021-88507190

هتل های نزدیک به ایاصوفیه در استانبول

گردشگری م.مقیمی 06 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ایاصوفیه یکی از شاهکارهای معماری استانبول است و به جرئت می توان گفت که جذاب ترین، مشهورترین و دیدنی ترین جاذبه گردشگری استانبول است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هتل های نزدیک به ایاصوفیه در استانبول

    ایاصوفیه یکی از شاهکارهای معماری استانبول است و به جرئت می توان گفت که جذاب ترین، مشهورترین و دیدنی ترین جاذبه گردشگری استانبول است. این بنا به قدری ارزشمند و دیدنی است که اگر کسی در تور استانبول از بازدید آن غافل بماند، عملا فرصت را از دست داده است و نیمی از تجربیات ارزشمند سفر به استانبول را کسب نکرده است! این بنا به قدری جذاب است که خیلی از توریستان علاقه دارند که یک هتل در نزدیکی ایاصوفیه برای خودشان رزرو کنند تا هر روز نمای این بنای فاخر که زمانی کلیسا و زمانی مسجد بوده است و الان به عنوان موزه کاربری دارد را ببینند. از طرفی خیلی از اماکن دیدنی دیگر استانبول هم در نزدیکی ایاصوفیه واقع شده اند و همین مساله باعث شده است که هتل های نزدیک به ایاصوفیه در استانبول پرطرفدارتر هم بشوند! با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هتل های نزدیک به ایاصوفیه در استانبول آشنا کنیم.

    هتل وایت هاوس استانبول (White House Hotel Istanbul)

    هتل وایت هاوس استانبول یک هتل 4 ستاره است که 400 متر با ایاصوفیه فاصله دارد. هتل وایت هاوس استانبول یکی از بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول است و فاصله اش با خیلی از اماکن تاریخی استانبول در حد چند دقیقه پیاده روی است. این هتل 21 اتاق مهمان دارد که همگیشان دارای دیزاین جذاب هستند. این هتل جزء هتل های آرام استانبول محسوب می شود و اقامت در آن تجربه بسیار جالبی است.

    هتل وایت هاوس استانبول (White House Hotel Istanbul)

    هتل رومانس استانبول (Romance Istanbul Hotel)

    هتل رومانس استانبول یک هتل 4 ستاره است که در فاصله 500 متری ایاصوفیه واقع شده است. شما با اقامت در هتل رومانس استانبول می توانید با 10 دقیقه پیاده روی به بازار بزرگ استانبول دسترسی پیدا کنید. این هتل درست در مرکز تاریخی استانبول واقع شده است و دسترسی های خوبی به جاذبه های گردشگری استانبول دارد. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی مطلوبی مثل استخر سرپوشیده و مرکز اسپا است و از هر نظر هتل ایده آلی به حساب می آید.

    هتل رومانس استانبول (Romance Istanbul Hotel)

    هتل رسیتال استانبول (Recital Hotel Istanbul)

    هتل رسیتال استانبول یک هتل 3 ستاره در نزدیکی ایاصوفیه است و از بهترین هتل های ارزان نزدیک به مسجد ایاصوفیه محسوب می شود. این هتل حدودا 700 متر با ایاصوفیه فاصله دارد که یک تراس جالب نیز دارد که چشم انداز بی نظیری دارد و در مجموع 31 اتاق مهمان دارد.

    هتل رسیتال استانبول (Recital Hotel Istanbul)

    هتل سلطان هاوس استانبول (Sultan House Istanbul)

    هتل سلطان هاوس استانبول یک هتل 4 ستاره است که در فاصله 700 متری ایاصوفیه واقع شده است. این هتل با مشهورترین جاذبه های گردشگری استانبول مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ استانبول با پای پیاده کمتر از 10 دقیقه فاصله دارد. شما با اقامت در یکی از 14 اتاقی که در هتل سلطان هاوس استانبول وجود دارد، می توانید به راحتی هر چه تمام تر و بدون نیاز به وسایل حمل و نقل عمومی به اماکن تاریخی استانبول دسترسی پیدا کنید.

    هتل سلطان هاوس استانبول (Sultan House Istanbul)

    هتل آرس استانبول (Ares Hotel Istanbul)

    هتل آرس استانبول یک هتل 3 ستاره و ارزان در نزدیکی ایاصوفیه است که فقط 200 متر با ایاصوفیه فاصله دارد. این هتل درست کنار ایاصوفیه واقع شده است و به عنوان نزدیک ترین هتل استانبول به ایاصوفیه شناخته می شود. این هتل یک رستوران جذاب نیز دارد که تراس آن به منطقه تاریخی استانبول و تنگه بسفر چشم انداز بسیار جالبی دارد.

    هتل آرس استانبول (Ares Hotel Istanbul)

    هتل میس استانبول (Miss Istanbul Hotel)

    هتل میس استانبول یک هتل 4 ستاره در استانبول است که در فاصله 500 متری ایاصوفیه واقع شده است. این هتل یک هتل نسبتا بزرگ در منطقه فاتح استانبول است که 85 اتاق مهمان را در خود جای داده است و امکاناتی مثل استخر سرپوشیده و یک مرکز اسپای فول سرویس دارد. هتل میس استانبول در نزدیکی خیلی از اماکن تاریخی استانبول واقع شده است و از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری استانبول، به عنوان یکی از بهترین هتل های استانبول شناخته می شود.برای رزرو تور استانبول نوروز 1403 و رزرو یک هتل در نزدیکی ایاصوفیه استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هتل میس استانبول (Miss Istanbul Hotel)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW