021-88507190

هزینه سفر به کانادا

گردشگری م.مقیمی 01 بهمن ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما بخواهید به عنوان یک توریست راهی کانادا شوید، چه هزینه هایی پیش رو خواهید داشت؟ در ادامه درباره صفر تا صد هزینه های سفر به کانادا با شما صحبت می کنیم و سعی می کنیم که هزینه های مختلف این سفر را در بخش های مختلف این مطلب لحاظ کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه سفر به کانادا چقدر است؟

    کانادا کشور زیبایی است که به جرئت می توان آن را به عنوان یکی از جذاب ترین کشورهایی که روی این کره خاکی وجود دارند، معرفی کرد. کشوری که آبشارهای معروف نیاگارا، دریاچه جذاب سوپریر و شهرهای جذابی مثل ونکوور، مونترال و کبک را در خود جای داده است. کشوری که به خاطر دانشگاه های سطح بالایش در دنیا معروف شده است و همه از جذابیت آن چه برای زندگی و چه برای سفر تعریف می کنند. با ما همراه باشید تا ببینیم که اگر شما بخواهید به عنوان یک توریست راهی کانادا شوید، چه هزینه هایی پیش رو خواهید داشت. در ادامه با هم یک حساب و کتاب ساده می کنیم تا ببینیم که هزینه سفر به کانادا چقدر است. در ادامه درباره صفر تا صد هزینه های سفر به کانادا با شما صحبت می کنیم و سعی می کنیم که هزینه های مختلف این سفر را در بخش های مختلف این مطلب لحاظ کنیم.

    هزینه سفر کانادا

    اگر قصد سفر به سمت کانادا را دارید این مطلب را از دست ندهید

    هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا

    اولین کاری که هر کسی باید برای سفر به کانادا به آن فکر کند، اخذ ویزای توریستی کاناداست. گفتنی است که جدای از مدارکی که شما برای اخذ ویزای توریستی کانادا نیاز دارید، باید یک هزینه ای را هم تحت عنوان اخذ ویزای توریستی کانادا و انگشت نگاری مد نظر داشته باشید که حدودا برایتان 200 دلار خواهد بود. 

    قیمت بلیط هواپیما و هتل در کانادا


    جدای از هزینه اخذ ویزای توریستی کانادا، شما باید به هزینه ای که باید برای خرید بلیط هواپیما کانادا و رزرو هتل در کانادا پرداخت کنید نیز فکر کنید. گفتنی است که شما می توانید قیمت بلیط هواپیما کانادا با ایرلاین های مختلف و تاریخ های مختلف را در وب سایت مهرپرواز استعلام بگیرید. در مورد هتل هم خوب است این را بدانید که معمولا توریستان به صورت میانگین 100 دلار کانادا را به ازای اقامت هر شب شان در کانادا به هتل می پردازند. البته این مبلغ همان طور که خدمتتان عرض شد، یک مبلغ میانگین است و مسلم است که قیمت یک هتل 3 ستاره در کانادا با قیمت یک هتل 5 ستاره در کانادا متفاوت است و اصولا قیمت هتل های هر کدام از شهرهای کانادا با شهر دیگر فرق دارد.

    قیمت بلیط هواپیما و هتل در کاناداپرچم کانادا

    قیمت خورد و خوراک و غذا در کانادا

    در کانادا تا دلتان بخواهد هم رستوران ارزان و هم رستوران لاکچری پیدا می شود و مسلم است که هر کسی با توجه به رستوران هایی که برای غذا خوردن انتخاب می کند، هزینه جداگانه ای هم باید برای خورد و خوراکش در کانادا مد نظر داشته باشد. اما اگر بخواهیم باز هم به صورت میانگین به هزینه خورد و خوراک در کانادا نگاه بیندازیم، باید بگوییم که حدودا 40 دلار کانادا برای صبحانه، ناهار و شام یک روزتان در کانادا کافی است. البته این را هم بگوییم که این مبلغ برای یک نفر در نظر گرفته شده است و اگر شما برای مثال دو نفر هستید، باید این مبلغ را ضربدر 2 کنید تا هزینه خورد و خوراک یک روزتان در کانادا دربیاید.

    هزینه تفریح در کانادا

    از آنجایی که هم تفریحات ارزان و هم تفریحات گران در کانادا وجود دارند، بهتر است که برای تخمین زدن حدود هزینه های تفریح در کانادا، نگاهی به میانگین هزینه های توریستان قبل از شما بیندازیم و ببینیم که به صورت میانگین هر توریستی که وارد کانادا می شود، چقدر برای تفریحش هزینه می کند. در این صورت شما هم می توانید یک دید کلی به هزینه های تفریح در کانادا و قیمت بلیط جاهای دیدنی کانادا پیدا کنید و برای سفر خودتان یک تخمین به نسبت دقیق در این باره داشته باشید. خوب است این را بدانید که هر توریست به صورت میانگین به ازای هر روزی که در شهرهای مختلف کانادا اقامت می کند، حدود 30 دلار کانادا برای تفریحش هزینه می کند. این یعنی اگر شما هم حدودا 30 دلار کانادا یا کمی بیشتر یا کمی کمتر به ازای هر روز اقامتتان در کانادا همراهتان داشته باشید، به احتمال زیاد می توانید از پس هزینه تفریحاتی که به آن ها علاقه دارید، بر بیایید.

    هزینه تفریح در کانادانقشه کشور کانادا

    هزینه تردد در کانادا

    شما برای تخمین زدن هزینه های تردد در کانادا باید از دو دیدگاه مختلف به این مساله نگاه کنید. اول اینکه شما در هر شهری که در کانادا اقامت کنید، ناچارید که با تاکسی، مترو، اتوبوس یا هر وسیله نقلیه دیگری مسیرهای درون شهری را در طول روز طی کنید تا بتوانید در شهر مورد نظرتان گردش کنید، تفریح کنید و یا کارهای اداریتان را انجام دهید. از این بابت شما باید به صورت میانگین 24 دلار کانادا را برای تردد درون شهری هر روزتان در شهرهای کانادا مد نظر داشته باشید. از این گذشته، اگر بخواهید در طول سفر به کانادا از چند شهر مختلف دیدن کنید، ناچارید که از اتوبوس، تاکسی، هواپیما یا حتی قطار استفاده کنید. در این صورت بهتر است که قیمت بلیط وسایل حمل و نقل عمومی مختلف برای طی کردن مسیر بین دو شهری که مد نظر دارید را استعلام بگیرید تا ببینید که چه روشی برای تردد بین شهری در کانادا برایتان مناسب تر است. اما برای اینکه یک تخمین دستتان بیاید، باید به شما بگوییم که هزینه تردد بین شهری در کانادا به صورت میانگین حدود 120 دلار کاناداست. البته مشخص است که این عدد میانگین، تخمین درستی به شما نمی دهد. چراکه همه چیز بستگی به این دارد که شما بخواهید فاصله کدام دو شهر را طی کنید و آن دو شهر چقدر با هم فاصله داشته باشند. در ضمن اینکه بخواهید از چه وسیله ای برای سفر بین شهری در کانادا استفاده کنید نیز تاثیر مستقیمی بر روی هزینه هایتان خواهد داشت.

    امیدواریم که با خواندن این مطلب ذهنتان نظم بهتری گرفته باشد و حالا تخمین زدن هزینه های سفر به کانادا برایتان راحت تر شده باشد. در آخر آرزو می کنیم که بتوانید روال اخذ ویزای توریستی کانادا را به خوبی طی کنید و در نهایت بتوانید تجربه سفر به این کشور هیجان انگیز را به بهترین شکل ممکن کسب کنید. در ضمن از شما دعوت می کنیم که اگر سوالی درباره روند سفر به کانادا یا اخذ ویزای کانادا در ذهن دارید، با ما تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.


    درباره کانادا بیشتر بخوانید:

    چگونه به کانادا ارزان سفر کنیم؟

    اشتباهات متداول توریست ها در سفر به کانادا

    6 گام برای ویزای اسکیل ورکر و اقامت کانادا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW