021-88507190

ایده هایی برای تفریح در تور جذاب و هیجان انگیز باتومی

گردشگری م.مقیمی 06 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
باتومی شهری است که پر از محل های پیاده روی، بلوارهای طولانی، ساختمان های مدرن، هتل های جذاب و اماکن تفریحی فوق العاده است و با همه این ها می توان گفت که باتومی از هر نظر یک مقصد گردشگری ایده آل است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایده هایی برای تفریح در تور جذاب و هیجان انگیز باتومی

    باتومی شهری است که پر از محل های پیاده روی، بلوارهای طولانی، ساختمان های مدرن و شیشه ای، ساختمان های قدیمی مربوط به قرن 19 میلادی، میدان های جذاب، پارک های سرسبز و جذاب، رستوران های خاص و دیدنی، سواحل زیبا، هتل های جذاب و اماکن تفریحی فوق العاده است و با همه این ها می توان گفت که باتومی از هر نظر یک مقصد گردشگری ایده آل است. با این حساب، می توانیم به شما قول بدهیم که با هر سلیقه ای که داشته باشید، شیفته باتومی می شوید! برای محکم کاری هم چند ایده برای تفریح در تور باتومی به شما می دهیم تا اگر در تور گرجستان شرکت کردید، بتوانید از زمان و فرصتتان برای تفریح در باتومی، بیشترین استفاده را ببرید.

    در بلوار باتومی دوچرخه سواری کنید

    بلوار باتومی یک بلوار 6 کیلومتری است که درست کنار ساحل کشیده شده است و قدمتش به سال 1884 میلادی می رسد. بعضی از مهمترین جاذبه های گردشگری گرجستان در همین بلوار باتومی واقع شده اند و شما با دوچرخه سواری در این بلوار می توانید به بهترین شکل ممکن از آن ها بازدید داشته باشید. شما در بلوار باتومی می توانید از مجسمه علی و نینو، چرخ و فلک باتومی و برج الفبا باتومی دیدن کنید. همچنین می توانید از برج های جدید باتومی نیز دیدن کنید و سری هم به برج 200 متری باتومی بزنید. از این گذشته، می توانید در محل هایی توقف کنید، کمی عکاسی کنید و یا خیلی ساده از تماشای ساحل زیبای باتومی لذت ببرید و آرامش را مهمان وجودتان کنید.

    در بلوار باتومی دوچرخه سواری کنید

    از میدان اروپا بازدید کنید

    درست است که برج های خیلی زیبا و مدرنی در باتومی ساخته شده اند، اما این دلیل نمی شود که توجه توریستان در تور باتومی به ساختمان های جذاب قرن 19 باتومی جلب نشود! این ساختمان های قدیمی را می توان در اطراف میدانی به نام میدان اروپا تماشا کرد. ساختمان هایی که هر کدامشان داستان ها و رازهای زیادی را در سینه خود حفظ کرده اند و هر کدامشان از نظر تاریخی ارزشمند هستند. 

    از میدان اروپا بازدید کنید

    از میدان پیزا باتومی دیدن کنید 

    اگر به میدان پیزا باتومی بروید، برای یک لحظه فراموشتان می شود که در باتومی هستید و برای لحظه ای احساس می کنید که درست وسط ایتایا قرار گرفته است. در این میدان رستوران های شیک و جذابی وجود دارد و صدای موزیک زنده از هر طرف به گوش می رسد و به جرئت می توان گفت که این میدان یکی از جذاب ترین میدان های باتومی است.

    از میدان پیزا باتومی دیدن کنید

    در دلفیناریوم باتومی با دلفین ها بازی کنید

    دلفیناریوم باتومی یکی از جالب ترین اماکن تفریحی گرجستان است. در این دلفیناریوم نمایش های جالبی با دلفین های باهوش اجرا می شود. اگر شما هم از این موجودات جذاب و بامزه خوشتان می آید، حتما در تور باتومی به دلفیناریوم باتومی بروید و فرصت بازی با آن ها را در تور باتومی از دست ندهید. 

    از بندر باتومی دیدن کنید و از امکانات تفریحی آن نهایت استفاده را ببرید

    در بندر باتومی می توانید قدم بزنید، با قایق موتوری در اطراف بندر گشت و گذار کنید و یا در یک رستوران ساحلی غذا بخورید. به شما توصیه می کنیم که حتما در تور باتومی از بندر باتومی دیدن کنید و حتما زمان کافی را به تفریح در آن اختصاص دهید.

    از بندر باتومی دیدن کنید و از امکانات تفریحی آن نهایت استفاده را ببرید

    در خیابان های منطقه قدیمی باتومی گشت بزنید

    به شما توصیه می کنیم که در تور باتومی خودتان را به تفریح در بلوار باتومی محدود نکنید. چراکه منطقه قدیمی باتومی نیز جذابیت های خاص خودش را دارد و پر از خانه های زیبا و رستوران های دنج است. یکی از جالب ترین خیابان های قدیمی شهر باتومی، خیابانی به نام کوتایسی است که در آن یک مسجد قدیمی و تعداد زیادی رستوران، کافه و فروشگاه وجود دارد و حال و هوای بسیار مناسبی برای تفریح دارد.

    سوار تله کابین آرگو باتومی شوید

    اگر سوار تله کابین آرگو باتومی بشوید، می توانید چشم انداز بسیار جالبی را از شهر باتومی تماشا کنید. به هر حال این را به خاطر داشته باشید که تله کابین سواری یکی از جالب ترین تفریحاتی است که می توانید در تور باتومی تجربه کنید و بهتر است که فرصت تجربه آن را در تور باتومی از دست ندهید. البته امکان دیدن چشم انداز پانورامیک شهر باتومی به طرق دیگر نیز وجود دارد، اما هیچ کدامشان به اندازه تله کابین سواری جذاب نیستند. مثلا شما می توانید با تاکسی به صومعه سامبا که در ارتفاعات است، بروید و از آنجا چشم انداز شهر باتومی را تماشا کنید، اما مطمئنا تجربه دیدن شهر از داخل تله کابین بسیار جالب تر از تجربه دیدن شهر باتومی از ارتفاعات سامبا است.

    سوار تله کابین آرگو باتومی شوید

    غذاهای خوشمزه گرجستانی را در تور باتومی امتحان کنید

    غذاهای گرجستانی یکی از یکی خوشمزه تر هستند. با این حساب، به شما توصیه می کنیم که هر روز یک غذای جدید را در تور باتومی امتحان کنید و تا می توانید رستوران های محلی باتومی را برای غذا خوردن انتخاب کنید. از این گذشته، بهتر است که شیرینی های محلی گرجستان و باقلواهای مخصوص باتومی را هم در تور باتومی امتحان کنید.برای رزرو تور گرجستان نوروز 1403 و تور باتومی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    غذاهای خوشمزه گرجستانی را در تور باتومی امتحان کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW