021-88507190

اشتباهات متداول توریستان در سفر به کانادا

گردشگری م.مقیمی 18 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید با ویزای توریستی کانادا راهی این کشور زیبا و جذاب شوید، این مقاله را با دقت بخوانید تا با اشتباهات متداول توریستان در سفر به کانادا آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اشتباهات سفر به کانادا

    به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید با ویزای توریستی کانادا راهی این کشور زیبا و جذاب شوید، این مقاله را با دقت بخوانید تا با اشتباهات متداول توریستان در سفر به کانادا آشنا شوید. در این صورت می توانید مطمئن باشید که سفرتان به کانادا بهتر پیش خواهد رفت و با مشکلات خیلی از توریستان در سفر به کانادا مواجه نخواهید شد.

    اشتباهات سفر به کانادااشتباهات سفر به کانادا

    تلاش برای بازدید از شهرهای مختلف کانادا در طی یک سفر

    یادتان باشد که کانادا دومین کشور پهناور جهان است و واقعا نمی شود از همه جاهای آن در یک سفر کوتاه مدت دیدن کرد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که زمان اقامتتان در کانادا را به بازدید از یک یا دو بخش از کانادا اختصاص دهید و بیخود و بی جهت خودتان را درگیر برنامه های فشرده و سخت برای بازدید از جاذبه های گردشگری کانادا نکنید.

    داشتن انتظار بیش از حد از امن بودن کانادا

    درست است که می گویند کانادا کشور امنی است، اما این بدین معنا نیست که شما بخواهید موارد امنیتی را در طی سفرتان به کانادا رعایت نکنید! به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان وسایل ارزشمندتان را در اماکن عمومی کانادا رها نکنید و همیشه و در همه حال حواستان به وسایل ارزشمندتان مثل لب تاب و گوشی تلفن همراهتان باشد. 

    داشتن انتظار بیش از حد از امن بودن کانادا

    متکی بودن بیش از حد به وسایل حمل و نقل عمومی در کانادا

    نکته ای که در مورد سفر به کانادا وجود دارد، این است که خیلی از جاذبه های گردشگری که خارج از شهرهای اصلی کانادا واقع شده اند، قابل دسترسی با وسایل حمل و نقل عمومی نیستند و شما فقط با یک ماشین شخصی می توانید از آن ها بازدید کنید. یک نکته دیگر اینکه وسایل حمل و نقل عمومی در کانادا آنقدرها که انتظارش را دارید، خوب نیستند و شما باید انتظار تاخیر و یا حتی خراب شدن آن ها را داشته باشید و اگر خواستید از آن ها استفاده کنید، انتظار دیر رسیدنتان به مقصد را داشته باشید.

    متکی بودن بیش از حد به وسایل حمل و نقل عمومی در کانادا

    نداشتن درک کافی از فاصله زیاد بین شهرهای اصلی در کانادا

    همان طور که گفتیم کانادا کشور بزرگی است و به همین خاطر هم خیلی از توریستان در تخمین فاصله بین شهرهای آن با مشکل مواجه می شوند. اگر بخواهیم یک مثال ساده در این زمینه برایتان بزنیم، باید به شما بگوییم که رفتن از تورنتو به ونکوور با قطار حدود 3 روز زمان می برد و قیمت بلیط یک طرفه آن بیش از 1000 دلار است! شاید باورش برایتان عجیب باشد، اما وسعت کانادا را فقط وقتی متوجه می شوید که یک بار به آن سفر کنید!

    بازدید نکردن از اماکن غیر توریستی کانادا

    یادتان باشد که کانادا دیدنی های بسیار زیادی دارد که فقط بعضی از آن ها را توریستان و گردشگران می شناسند. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید تجربه خاص تری از سفر به کانادا کسب کنید، با اهالی کانادا در این زمینه صحبت کنید و سراغ دیدنی های خاص کانادا را از آن ها بگیرید. به شما توصیه می کنیم که به جای تلاش برای بازدید از چند شهر در کانادا، به بازدید از یک یا دو شهر از کانادا اکتفا کنید و سعی کنید که بازدید عمقی تری از همان یک یا دو شهر داشته باشید.

    آمادگی نداشتن برای زمستان های سرد کانادا

    خیلی از توریستانی که در فصل زمستان به کانادا سفر می کنند، درک خوبی از سردی زمستان های کانادا ندارند و آنقدر برای مواجه شدن با آن آمادگی ندارند. یادتان باشد که سرمای زمستان های کانادا به 30- درجه سانتیگراد هم می رسد و سرمایش با سرمای کشور ما زمین تا آسمان متفاوت است. به هر حال این مورد هم یکی از اشتباهات متداول توریستان در سفر به کانادا با تور کانادا است و به همین دلیل بهتر دیدیم که راجع به آن با شما صحبت کنیم.

    آمادگی نداشتن برای زمستان های سرد کانادا

    اقامت در هتل های بدون سیستم گرمایشی در تابستان

    درست است که سرمای کانادا از گرمایش مشهورتر است، اما به هر حال خوب است که بدانید کانادا تابستان های گرمی دارد. به همین دلیل هم به شما توصیه می کنیم که اگر در فصل تابستان به کانادا سفر کردید، حتما هتلی را برای اقامت خود انتخاب کنید که دارای سیستم سرمایشی باشد تا گرمای هوا اذیتتان نکند.

    آشنایی نداشتن با مالیات های کانادا

    هیچ راهی برای رهایی یافتن از مالیات های کانادا نیست. شما باید در کانادا، انتظار پرداخت 13% تا 15% مبلغ صورتحساب هایتان را به عنوان مالیات داشته باشید. یک نکته مهم دیگر اینکه اگر شما با بیش از 8 نفر به یک رستوران در کانادا بروید، باید انعام اضافه ای را به رستوران پرداخت کنید و انتظار پرداخت 30% صورتحساب را به عنوان انعام داشته باشید.برای اخذ ویزای توریستی کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    آشنایی نداشتن با مالیات های کانادا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW