021-88507190

اقامت در ارزان ترین هتل های استانبول

راهنمای سفر ش.مافی 18 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ارزان ترین هتل های استانبول برای صرفه جویی در هزنیه ها

    استانبول یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای سفر و گشت و گذار می باشد. البته دلیل خیلی از مسافران برای سفر خرید می باشد و دنبال حداقل هزینه های برای سفر خود هستند. یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین بخش هزینه ها در سفر محل اقامت می باشد. استانبول علاوه بر هتل ها و اقامتگاه های لوکس، گزینه های اقامتی ارزان قیمت را نیز برای مسافران فراهم کرده است و شما به راحتی می توانید برای هر هزینه و بودجه ای در استانبول هتل و اقامتگاه بیابید. با هم چندتا از ارزان ترین اقامتگاه ها و هتل های استانبول را بررسی می کنیم.

    شهر زیبای استانبول

    هتل هندان (Hanedan Hotel)

    اگر به محل های قدیمی علاقمند هستید، هتل هندان یک گزینه ی عالی برای شما می باشد. این هتل به سبک دوران قدیم حکومت عثمانی آذین شده است. هتل هندان توسط چهار دوست صمیمی اداره می شود و از جو عالی برخوردار می باشد. این هتل دارای تهویه ی مطبوع، سیستم حرارت مرکزی، کف پوش چوبی و یک تراس دوست داشتنی می باشد که یک منظره عالی از دریای مرمر و نماد استانبول مسجد و موزه ایا صوفیه برای شما به تصویر کشیده است.

    هتل هندان استانبول

    هتل آرارات استانبول (Ararat Hotel)

    یکی از هتل های دوست داشتنی و ارزان استانبول می توان به هتل آرارات اشاره کرد. این هتل در محله سلطان احمد می باشد و شما دسترسی عالی به جاذبه های گردشگری استانبول و تاریخی شهر دارید. این هتل تنها 12 اتاق دارد. خدمات و امکانات خوبی هم به مسافران ارائه می شود. همچنین این هتل رستوران خیلی خوبی هم دارد که در پشت بام آن واقع می باشد و یک نمای عالی از شهر زیبای استانبول را برای شما نمایش می دهد.

    هتل آرارات استانبول

    هتل اِوسِن (Osoun Hotel)

    یکی دیگر هتل های ارزان و خوب استانبول هتل اِوسِن می باشد. این هتل در محله سلطان احمد واقع شده است و شما به راحتی می توانید از جاذبه های دیدنی نزدیک محله سلطان احمد نظیر مسجد آبی، کاخ توپکاپی و مسجد ایا صوفیه دیدن نمایید. این هتل خیلی تمیز می باشد و خدمات عالی به مسافران ارائه می دهد.

    هتل اوسن استانبول

    هتل بیوک لاندرا (Büyük Londra Hotel)

    یکی دیگر از هتل های ارزان استانبول، هتل بیوک لوندرا می باشد. این هتل در اسل 1892 تاسیس شده است. این هتل حس خوب دوران گذشته را می تواند در وجود شما زنده کند. لابی قدیمی، حکاکی های زیبا، شیشه های تزئینی، صندلی ها و... همه و همه باعث قوی تر شدن این حس می شود. این هتل امکانات کمی دارد ولی اگر دنبال کاهش هزنیه ها در سفر هستید می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

    هتل بیوک لاندرا استانبول

    هتل آسور (Asur Hotel) 

    یکی از هتل های تمیز و ارزان استانبول می توان به هتل آسور اشاره کرد. این هتل نیز در منطقه سلطان احمد واقع می باشد و دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و گردشگری استانبول دارد. این هتل تنها چند قدم با استگاه مترو گلخانه فاصله دارد. همچنین خدمات خوبی هم به مسافران ارائه می کند و شما دسترسی رایگان به اینترنت داده می شود. اگر به دنبال یک هتل ارزان در تورهای نوروزی استانبول هستید، این هتل می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

    هتل آسور استانبول

    مهمانسرای آگورا (Agora Guest House & Hostel) 

    یکی دیگر از هتل های خوب و ارزان قیمت استانبول هتل آگورا می باشد. این هتل در قلب شهر استانبول واقع شده است. هتل آگورا نمای بی نظیری از دریای مرمر به شما ارائه می دهد و شما از تراس بزرگ آن می توانید آن را به راحتی ببینید. علاوه بر خدمات خوبی که به شما ارائه می شود شما به راحتی به اینترنت رایگان نیز دسترسی دارد. این هتل فقط پذیرش برای بانوان عزیز دارد و بسیار تمیز می باشد.

    تراسم مهمانسرای آگورا استانبول

    هتل چیرز (Cheers Hostel) 

    این هتل ارزان قیمت در منطقه ابکیک واقع شده است و یکی از بخش های قدیمی شهر زیبا استانبول می باشد. البته یکی از خیابون های توریستی شهر نیز محسوب می شود. شما در انین هتل اقامتی ارزان با خدمات خوب را می توانید تجربه کنید. همچنین دسترسی به اینترنت نیز رایگان می باشد.

    هتل چیرز استانبول

    هتل کریه (Kariye Hotel)  

    یکی از اولین هتل بوتیک های استانبول می توان به هتل کریه اشاره کرد. این هتل در محله ای آرام قرار گرفته است. این هتل در کنار موزه کریه و موزاییک های بیزانسی می باشد و به همین علت به شدت محبوب می باشد. این هتل بوتیک خدمات عالی به مسافران ارائه می شود.

    هتل کریه استانبول

    هتل آلف (Aleph Hotel)

    یکی از هتل های ارزان و مقرون به صرفه برای قامت می توان به این هتل های باستانی مربوط به قرن نوزدهم و حکومت عثمانی می باشد. این هتل نزدیک محله سلطان احمد می باشد. هتل آلف نمایی عالی از دریای مرمر را به شما ارئه می دهد. این هتل یک انتخاب ارزان در تور استانبول، برای شما مسافران گرامی می باشد.

    هتل آلف استانبول

    هتل سکند هوم (Second Home Hostel)

    هتل سکند هوم در قسمت قدیمی شهر واقع شده است. این محل دسترسی عالی به همه ی مناطق مهم شهر استانبول دارد. در این هتل اقلمتی ارزان را می توانید تجربه کنید. حمام و آشپزخانه ی این هتل مشترک می باشد. این هتل نسبت به هزنیه ای کمی که دریافت می کند، خدمات خوبی ارائه می دهد. 

    هتل سکند هوم استانبول

    برای کاهش هزینه های خود در سفر میتوانید از صفحات زیر نیز دیدن نمایید:

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW