021-88507190

مهمترین موارد سفر به ارمنستان

راهنمای سفر م.مقیمی 01 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین نبایدهای سفر به ارمنستان آشنا کنیم تا اگر با تور ارمنستان راهی این کشور زیبا و جذاب شدید بتوانید بیشترین استفاده را از زمان اقامت تان در تور ارمنستان ببرید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    موارد مهم سفر به ارمنستان

    امروز می خواهیم درباره نبایدهای سفر به ارمنستان صحبت کنیم. کشوری که به عنوان سرزمین مادری خانواده کارداشین ها که از مشهورترین خانواده های جهان هستند، شناخته می شود و گفته می شود که کشتی حضرت نوح در آن فرود آمده است! کشوری که می گویند اولین کشوری بوده است که مردمش دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفته اند و بیش از 3،000 سال قدمت تاریخی و فرهنگی دارد. با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین نبایدهای سفر به ارمنستان آشنا کنیم تا اگر با تور ارمنستان راهی این کشور زیبا و جذاب شدید، بتوانید بیشترین استفاده را از زمان اقامتتان در تور ارمنستان ببرید.

    انتظار این را نداشته باشید که همه با شما در ارمنستان انگلیسی صحبت کنند!

    اگر شما هم با زبان انگلیسی آشنایی دارید و به این امید می خواهید راهی ارمنستان شوید که همه مردم ارمنستان با شما به زبان انگلیسی صحبت کنند و هر وقت که از آن ها سوال داشتید، سوالتان را به زبان انگلیسی بپرسید و خیلی ساده به جواب سوالتان برسید، باید به شما بگوییم که نمی توانید این انتظار را از مردم ارمنستان داشته باشید! درست است که بعضی از مردم ارمنستان و علی الخصوص جوان ترهایشان با زبان انگلیسی آشنایی دارند، اما به هر حال انگلیسی زبان رسمی ارمنستان نیست و خیلی از مردم ارمنستان اصلا با این زبان آشنایی ندارند. اما به هر حال سفر به هر کشوری با تمامی موانع زبانی که وجود دارد ممکن است و ما برای شما راه حلی داریم که با کمک آن می توانید به راحتی هرچه تمام تر به ارمنستان سفر کنید و ارتباط کلامی خوبی هم با مردم ارمنستان داشته باشید تا بتوانید هر وقت که به مشکل خوردید، سوال هایتان را از مردم ارمنستان بپرسید و از این نظر با مشکل مواجه نشوید. توصیه ما به شما این است که در وهله اول، سعی کنید که سوال های خود را از قشر جوان تر ارمنستان بپرسید. چراکه همان طور که گفته شد، احتمال اینکه این دسته از افراد با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشند، بسیار بیشتر است. همچنین به شما توصیه می کنیم که برای محکم کاری، یک اپلیکیشن ترجمه نیز در گوشی تلفن همراهتان دانلود و نصب کنید و در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. سعی کنید که اپلیکیشنی در گوشی تلفن همراهتان داشته باشید که قابلیت ترجمه با صدابرداری را داشته باشد تا شما بتوانید صحبت های مردم ارمنستان را با آن اپلیکیشن رکورد کنید و بعد خیلی راحت ترجمه آن را ببینید و بعد دوباره جواب خودتان را تایپ کنید و منتظر بمانید که اپلیکیشن معادل ارمنی آن را بیان کند! از این گذشته به شما توصیه می کنیم که معادل چند کلمه اصلی مثل سلام، خداحافظ و ... را یاد بگیرید و از دانش خود برای صحبت کردن با مردم ارمنستان در تور ارمنستان بهره ببرید.

    انتظار این را نداشته باشید که همه با شما در ارمنستان انگلیسی صحبت کنند

    به هیچ عنوان فرصت پیک نیک کردن در ارمنستان را از دست ندهید!

    شاید به نظر شما هم پیک نیک کردن در یک کشور خارجی، ایده تفریحی خیلی جالبی نباشد. اما باید به شما بگوییم که ارمنستان پارک ها و مناظر طبیعی بسیار جالبی دارد که شما به راحتی می توانید یک روز جالب و مهیج را در آن ها سپری کنید. از این گذشته خوراکی های ارمنستان نیز بسیار خوشمزه هستند و شما به راحتی می توانید با خرید آن ها از سوپرمارکت و خوردن آن ها در دل طبیعت، هم زندگی به سبک مردم ارمنستان را تجربه کنید و هم در هزینه های خورد و خوراکتان در تور ارمنستان صرفه جویی کنید و بدین شکل هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهید و ارزان به ارمنستان سفر کنید.

    هیچ وقت بدون انجام تحقیقات لازم، راهی ارمنستان نشوید!

    همان طور که گفته شد، مردم ارمنستان تاریخ و فرهنگ بسیار غنی دارند. این را به خاطر داشته باشید که هرچقدر آشنایی بیشتری با فرهنگ مردم ارمنستان داشته باشید، تجربه تان از سفر به ارمنستان خاص تر می شود. به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر به ارمنستان، کمی درباره تاریخ و فرهنگ جالب مردم ارمنستان در اینترنت جستجو کنید و حتما با اطلاعات کافی راهی ارمنستان شوید. مطمئن باشید که در این صورت می توانید استفاده بیشتری از سفر به ارمنستان ببرید و نگاه جالب تری به مردم ارمنستان و جاذبه های گردشگری ارمنستان داشته باشید.

    هیچ وقت بدون انجام تحقیقات لازم، راهی ارمنستان نشوید

    از کنار امکانات تفریحی ارمنستان ساده نگذرید!

    اگر شما هم به این دلیل ارمنستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اید که ارمنستان طبیعت زیبایی دارد و اماکن دیدنی و اماکن تاریخی جالبی را در خود جای داده است و یا حتی اگر به این دلیل می خواهید به ارمنستان سفر کنید که ارمنستان تفریحات شبانه جذابی دارد و کشور سرزنده ای است، باید به شما بگوییم که انتخاب درستی برای سفر خود داشته اید. اما یک نکته دیگری که باید آن را هم به شما بگوییم، این است که جذابیت های ارمنستان به همین چند مورد ختم نمی شود. در واقع باید بگوییم که خیلی از توریستانی که به ارمنستان سفر می کنند، نمی دانند که ارمنستان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای تجربه تفریحات ماجراجویانه و مهیجی مثل اسکی، صخره نوردی و حتی چترسواری است! به هر حال توصیه ما به شما این است که حداقل یکی از این تفریحات مهیج را در تور ارمنستان تجربه کنید تا خاطرات سفرتان به ارمنستان به یادماندنی تر شوند و بتوانید به شکل متفاوتی از دیگر توریستان، از سفر به ارمنستان لذت ببرید و یک سفر چند جانبه و جالب تر را به مقصد ارمنستان تجربه کنید.

    فرصت بازدید از کلیساهای ارمنستان را از دست ندهید!

    با توجه به اینکه ارمنستان اولین کشوری بوده که مسیحیت در آن پذیرفته شده است، جای تعجبی ندارد اگر بگوییم که بعضی از قدیمی ترین و زیباترین کلیساهای جهان در ارمنستان واقع شده اند. با این حساب، واقعا حیف است که شما به ارمنستان سفر کنید و با این حال، فرصت دیدن این کلیساهای زیبا و ارزشمند را از دست بدهید. یادتان باشد که اگر بدون بازدید از کلیساهای ارمنستان، سفر به ارمنستان را به پایان برسانید، یک عمر پشیمانی نصیبتان می شود و مدام آرزو می کنید که ای کاش زمان بر می گشت و می توانستید از بعضی از زیباترین کلیساهای جهان در تور ارمنستان بازدید کنید. برای رزرو تور ارمنستان نوروز 1403 می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    فرصت بازدید از کلیساهای ارمنستان را از دست ندهید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW